Bekijk volle/desktop versie : liefde die niet stopte totdat.........



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

01-09-2007, 11:48
de liefde die niet stopte totdat ........


hoofdrol :dilara 16 jr/ouardani 18 jr
romaissa :nicht van dilara 17jr
samar:beste vriendin van dilara 16 jr
jamila :beste vriendin van dilara 16 jr
oualid :neef van dilara 19 jr
mootje:klasgenoot. 17 jr
hanan:dilaras kleine zusje 10jr
ridouan udere broer van dilara 20 jr
mounir urdani beste vriend 18 jr
khalid : ouardani vriend :19 jr
sarah uardanis kleine zusje 6 jr
samira uardanis zus :21 jr
ouardani :wordt het vriendje van dilara
donya :dilaras dogter




inleiding

Waarom moest dit mij overkomen .Ik kende hem al meer dan 4 jaar .Onze liefde was gewoon niet te stoppen totdat.......wanneer komt er geluk in mijn leven .Ik kijk richting mijn vriendinnen .Ze hebben medelijden met me..Ik moet weer de ongelukkige zijn .Waarom oualid waarom heb jij me verlaten dacht ik .Ik kijk van het raam en zie een gezellig lief romantische stel.Ik krijg weer tranen van verdriet ze willen niet meer stoppen ,totdat ik snikkend op de grond val en 'waarom oualid waarom yarabi help me alsjeblieft!'zit te schreeuwen .........

Dit is een stukje midden in het verhaal. Ik heb het zelf verzonnen ik hoop dat jullie er wat aan vinden.
Ik wil minstens 4 reacties dan ga ik verder .

01-09-2007, 11:54


dit is een half egt gebeurd en een half geen egt gebeurd:P verhaal het n ik hoop dat jullie er wat vinden .
de hoofdrol is een ik figuur.veel leesplezier .

trrrrrrrrrrrr oeff de wekker gaat weer af.ik heb geen zin om op te staan .dus blijf ik nog een paar minuten uitslapen .Dilaraaaaa op staan eh benti .hoor ik me moeder roepen .mama 3afek mag ik nog een paar minuten slapen ?Nee dilara weet je nog we zijn verhuisd en het is je eerste dag op die nieuwe school!
shit!helemaal vergeten .ik sta razend snel op .[ookal heb ik geen zin ] wow als ik me moeder niet had .o mij god ik ben echt gek op der.snel poets ik mijn tanden snel onder de douche.opeens herinner ik me .'nee he ik moet nog langs samar en jamila .oeff haal ik nooit!'jamila en samar ken ik al jaren alleen ik zat op een ander school ver hier vandaan en jamila en samar op deze school waar ik nu op zit.we moeten iedere keer verhuizen voor me vaders werk.maar gelukkig blijven we jaren hier.wajo wat moet ik nu weer aan ?ik kijk mijn kast van begin tot eind dan pak ik een spijkerrokje een legging en een blouse met bijpassende vest.
'he he nu nog mijn haren '.'Oelalaaaa' hoor ik ridouan mijn broer zeggen .wat zie jij er vandaag er leuk uit.' 'ridouan deruitttttt'!'Ja baas ik ga al weg hahaha'.ik ben echt gek op mijn broer hij zegt niks als ik met jongens ben maar ik moet wel oppassen hij heeft me nog nooit geslagen of uitgescholden .ik hou echt veel van hem !maar soms kan hij me iriteren waardoor ik toch mijn handen moet gebruiken :P.ik zet me haar in een staart .Ik heb lichtbruin met blond haar .lichtbruin ogen ligte huid.Ik ben best knap.Anders zou ik geen aanbidders hebben haha.Mama ik heb geen tijd om te eten ik eet op school wel oke?. nee hier je brood drink snel je melk op en eet maar onderweg.oke oke jij wint.ik heb nog 20 minuten haal het tog wel gelukkig.Het is 5 minuten lopen naar samar en 5 minuten lopen naar jamila .en 10 min naar school.ik trek mijn roze ballerinas aan.passen bij mijn blouse en oogschaduw.:P rennend ren ik naar samar ze zit al ongeduldig te wachten .'Waar bleef je nou '!!!'wollah je bent echt langzaam wach heb je een reis moeten maken ?' 'neehey spijt me echt juf:P'ye gekkerd yella snel naar jamila die zal volgens mij precies het zelfde zeggen.' haha ik denk het ook :P.samar bekijkt me van top tot teen wat zie jij er trouwens leuk uit schat '!haha thank you sweartheart'.en nu rennen. aangekomen bij jamila heb ik de zelfde preek gekregen.'Jamila ,samar ik ben echt zenuwachtig' agh kom nou haha je doet niet mee met idols hoor je gaat gwn naar je nieuwe school haha' Haha ja lach maar is goed met jullie pfff.
aangekomen op school is de deur nog dicht.'He wat raar hij is nog niet open .zegt jamila kom gaan we ff op de lesrooster kijken .wahahahahahaha we hebben pas over 3kwartier les.' wajooo en nu ?roep ik .nou gewoon op het schoolplein blijven is toch niet zo erg? uhm nee je hebt gelijk...........
en hoe vinden jullie het begin van de verhaal ?

