Bekijk volle/desktop versie : Swassa of hindoe- kleding..??!!

Pagina's : [1] 2

02-09-2007, 01:55
Salaaaam Dames mijn oom trouwt inschallah in December..!!
en ik en mijn zusje en nicht willen voor hun optrede(dansje doen)
of ik wil swassa dans doen of een hindoe dans..!!

alleen hebben we geen kleren ervan...nou is mijn vraag wie van jullie heeft saria's in de kast hangen die zij wilt verhuren aan ons/mij of swassa kleidng met sieraden en al..!!

laat het me weten ik ben er nu al naar op zoek naar..!! zodat ik zeker weet dat ik ze dan heb in December InschAllah

laat me amar iets weten damesss..!!

kus alhoucima_girl

02-09-2007, 12:50

is er niemand die mij/ons kan helpen..!!

02-09-2007, 12:52
misschien kun je navragen bij ziana's

02-09-2007, 20:07
Ja maar ziana's huren dat meestal alleen voor de bruiden of voor de bruid de zussen/jes voor die dag..!!

DAAROM is mijn vraaag dames heb je 1 van deze kldeing in je akst hangen en wil je hem verhuren hou me dan op de hoogte..!!

we zoeken maat 34/36/en 38

ik hoor van jullie..!!!

02-09-2007, 20:13

dj_zeh heeft wel een sari, ik persoonlijk vind 'm gorgeous

02-09-2007, 20:18
sousi kleding is leuker
sfeer blijft leuk als er dan sousmuziek gedraaid wordt.

beter dan dat gebollywood

02-09-2007, 20:25
gorgreous???

en ja het maakt mij niet uit want ze houden beiden van bollywood( hindoe) dus..en ook van swassa dans met al die kleding..!!

vandaaaar dat ik 1 van deze 2 dingen zoek..!!

dj zeh verhuurt die het..?!

02-09-2007, 20:27
Ja ze had ooit een topic geopend, dus toen verhuurde ze 'm wel.

03-09-2007, 07:46
ik kan je wel helpen.

Ik heb wel van van die sous hoofddoekjes en riemen

wat je dan alleen nog kan doen..is een stof van kant kopen..voor 2 euro .pm kopen en daar 2 rokjes van maken..dan ben je helemaal klaar.

lmohim als je hoofddoekjes wilt en riemen dan heb ik ze wel voor je

03-09-2007, 16:39
Ok lieve_meid..!!
ik weet je te vinden...maar het liefst heb ik allen bij 1persoon zonder dat ik dinegen los hoef te kopen en al dat gedoe...maar mocht ik niksss anders vinden damn moet ik wel bij je aankloppen...!!

maar hoeveel riemen en hoofdoekjes heb je en voor hoeveel verhuur je ze ik heb er 4 nodig..!!
dus laat het me maar weten..!!

03-09-2007, 20:16
Hi Meis,

Wij hebben dat ook gedaan voor mijn nichtje, we hadden eene hele dikke neefje van ons geschminkt met een soort baard en hij had zo een jongens jellaba aan en belha`s en zn puntmuts over zn hoofd gedaan en zo een houten wandelstok.

Hij ging voor dansen en wij 4 nichjtjes gingen achter hem aandansen op muziek van Chaik Mohand

Wij hadden alle 4 gewoon witte ghendora`s aan van onze moeders, niets speciaals, maar wij wilden niet herkend worden hebben we van die grote rode / gele hoofddoeken met allemaal van die slierten op ons hoofd gebonden en daarna over ons gezicht zodat wij niet te herkennen waren
en daarna gedanst en kapot gelachen ;-)

03-09-2007, 20:21
Ik heb hindoe kleding thuis. Is bordeaux rood met zilver. En is zon jurkje met broek. Heel mooi. Maatje 36/38

04-09-2007, 07:19

Citaat door alhoucima_girl:
Ok lieve_meid..!!
ik weet je te vinden...maar het liefst heb ik allen bij 1persoon zonder dat ik dinegen los hoef te kopen en al dat gedoe...maar mocht ik niksss anders vinden damn moet ik wel bij je aankloppen...!!

maar hoeveel riemen en hoofdoekjes heb je en voor hoeveel verhuur je ze ik heb er 4 nodig..!!
dus laat het me maar weten..!!

hoofddoekjes h eb ik wel genoeg voor je

en riemen heb ik 3,maar dat is wel te regelen.

laat me maar weten als je ze echt nodig hebt..dan praten we dr over...

04-09-2007, 13:04
ik ga voor je kijken voor die swasa kleding maar die verhuren ze bestwel duur ...

06-09-2007, 17:57
als je dat zou willen doen graag...alle dames die iets hebben van hindoe of swassa willen jullie daarvan een foto maken of als jullie die al hebben en naar mij toe sturen aub..!!

dit is mijn e-mail adres:
chebba_nadia@hotmail.com

Pagina's : [1] 2