Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Knobbeltje in de borst



31-08-2007, 23:47
Heej Mensen..

Ik heb sinds kort een knobbel in me borst ontdenkt tijdens mijn vakantie in Marokko. Ik ben vandaag pas teruggekomen en het was dus te laat om een afspraak te maken bij de dokter. Ik ben echt bang dat het iets ergs is. Ik ben nog jong.. dus de kans is klein, maar toch heb ik er zo een slecht gevoel over..


Help?!

31-08-2007, 23:48


3ir elgair insha'allah !!

01-09-2007, 00:10
Meid als k jou was zou k maar snel een afspraak maken bij een ziekenhuis..

Insh'Allah is het niets ergs.. ik wil je niet bang maken ofso maar daarlijk is het borstkanker (afkloppen) hoe eerder je gaat hoe meer kans je hebt om helemaal te genezen..

Veel succes.. ik hoop dat het niets ergs is

01-09-2007, 00:44
Je bent inderdaad nog jong maar de kans bestaat wel. Je moet er niet van uitgaan dat een knobbel meteen slecht is en dus kanker is.. Het kan ook gewoon weefsel zijn.. Ga anders morgen even bij de Dokterspost langs of anders meteen maandag. Insch'Allah is het niets erg.. Sterkte!

01-09-2007, 00:50



Citaat door Eerbiedwaardige:
Je bent inderdaad nog jong maar de kans bestaat wel. Je moet er niet van uitgaan dat een knobbel meteen slecht is en dus kanker is.. Het kan ook gewoon weefsel zijn.. Ga anders morgen even bij de Dokterspost langs of anders meteen maandag. Insch'Allah is het niets erg.. Sterkte!


Jaa klopt..

01-09-2007, 02:38
Gair Insa' Allaah!
Komt goed, maak alleen voor de zekerheid een afspraak met de dokter...


01-09-2007, 10:47
hoe voelt het aan is het gewoon een bult..uhm merk je gelijk een verschil als je aan je borst zit..

01-09-2007, 11:36
Knobblettjes in je bOrst is gwn borst Groeii Meid!!

01-09-2007, 11:51
inchallah gair meid, maar voor de zekerheid zsm naar de dokter
succes!

01-09-2007, 12:39
Het kan een vetbolletje zijn, komt goed insha allah.

01-09-2007, 12:54

Citaat door Pocahontass:
Heej Mensen..

Ik heb sinds kort een knobbel in me borst ontdenkt tijdens mijn vakantie in Marokko. Ik ben vandaag pas teruggekomen en het was dus te laat om een afspraak te maken bij de dokter. Ik ben echt bang dat het iets ergs is. Ik ben nog jong.. dus de kans is klein, maar toch heb ik er zo een slecht gevoel over..


Help?!

mijn beste vriendin was 16 toen ze een knobelltje in haar borst ontdekte. het was niet kwaadaardig maar toch hebben ze het verwijdert.ga zo snel mogelijk naar de arts incha allah is het niks.

01-09-2007, 15:59
Maak dit kind toch niet bang. Liefje ga eerst naar de dokter, maak je nergens zorgen om. Mijn zusje had ook een knobbel 3maanden terug ontdekt, het bleek gewoon vocht te zijn die zich heeft opgekropt. Dus niet meteen van het ergste uitgaan inshaAllah.

Khayr InshaAllah

01-09-2007, 21:55



Citaat door terifest:
hoe voelt het aan is het gewoon een bult..uhm merk je gelijk een verschil als je aan je borst zit..



Ja, je voelt overduidelijk een verschil..
het is gewoon een knobbeltje..
Ik ga maandagochtend meteen een afspraak maken bij de dokter..

Insha'Allah is het niks!