01-09-2007, 11:58
ik wil een eerlijk antwoord vindt ik leuker :P

01-09-2007, 11:59
wajooo en nu ?roep ik .nou gewoon op het schoolplein blijven is toch niet zo erg? uhm nee je hebt gelijk...........
Ik zit samen met samar en jamila op een muurtje,totdat ik een bal op mijn gezicht krijg.hij was echt hard 'Auuuw'!!!
"Kan je niet uitkijken wach ben je scheel ?Kijk je hebt de bal en schopt hem recht voor je is het zo moeilijk?'Met de bal in mijn hand zit ik te schreeuwen ik weet niet eens tegen wie ik het heb ,totdat ik een heeeeel mooi gezicht zag van een heel leuk jongen .Hij had bruin haar donker bruin ogen een heel mooi kleurtje en hij had een diesel broek aan en een replay blouse oh mij god wat was hij knap !!!!
'Hmm' begon hij [een heel mooi zachte stem]'weet je je hebt echt gelijk ik zal jou tips proberen te onthouden.'Ik werd rood. 'sorry ik deed het niet expres ik heet trouwens ouardani'hij stak zijn hand uit
ik had een brok in mijn keel en bracht er met moeite : 'uhm maak niet uit kan gebeuren en ik heet dilara 'en nam zijn hand aan .'ai ai mooi naam hoor dilara'. 'dankjewel jij hebt ook mooie naam'. ourdani hing in mijn hoofd rond ow wat een mooi naam en hij zelf is ook leuk.ik begin de eerste dag leuk te vinden .'okey dan dilara ik zie je nog wel een keer thalla'. 'Jamilaa Samaaaar wie is dat hoe oud is hij en wat voor klas zit tie ?'Wow dilara rustig haha :P verliefd ?'uhm denk ik verliefd jah maar nu ff niet haha mijn geheimpjuh:P. 'wat zeg je nu weer ikke verliefd never'. Samar kijkt me aan en begint te lachen 'haha jij niet verliefd kom nou dilara ik ken je langer dan vandaag hoor'. 'moehim snel wat voor klas zit hij ?'
'miskiena haha hij zit in 3c en jij zit in 3b .'en trouwens vandaag hebben we les met hem hoor gymnastiek.' WATTT?!Samen met hem gym no way !'dilara wat is er nou weer '. uhm nee niks niks'
samar jamila gaan jullie na de pauze met me mee naar huis ik ben me gym kleding vergeten.'?'ja hoor zal wel maar goed we gaan wel met je mee.'De bel gaat we moeten snel naar binnen.Ik moet nog langs mijn kluis.Ik maak mijn kluis open en pak er me boeken.naast me doet ook iemand zijn kluis open ik kan de gene niet goed zien.Ik zet me boeken in mijn tas maar 1 valt er tog uit 'oef moet ik weer bukken'.
hoor ik mezelf zeggen.net dat ik wil bukken pakt de gene naast mij het boek .'nee hoor ik buk niet jij haha'.wajo wajo die stem herken ik !ik kijk recht voor zijn ogen.wooow .'dankjewel haha:P. ik ze3ma verlegen.'graag gedaan hoor vertel ben je nieuw hier?'yep dit is mijn eerste schooldag we zijn verhuisd van daar .'oow en waar woonde je dan eerst ?'in kralingen'.Ow okey ken ik wel maar dilara ik moet weer naar me les ik zie je strax misgien wel hoop ik dan.'uhm wie weet.'en ik liep weg [stoer he ?]
