Bekijk volle/desktop versie : wie heeft er weleens last van hartkloppingen tijdens het begin van de zwangerschap???



Pagina's : [1] 2

31-08-2007, 11:58
Hallo dames, ben nu 13 weken zwanger en heb weleens last van hartkloppingen met 120 aanslagen per minuut, volgens mijn verloskundige is het normaal en dat velen er last van hebben wie van jullie heeft er ook last van, en het komt gewoon ineens zonder dat ik me inspan.

31-08-2007, 12:23


hey meid,
Als alle eerst gefeliciteerd met je zwangerschap zal allah swt je een verspoedige zwangerschap geven inschallah.
Maar,wat jij zegt dat kom me inderdaad bekend in me oren had daar ook last van bij mij zwangerschap ben nu 34 weken zwanger en heb daar hamdoleilah geen last meer van.

31-08-2007, 12:44
dank je wel alhouchima girl jij ook nog gefeliciteerd je moet bijna bevallen zie ik spannend hoor is dit je eerste kindje???

31-08-2007, 12:47
Gefeliciteerd met je zwangerschap

Je hart gaat 15 slagen per minuut sneller kloppen, en ook ga je 15% meer lucht in ademen. Ondanks dat je kindje dus zo klein is heeft het al een hele grote invloed. (aldus babybrabbel)

31-08-2007, 12:51



Citaat door arabberber:
dank je wel alhouchima girl jij ook nog gefeliciteerd je moet bijna bevallen zie ik spannend hoor is dit je eerste kindje???



nou bijna nog even hoor moet nog even jammer genoeg, en dit is inderdaad mijn eerste kindje die van nou ook?

31-08-2007, 14:39
nou voor je het weet heb je insallah je baby in je armen nee voor mij is het de tweede insallah heb al bijna een zoontje van 4 jaar oud haha, en boug bedankt voor je informatie

31-08-2007, 14:52
het is bewezen dat de hartslag aan het begin van je zwangerschap kan gaan stijgen en tegen het einde weer kan gaan dalen.

Doe het lekker rustig aan en hou het in de gaten - indien je je niet prettig voelt kan je altijd je vp op bellen.

31-08-2007, 16:28
bedankt cheimcha ik houdt het zeker in de gaten.

31-08-2007, 16:36

Citaat door arabberber:
nou voor je het weet heb je insallah je baby in je armen nee voor mij is het de tweede insallah heb al bijna een zoontje van 4 jaar oud haha, en boug bedankt voor je informatie



inschallah meid, ohh oke dan dus je bent nu op naar het tweede kind inschallah spanend hoor. (hoop je nu stiekem op een meisje )

31-08-2007, 16:46
haha stiekem hoop ik inderdaad op een meisje maar nog een jongetje is ook geen probleem hoor , als het maar gezond is insallah, alles komt van allah en daar moeten we hem dankbaar voor zijn.

31-08-2007, 17:32

Citaat door arabberber:
haha stiekem hoop ik inderdaad op een meisje maar nog een jongetje is ook geen probleem hoor , als het maar gezond is insallah, alles komt van allah en daar moeten we hem dankbaar voor zijn.



inschallah meid, en zoals jij aangeeft alles is welkom als het maar, gezond is.

31-08-2007, 17:49
en weet jij trouwens al wat je krijgt??

31-08-2007, 19:06



Citaat door arabberber:
en weet jij trouwens al wat je krijgt??


ja meid bij mij wordt het inschallah een jongen

01-09-2007, 00:28
leuk meid een jongetje, ik zou het nu met de tweede wel willen weten wat ik krijg insallah.

01-09-2007, 10:49

Citaat door arabberber:
leuk meid een jongetje, ik zou het nu met de tweede wel willen weten wat ik krijg insallah.


wist jij het niet bij de eerste? En ik vind het zelf beter om het te weten dan weet je ook ongeveer wat je wel en niet kan kopen ook qwa kleding.

Pagina's : [1] 2