Bekijk volle/desktop versie : ziekmelding



31-08-2007, 14:55
Dames/Heren

heeft er iemand ooit een brief geschreven naar het UWV voor een ziekmelding na de zwangerschap.

ik ben ziek geweest voor mijn zwangerschap en nu na de zwangerschap ben ik nog ziek en ik moet me weer ziekmelden.

heeft iemand hier ervaring mee?

P.s is de account van me broer

ik hoor van jullie

31-08-2007, 15:04


nee geen ervaring mee.. maar ziek=tog ziek.. als je echt ziek bent.. hoef je heus nie te werken.. doe je et voor schijn tjah.. daar zijn ze zo achter

31-08-2007, 15:07

Citaat door OemAbdoellah:
nee geen ervaring mee.. maar ziek=tog ziek.. als je echt ziek bent.. hoef je heus nie te werken.. doe je et voor schijn tjah.. daar zijn ze zo achter



ik doe dit niet voor de schijn op 1e plaats ben ik al meer dan jaar ziek en ten tweede wil ik dit gewoon op een nette in een brief vermelden alleen is dit niet mijn sterkste punt.

31-08-2007, 15:08
voor zo ver ik weet heb ik nooit van gehoord, een brief schrijven aan UWV met de mededeling dat je ziek bent.

klinkt alleen verdacht, ik zou gewoon de hoorn pakken en je eigen ziek melden. des te sneller.

31-08-2007, 15:10



Citaat door Appiee:
ik doe dit niet voor de schijn op 1e plaats ben ik al meer dan jaar ziek en ten tweede wil ik dit gewoon op een nette in een brief vermelden alleen is dit niet mijn sterkste punt.

heel simpel dan.. telefoneren.. en ze weten genoeg hoor..

31-08-2007, 15:53
gaat dat niet via de werkgever?
hij moet jou toch ziekmelden!

31-08-2007, 18:17
Je moet je bij werkgever ziek melden, en voor de rest regelen zij het allemaal. Wat nou brief schrijven.
Ziek is ziek. Klaar, punt, basta.

31-08-2007, 18:37
ik wou net zeggen.
dat gaat allemaal via de werkgever