In de les kon ik alleen de naam ouardani verder niks .'Mevrouw dilara let je wel op ?' uh jahwel mevrouw'.terwijl het niet waar is.'Oke dan ik heb deze vraag al een keer gevraagd en hij was goed beantwoord .en nu wil ik het antwoord van jou horen .'uh ja mevrouw'. 'oke uhm vertel is juffrouw dilara wie heeft de zon geschapen en de sterren en de maan?' wajo zo een domme vraag dat is tog ALLAH dus daarom antwoorde ik ook dom haha : mevrouw dat heb ik niet gedaan:P'.Dilara het is je eerste dag en je eerste waarschuwing de tweede kan je een rooie kaart gaan halen.!' Sorry soryy en nogmaals sorry.'wajo ye aanstelster . Hehe de bel ging uiteindelijk.Ik liep samen met mijn 2 vriendinnen naar de aula we zitten aan tafel.3 sletjes komen onze kant op .Het zijn zo te zien marokkaanse meisjes ig tfoe hoe ze deruit zagen alle 3 me een mini rokje boven je knie los haar en veel te veel make up.Ey willen jullie snel op staan dit is onze plaats.!'samar jamila en ik kijken elkaar aan .En beginnen tegelijk te lachen.'Lieverd wij zaten hier eerst dus ciao!'roep ik.Een van die sletjes :'hai hai gaan we nou groot doen ?'. luister dan zoek je leven op oke.Samar jamila kom we zitten niet op de stoel waar de sletjes opzaten.'Ey let op je woorden ik ben niet 1 van je vriendinnetjes.roept ook 1 van hun. En ik weer :'haha jij mijn vriendin a3odobillah layster.!:@' Het zelfde sletje stak haar hand uit en sloeg me precies op me wang geen seconde later begonnen we te slaan jamila en samar ons uit elkaar halen.'dilara doe normaal kom geen tijd verspillen aan sletjes'! Ik hoor weer dezelfde mooie stem.:'Esma waar ben je mee bezig! hij trok der
en verontschulde zich:'sorry als ze wat doms deed ik moet ff met der praten'.ik begon weer : wie denkt ze wel wie ze is ik weet niet wie ze is van jou maar wollah of ze valt me nog 1 keer lastig ik vermoord der .!:@'Ow ze is mijn vriendin en als je haar vermoord haha doe je het goed ik kom je dan helpen goed?' ow dus dat is zijn vriendin mijn hart brak in miljoen stukken en zei : 'haha erg grappig ciao!'. en weer liep ik weg dit keer boos !Samar en jamila 8er mij aan rennen :'dilara stop wat is er nu weer'. NIKS okey helemaal niks eindelijk wordt ik verliefd blijkt hij een kut vriendin te hebben .' 'OW dus jij bent verliefd op ridouan.'zegt jamila .Wat maakt het nu nog uit hij heeft tog al een vriendin en ik kan je vertellen hij kan geen leuke meisjes kiezen'.Kom we moeten gymen weet je nog gaan we nog langs je huis of hoe zit het ?'uhm jahwel 'Oke yella snel. Onderweg naar huis dacht ik alleen maar aan ouardani jammer mijn kans is weg .......

