Bekijk volle/desktop versie : wie werkt er....



01-09-2007, 11:32
wie van jullie werkt bij een woning cororatie ik wil graag wat info hebben over als je huidige huis opzegt hoe lang dat moet van te voren en of je de huur voor die maand er op ook moet betalen?
wie kan me helpen?

01-09-2007, 12:36


hoi,

je moet 1 maand van te voren opzeggen, en je moet dat maand betalen. De regels verschillen per corporatie, dus zou ik als ik jou was bij je eigen corporatie informeren.

01-09-2007, 14:10
dacht ik al ja dus ik betaal altijd de eertse van de maand dus de 1 sept zowieso en als ik het opzeg moet ik dan 1 okt eruit dus ik hoef de huur niet te gaan betalen van 1okt tot 1 nov

01-09-2007, 14:24

Citaat door imane_jurken:
dacht ik al ja dus ik betaal altijd de eertse van de maand dus de 1 sept zowieso en als ik het opzeg moet ik dan 1 okt eruit dus ik hoef de huur niet te gaan betalen van 1okt tot 1 nov


volgens mij als jij VOOR 1 september opzegt dan hoef jij oktober niet te betalen, zeg jij op 1 septeber of later op dan moet jij ook oktober betalen tenzij dat ze een beetje aardig willen zijn.

jij kan ook je huurcontract even lezen om zeker van te zijn, want de regels zijn idd verschillden

01-09-2007, 14:59


dank je wel ik ga het uitoeken