Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Iemand tips voor een goede stoelgang???



Pagina's : [1] 2

02-09-2007, 00:26
Groene puntjes voor de moeite

02-09-2007, 00:27


Activia drinken.. Helpt echt!

Succes

02-09-2007, 00:31

Citaat door Chadiatje:
Activia drinken.. Helpt echt!

Succes


thanks!

02-09-2007, 00:54
Ik dacht dat je in kruidvat zo pillen kon kopen die daarvoor bestemd zijn,
het heet stoelgangtabletten

02-09-2007, 00:57



Citaat door roosje 85:
Ik dacht dat je in kruidvat zo pillen kon kopen die daarvoor bestemd zijn,
het heet stoelgangtabletten


oh dat wist ik niet, ik hoop dat ze wel gezond zijn om in te nemen

02-09-2007, 01:27


Hey , je moet veel vezels eten misschien kan je , je dagje beginnen met een portie cornflakes. En normaal hoef je alleen gevarieerd te eten.

Daarnaast ken ik een thee die bij de kruivat vrkrijgbaar is het heet afslankmix en is een kruidenthee. Het werkt echt als je bijvoorbeeld een kopje in de avond drinkt dan heb je al gelijk problemen in de ochtend. Het is zo `goed` dat je het niet te vaak moet drinken want anders moet je te vaak.

Ennee ga naar de site van oprah en zoek de tips van dr.Oz op is tenminste een stuk proffesioneler


p.s wist niet dat ik er zo veel over wist



02-09-2007, 05:55
Lauw water drinken?

02-09-2007, 07:50

Citaat door Ms_Lalla_Jdidia:
Groene puntjes voor de moeite

pruimen je weet wel die zwarte een paar keer per dag of kiwi op je nuchtere maag .suc6

02-09-2007, 10:19
Yakult en andere producten met goede darmbacterieën.

02-09-2007, 11:59
pruimen eten..

en anders langs de drogist, daar hebben ze wel speciale pillen voor!

02-09-2007, 14:53
Veel fruit eten...

03-09-2007, 14:01

Citaat door Rebellious:


Hey , je moet veel vezels eten misschien kan je , je dagje beginnen met een portie cornflakes. En normaal hoef je alleen gevarieerd te eten.

Daarnaast ken ik een thee die bij de kruivat vrkrijgbaar is het heet afslankmix en is een kruidenthee. Het werkt echt als je bijvoorbeeld een kopje in de avond drinkt dan heb je al gelijk problemen in de ochtend. Het is zo `goed` dat je het niet te vaak moet drinken want anders moet je te vaak.

Ennee ga naar de site van oprah en zoek de tips van dr.Oz op is tenminste een stuk proffesioneler


p.s wist niet dat ik er zo veel over wist




Hartstikke bedankt voor de tip

03-09-2007, 14:11



Citaat door Nidaa:
Veel fruit eten...


thanks

03-09-2007, 14:12
Het ligt eraan wat je wilt bereiken. Heb je momenteel problemen met verstopping, dan moet je 's ochtends een glas lauw warm water drinken, dat helpt heel goed. Daarnaast kun je ontbijtkoek en pruimen proberen.
Gewoon in het dagelijks leven moet je er voor zorgen dat je voldoende water drinkt, en vezels binnen krijgt...dat kan door middel van volkorenbrood, fruit, groenten en dergelijke. Neem ook niet te grote happen, en geen grote hoeveelheden voedsel in 1 keer. Je kunt als aanvulling daarbij yakult of activi proberen...dat schijnt nogal eens positief te werken.
Heb je juist last van diarree, moet je natuurlijk ontbijtkoek en pruimen en zo vermijden, ook sinasappelsap kan op je darmen werken.

03-09-2007, 17:57
Elke dag minimum 2l water drinken, verspreid over heel de dag, dus niet alles ineens. GEEN wit brood, rijst, spaghetti,... maar bruine rijst,spaghetti, volkoren brood. Spelt(in brood of speculaas) kan ook veel helpen. Groenten en fruit zoals dadels vijgen,meloen, Geen bananen!!

Voila.

Pagina's : [1] 2