01-09-2007, 12:09


dankjewel is men eerste verhaal :P
kusjes(K)

01-09-2007, 12:10
Onderweg naar huis dacht ik alleen maar aan ouardani jammer mijn kans is weg .......!
gelukkig mijn moeder is thuis.'Mama ik kom mijn gym spullen halen .'Is goed benti'.Ik pak snel mijn gym kleding en mijn schoenen nu rennend naar gym.Shit dacht ik we hebben gym samen met 3.c en daar zit ouardani in.In de gymzaal kon ik ouardani zien agh wat is hij tog leuk !We moesten samen met 3c tegen elkaar voetballen gelukkig ben ik goed in voetbal dus ik kon ze gwn verslaan hoop ik .Ik kreeg als eerst de bal dus ren ik richting de doel maar ouardani hield me tegen pakte gwn de bal af en liep richting onze doel hij zei nog : 'bedankt voor het komen en een fijne reis terug haha'. 'je bent echt grappig maar denk nou maar niet dat je zomaar richting de doel kan mooi niet '. ik ren razend snel richting de bal neem hem van hem af en schop de bal richting de goal ! 'YOEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEE GEWONNEN !'
Goed zo dilara we hebben gewonnen uiteindelijk !'Ik was echt blij niet dat ik gwn heb gewonnen nee gewonnen van ouardani.ouardani kwam mijn kant op :'ai je kan echt goed voetballen maar ik hb je gwn laten winnen hoor voordat je gaat denken dat jij master ouardani hebt verslagen '. yep zal wel haha kan je niet tegen je verlies:P?'UHM nee niet echt haha en jij heet toch dilara?' 'ja dat jij mijn naam kan onthouden knap hoor'. haha ja tog ik onhou graag leuke namen en mooie meisjes.maar dilara mag ik msigien je telefoonnummer?'ik wist niet of ik hem zou gaan vertrouwen maar hij is zoeen leuke jongen dus ik kon moeilijk nee zeg drm gaf ik hem mijn nummer na gym ging ik naar huis ik heb gegeten en had zin om te douchen na de douche deed ik mijn computer aan en zag dat iemand mij heeft toegevoegd ik acepteerde het en diegene was ook online ik begon en vroeg :

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
mag ik vragen wie jij bent ?

i am the man zegt :
natuurlijk mag je dat vragen

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
oke en wie ben jij ?

i am the man zegt :
ik ben je geheime aanbidder.

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
yep zal wel luister blok me nu gwn oke
i am the man zegt :
nee joh natuurlijk niet maar ik kom vandaag je hand vragen

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
ja tuurlijk totdat je een blauw oog krijgt van me vader en nog 1 van mijn broer zeg nou je naam

i am the man zegt :
hahahaha ik kom niet meer bij van het lachen ik ben oualid je neef hahaha .

ik dacht oualid ?mijn neef die ik leuk VONDT! o mij god hoe komt hij aan me msn door hem was ik ouardani ff vergete

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
als je 1 keer langskomt ik vermoordt je wajo ik wou je net verwijderen

i am the man zegt :
haha sorry haha ewa haha hoe gaat het verder

ik dacht wat denk jij nou blij happy omdat ik met jou praat !haha oualid is echt een schat of was een schat we zien elkaar niet meer zo vaak jammer genoeg maar ik was echt gek op hem ik weet het eigenlijk niet was of ben nog steeds hahaha oualid ziet er als volgt uit : hele mooie ogen zwart haar een ligt met donker huid knap leuke kleding .

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
gaat goed hamdoelilah en met jou ?

i am the man zegt :
rustig hoe gaat het met jou broer en je sgattige zusje?en je ouders?

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
gaat prima hoor en hoe gaat het met mijn lievelings tante en oom doe ze maar dikke groetjes ok ?

i am the man zegt :
haha zal ik doen als ik het niet ben vergeten :P

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
nee laat maar dan doe ik het zelf wel :P

i am the man zegt :
ja beter doe maar hoef ik de moeite niet doen ewa gaat verder alles goed met mijn prinsesje?

