Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk MEETERS ??hoe kom je er vanaf tips



02-09-2007, 19:17
heey mensen hebben jullie tips tegen meeters heb er laatste tijd best wel last van.. op me neus kin enzo !! tips maak niets uit welkee het liefste mensen die er ervaring mee hebben dankjewel groenee poentjes mee te verdienen

02-09-2007, 20:45


Je kan ze verwijderen met een cemedonen lepeltje, die te verkrijgen is bij de etos. Of je doet het op de marokkaanse manier, gewoon met die schuurpapier handschoen die je in marokko koopt, erover heen wrijven, niet te hard anders krijg je een clownsneus, dat moet je natuurlijk niet hebben, ohja je hebt ook nog van die neusstrips, sommige zijn wel goed, ik heb zelf die van tea tree gebruikt, enohja nog iets, alles schiet opeens te binnen, tea tree oil schijnt ook te helpen... zo is het wel genoeg geweest, ewa zid met die groene poentjes

liefs

02-09-2007, 21:44

Citaat door misskoezina20:
Je kan ze verwijderen met een cemedonen lepeltje, die te verkrijgen is bij de etos. Of je doet het op de marokkaanse manier, gewoon met die schuurpapier handschoen die je in marokko koopt, erover heen wrijven, niet te hard anders krijg je een clownsneus, dat moet je natuurlijk niet hebben, ohja je hebt ook nog van die neusstrips, sommige zijn wel goed, ik heb zelf die van tea tree gebruikt, enohja nog iets, alles schiet opeens te binnen, tea tree oil schijnt ook te helpen... zo is het wel genoeg geweest, ewa zid met die groene poentjes

liefs
hartstikke bedankt meid.. nog meer tips paas ze maar groene poent komt eraan

02-09-2007, 21:45
hoe doe je eigelijk groenee punt

02-09-2007, 22:29


nog meer tips mensen?

03-09-2007, 00:17
jaa kom op mensen haha maak niets uit wat voor tips.. liever tips waar je ervaring mee hebt gehad

03-09-2007, 09:43
Sabon el Beldi helpt ook

03-09-2007, 09:54

Citaat door miss_mokro_lady:
Sabon el Beldi helpt ook


jaa maaar komt toch dn weer terug.. ik wil iets wat het egt wegghaald

03-09-2007, 15:11
weet je wat echt helpt...

gist met eiwit mengen en op je gezicht smeren

je moet het ongeveer 20 minuten laten mohim totdat het droog is dan moet

je het een beetje met je vingers proberen weg te halen

en dan gewoon wassen

je huid voelt tijdens de masker hard aan maar als je je gezicht hebt gewassen zie niks meer....

03-09-2007, 20:05

Citaat door nawal_tangaouia:
weet je wat echt helpt...

gist met eiwit mengen en op je gezicht smeren

je moet het ongeveer 20 minuten laten mohim totdat het droog is dan moet

je het een beetje met je vingers proberen weg te halen

en dan gewoon wassen

je huid voelt tijdens de masker hard aan maar als je je gezicht hebt gewassen zie niks meer....



Serieusoeee helpt dat echt tegen mee-eters? hoeveel gist en eiwit moet je dan gebruike??

03-09-2007, 20:07
Citroen smeren op de meeters!

03-09-2007, 20:55
klik op dat engeltje dat steeds verandert in een duivel haha , dan krijg ik een groene puntje, graag gedaan hoor en ja ik heb nog een tip, ik hoor de laatste tijd vaak dat Argan olie kan helpen, ik heb to nu toe goeie verhalen gehoordd, dus miss kan je dat uitproberen, en ohja net zag ik ook iets over al Ghassoul, maar met die comedonen-lepeltje, daar zit een scherpe naald aan die je niet voelt en die rukt je meeter eruit, aan jou de keus.
liefs...

03-09-2007, 21:27



Citaat door misskoezina20:
klik op dat engeltje dat steeds verandert in een duivel haha , dan krijg ik een groene puntje, graag gedaan hoor en ja ik heb nog een tip, ik hoor de laatste tijd vaak dat Argan olie kan helpen, ik heb to nu toe goeie verhalen gehoordd, dus miss kan je dat uitproberen, en ohja net zag ik ook iets over al Ghassoul, maar met die comedonen-lepeltje, daar zit een scherpe naald aan die je niet voelt en die rukt je meeter eruit, aan jou de keus.
liefs...

wat is comedonen -lepeltje..? en waar kan je die halen en hoeeveel dankej