Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Ramadan Dieet



Pagina's : 1 2 [3]

02-09-2007, 20:32

Citaat door laila_mocro2:
ik wil ook afvallen paar kilo's maar moet je elke dag bewegen en ik zag mn moeder gister heel veel loempia's maken en in de vriezer zetten shit


Yammie..

Daar kan ik ook niet van afblijven..

07-09-2007, 18:24



Citaat door R_berkaniia:


Komt goed, insa'Allah..

Je zult je streefgewicht bereiken..



jah ik ga cker mn best doen

16-09-2007, 16:20
is de 4e dag ramadan en ik ben al 2 kilo afgevallen!!!

yeahhh yeahhh en nou nog de rest hahahha

16-09-2007, 17:39
hii bij mij 1 kilotje eraf hihihihihihihihhihi maar wedden dat het net zo snel weer aankomt

21-09-2007, 22:48


up ik ben 3 kilo aangekomen helpp

21-09-2007, 23:01
2 kilo er af, hoe dont ask me eeet soms als een beest hahahahaha ik looooooooop echt veeel in plaats van bus loop ik een half uur heen weg naar school en half uur terug weg dern nog meer dingen lopen ddoen etcc. zodat je temniminste ook nog beweegt

21-09-2007, 23:08
Ik val altijd af in de ramadan, merk het nu al

M'n broeken zitten al weer los enzo, `


Gewoon 's avonds een paar dadels eten, veel water drinken en twee kommen harira. Dan zit je echt vol, althans.. ik zit dan echt vol.

(In de ochtend drink ik meestal alleen maar water, ik snap echt niet dat mensen om die tijd hele maaltijden naar binnen kunnen werken )

23-09-2007, 14:37

Citaat door R_berkaniia:
Nee.

Weetje wat het was. Ik ben altijd al slank geweest. Maar drie jaar terug, was ik ineens erg veel bijgekomen.
Voor de meeste, had ik dan eindelijk een normale figuur. Maar ik weet wel beter. Ben toen gaan afvallen.
Had ook niet echt eetlust. Als jij echt wilt afvallen dan lukt het wel!



dat probleem heb ik nu meid en wil ook zo snel mogelijk weer me oude maatje hebben..

23-09-2007, 15:31
mmm lekker eten, bij magreb eet ik loempia's pizza msemem met lkefta, bladerdeeg, kipbroodjes, dadels, verschillende soorten shakes mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

en bij shoer eet ik meestal vis schotel of aardappels met groente en fruit, en melkfruit een goeiemorgen erbij, heeeeeeeeeerlijk


jullie zijn gek!!!!
Ik eet me vol! maar goed heb gelukkig een kleine maag

23-09-2007, 16:16

Citaat door just_curious:
nou ben benieuwd ik kom altijd aan in de ramadan



Mascha allah, ja ik ook

23-09-2007, 19:01

Citaat door moslimaa86:
Mascha allah, ja ik ook






heb me net gewogen en ben 2 kilotjes afgevallen terwijl ik gister veel meer maar dan ook egt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell meer heb gegeten omdat mn gestoorde nichtje er was en die werkt egt zoovveeelllll naar binnen dat ik mee heb gedaan en de loempia's en chocoladetaart zitten nu nog op me te w8en tot mgarb

23-09-2007, 23:53

Citaat door just_curious:



heb me net gewogen en ben 2 kilotjes afgevallen terwijl ik gister veel meer maar dan ook egt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell meer heb gegeten omdat mn gestoorde nichtje er was en die werkt egt zoovveeelllll naar binnen dat ik mee heb gedaan en de loempia's en chocoladetaart zitten nu nog op me te w8en tot mgarb



Haha .. Ik heb sinds marokko niet meer gewogen . De weegschaal is kapot bij ons thuis. En me zus wilt geen nieuw kopen hihi

25-09-2007, 10:09



Citaat door moslimaa86:
Haha .. Ik heb sinds marokko niet meer gewogen . De weegschaal is kapot bij ons thuis. En me zus wilt geen nieuw kopen hihi

\



hahahahha beter anders wordt je helemaalllll

25-09-2007, 18:17

Citaat door just_curious:
\



hahahahha beter anders wordt je helemaalllll




hihi

Pagina's : 1 2 [3]