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
hoew moet ik dat nou weten vraag maar aan je prinses prins

i am the man zegt :
vraag ik tog ook jij bent mijn prinsesje van nu af aan

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
staat en jij mijn prinsesje hey ridouan was egt leuk om met jou te praten maar ik moet weer gaan me moeder roept me oke?

i am the man zegt :
tuurlijk kusjes aan je moeder en een grote zoen aan mijn prinsesje

vergeet de snelle wagen vergeet de mooie meid gouden tand het enige is allah waar heel je leven omleid! mijn naam is dilara zegt :
haha hebbes ik heb hem en hier een kusje voor jou prinsje:P (K)(K)(K)(K) nu blij moehim moet gaan thalla (K)

oef was een leuke gesprek ik ben zijn prinsesje zo lief haha ik ga naar me moeder:'mama wat is er?'
benti dilara kan je helpen tante fatima en jou nigt romaissa komen.'yes hehe eindelijk komt ze tuurlijk mama help ik je '. romaissa is mijn lievelings nigt ik kan makkelijk alles kwijt zonder te sgamen ze komt hoop ik vandaag hoop ik slapen bij me als ze 8er de pc is en 8er msn speelt ze de grottste playster .
Ik heb alles opgeruimd had wat tijd over en had zin om een cake te bakken. Na een half uur hoor ik de bel.Het zal vast romaiss en tante fatima zijn yep ik had gelijk en zo te zien komt romaissa bij me slape!
we gaven elkaar 4 kussen en een dikke knuffel en toen naar men kamer .Ik vertellde haar alles over oualid ze wist zelf hoe verliefd ik was.Mijn kleine zusje kwam mijn kamer knuffelde romaissa en ook mij
Toen begon ze wat te slijmen :'romaissa wat krijg ik van jou voor mijn verjaardag ?'haha sgatje van me dat blijft een verassing '.'Oke maar ik wil iets groots:P'.toen liep ze weg.Ik begon weer ;'o mij god he romaissa ik zat te chaken 8er die pc hij noemde me gwn prinsesje.''haha ik voel met je mee wahaha prinsesje en vertel is hoe is het op sgool.'net toen ze dat zei ging mijn telefefoon af ik nam op en deed het op luidspreker:
d: hallo
r:hey hey met ridouan
ridouan shit helemaal vergete
d: ow hey{wat kapsonish haha:P}
r: nog steeds boos wale?
d: haha wrm zou ik ?
r: nou je leek wel jaloers
d:luister ridouan val maar iemand anders lastig bye

01-09-2007, 12:24
zal ik wel verder gaan ?^O)

01-09-2007, 12:29
ik maak het zo af ff wa beneden doen
kusjes kusjes

01-09-2007, 13:09
ben der weer ik ben besug om het aftemaken :P

01-09-2007, 13:41
ik legde op met een pijn hart ....Romaissa:faka met jou wrm deed je zo tegen hem !
o mij god romaissa hou tog op !riep ik . wrm heh wrm ben je verliefd op hem.
waha wallah jij bent egt grappig ik verliefd op hem terwijl hij en kutvriendin heeft.
Safi ik weet gng.'Daarna praten we over koetjes en kalfjes.'gelukkig romaissa mogt bij mij slapen dat erg leuk was natuurlijk/De volgende dag had ik niks gepland drm besloot ik met romaissa rigting de stad te gaan.we hadden wel 10 tassen vol en gingen rigting de mcdonald haha we zagen daar OUALID!
uhm klein vervolgje maar ik moet weg ik ga weer verder als ik minstens 3 reacties heb.
doei kusjes(K)

01-09-2007, 16:09
[B]we zagen daar OUALID!
mijn hart stond weer stil wat is hij knap geworden !
hij keek onze kant op maar ik keek hem expres niet aan {je weet wel doen of je hem niet hebt gesien :P}hij kwam onze kant oplopen 'hey hey sgatjes 'romaissa begon 'hey oualid o mij god wat ben jij groot geworde!'
Ik keek hem aan en zei : 'ow hey aanbidder van me alles goed{ze3ma slijmen haha:P}waha gaat prima aanstaande prinsesje van me .'ewa al gegeten ?"nee nog niet wou net gaan opstaan.zei ik maar nu je er tog bent betaal jij het maar .'haha waha ik ben geen bank maar op dat jij mijn prinsesje bent en romaissa mijn sgat doe ik het tog:P'
die dag lagten we als gekken we kwamen pas rond de 9 uur thuis.en romaissa moest weer weg.ik ging tog 8er de pc en oualid was tog online : hij begont te groeten en deden netalsof we zijn getrouwd
ik bleef met hem praten tot 12.30 in de n8 mijn ouders waren niet thuis die waren op bezoek naar men andere tante
toen ik men tanden poetste en in mijn dekens kroop kreeg ik een smsje ik opende hm en er stond:
lieve dilara

