Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Dit gedicht gemaakt in 26 seconden

EMIEN
14-08-2002, 12:27

Liefde door God gegeven Om te beleven Diep door te gaan Tot elke wortel In je geest en ziel Om te voelen God te bedanken Dat ook jij ook jij Dit beleven kan

kickbokster
14-08-2002, 20:50
is hij echt gemaakt in 26 seconden

EMIEN
14-08-2002, 21:51
Ja ... nou ja ruw geschat

MueZli
14-08-2002, 21:56
B j utif oo l ! Mooi. Trwns, hoe kom je aan je dichtkunst, altijd al gehad ..of een kwestie van juiste moment, juiste inspiratie ? Helaas kom ik niet verder dan: Ben je boos , pluk een roos, zet m op je hoed dan is t morreg weer goed. ;)

EMIEN
14-08-2002, 22:03

Haha Nou zooo goed ben ik nou ook weer niet Maar ik denk dat het een kwestie is van de juiste inspiratie. Meestal als je leven *** is of juist heel goed. Ik bedoel Vincent van Gogh was ook niet bepaald gelukkig :D

MueZli
14-08-2002, 22:10
Origineel gepost door EMIEN Haha Nou zooo goed ben ik nou ook weer niet Maar ik denk dat het een kwestie is van de juiste inspiratie. Meestal als je leven *** is of juist heel goed. Ik bedoel Vincent van Gogh was ook niet bepaald gelukkig :D :D oren afsnijden lijk me niks neeh..alleen hij heeft nie veel kunnen genieten van zn creaties..en dan mis je stukje oor.. :stoned:

EMIEN
16-08-2002, 12:57
Wat liefde brengt In onze harten Is Gods geschenk En wij omarmen Het gevoel dat het brengt De draai die het geeft in onze leven Wanneer we ons begeven op dun ijs En zo is weer een hart gebroken