Bekijk volle/desktop versie : dieet in Ramadan

12-10-2003, 21:58
Ahlan Mosahlan!
Het is weer binnenkort Ramadan, inchaallah!
Dus een goede kans om af te vallen, maar iemand, hoe? Kun je zo'n ziekenhuis dieet ook toepassen in de Ramadan, wat mag je dan wel en niet eten? Wie heeft er goede ideen? Zet ze hierop, meiden : ik hoor t nog

12-10-2003, 23:12

lijkt me niet verstandig om in de ramdan te afvallen lijkt me zeer moeilijk maar toch succes

13-10-2003, 10:17
IK DOE MEE

in de ochtend een grote kom met fruit en in de avond lekker
soep harira of groenten soep

13-10-2003, 13:34
Harira!!!!!!!!!!!!!!!!:schok:
en msemen en chebakieja en en en en nogmeer van dit soort eten nou daar gaat je dieet

Lijnen tijdens Ramadan dat is wel heeeeel moeilijk hoor...

De hele dag vasten en dan alleen maar een soepje eten dat hou je nooooit vol

Maar je kan het proberen

nou veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13-10-2003, 14:01

en veel water drinken

13-10-2003, 21:48
Ja gelijk is wel moeilijk, maar je mag toch wel dadels eten behoort toch ook tot fruit?

15-10-2003, 10:09
van dadels wordt je juist dik, 1 dadel is genoeg daar zit alle vitamine in die je nodig hebt.

en 2 kopjes soep en veel water

15-10-2003, 15:48
Of ge doe u dieet goe of ge doe het nie

Geloof me als ge heel de dag nie eet en s'avonds u dan vol propt met eten en desserts echt waar dan komt ge op diezelfde dag shie 3 kg aan :melig:

15-10-2003, 17:03
o.k Geef dan goeie dieet? Heb je of advies ofzo

16-10-2003, 19:12
Wallahila 3andek sah, soms denk k gewoon te veel daaraan wordt je gek van, terwijl k nie eens zo'n tabozia ben. Er liggen gewoon zoveel lekkere dingen op tafel dat je nie af kunt blijven, maar bedankt voor je goede advies. Ik wens ook iedereen een fijne ramadan, iets om veel aan je geloof te doen, en ook buiten de ramadan!En bye bye girls

18-10-2003, 12:44
ik heb vorig jaar tijdens de ramadan geen snoep
en chips envan die zoetigheden gegeten
en toen ben k wel wat afgevallen...
misschien kun jij ut ook proberen..
en dan alleen lekker fruit enzo eten...

succes ermee!!!! dikke kuzz

22-10-2003, 22:59
Ik ga het insha allah ook doen , maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik eens per week of 2 keer ... toch wel wat er bij ga nemen bij die hrira ..

And lot and lot of waterrrr

Suc6 meiden en mabroek ragwasjer

03-11-2003, 12:54

he weet je wat ook echt helpt. veel water drinken voor je gaat eten, ben je zlo vol dat je met moeite een tassa hriera opkrijgt.

03-11-2003, 13:34
meiden, waar hebben we het over. Ramadan is een mooie tijd, zie het nietals de maand waarin je aankomt. Trouwens zo vanzelfsprekend is het niet dat je bijkomt, velen zeggen ook dat je in ramadan afvalt(ik ook). En jullie hebben het over zoetigheden. Maar ik neem aan dat je na hriera, warme maaltijd eet. Nou dat is genoeg. Je moet jezelf niet volproppen. En ik begrijp niet dat men na die maaltijd nog trek heeft in snoep,chips ed. En voor degene die s'cohtends wakker worden....die moeten wel verantwoord ontbijten: bv: boterham met kaas en kopje koffie oid.