laat het lot zijn weg vervolgen en slaap gerust
slaap de slaap onverstoorbaar
want op het moment van je benauwdheid
heeft de almachtige
loop der gebeurtenissen
veranderd in dingen
die niet zo gebeuren zullen .......
ik d8 dat het smsje van ouardani zou zijn maar niet dus hij was van oualid en hoe komt hij nu weer aan mijn nummer?^o)
het was een heel mooi gedigt ik sgreef weer terug:
haha pr8ig gedigt hoor oualid heel erg mooi ik d8 dat je een voetballer was en geen digter haha maar jah bedankt ik ga nu slapen doei kusjes je aanstaande vrouw:P(K)

01-09-2007, 16:10
er komen niet egt reacties
ben ik niet goed besug wel segge anders heb ik voor niks gesgreven

01-09-2007, 17:04


de volgende dag begon gwn normaal.en eindigde normaal.Hehe eindelijk sgool :trrrrrrrrr weer die kut wekker die weer afging en weer moest men moeder me wakker maken
dilara sneeeeeeeel .oef ik stond met moeite op rigting de douche tanden poetsen en kleding aan.Men broer die was al wakker :hey lievelings zusje van me !
ja ja die slijmdingen ken ik hoor ridouan seg nou maar wat je wilt!uhm kan ik misgien 10 euro van je lenen alsjeblieft ?voor wat !
hallo hanan is morgen jarig weet je nog?o shit helemaal vergeten ja is goed ridouan ik geef je 50euro wil je dan extra kadootjes voor hanan halen please ...oke wat krij ik ervoor:een dikke zoen smach(K).ik at snel men brood op en gaf men moeder een dikke zoen trok snel mijn laarzen aan en ren richthin jamila.eindelijk dat je nou voor 1 keer niet te laat ben.we liepen wandelend naar samar.en toen naar sgool.Ik moest natuurlijk weer naar men kluisje en zag weer ouardani daar staan : Hey dilara
pff {aand8loos} hey zei ik cagerijnig.ben je nog steeds boos ik d8 o mij god ik ben niet boos of jaloers ik keek hem aan : hoevaak moet ik het nog segge ik ben niet boos of jloers of weet ik het luister ouardani je hebt je vriendin tog ga dan.mij boeit het allemaal niet doei !.ik liep verdrieitig weg hij had het niet eens boos bedoeld maar jah ik vond hem leuk geef ik eerlijk toe maar hij is bezet dit is het leven zeg je nou eenmaal ik kreeg weer een smsje maar kon hem niet openen want zat in de les gelukkig was de les snel voorbij k opende het smsje :
lieve lieve prinsesje :haha ik wist gelijk van wie het was
samen zijn
is samen lachen
samen huilen
leven door dicht bijelkaar te zijn
samen zijn is sterker dan de sterkste storm
gekleurder dan het grauwe om ons heen
want samen zijn ja samen zijn
da wil iedereen:P
ps haha ben half digter half voetballer:P
ik lagte als een gek jamila en samar wisten wl wie oualid was en ik had ze alles verteld dus wouden ze ook wel weten
wat hij sgreef .ik sgreef weer terug :
lieve lieve egtgenoot haha
als je graag met me wil trouwen
wil ik een prachtig verhaal haha :P
niet via smsje maar via msn
miskien maar sgat wallah je kan egt mooi digten :P
groetjes en kusjes prinsesje

01-09-2007, 17:04
ja je hebt gelik gwn doorsgrijven :P
kusjes

01-09-2007, 17:09
dankjewel
ik ben nu weer besug met een ander vervolgje:P
kusjes(K)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11