Bekijk volle/desktop versie : WTF.. Ik snap jongens ECHT niet.. Hoe zij denken.. Help me r ff uit..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-08-2007, 23:05
Kijk... Heb een jongen leren kennen.. SUPERLEUK hebben we het.. Echt fijn.. We hebben maar 2 dates ghad, maar lijkt alsof we elkaar VEEL langer kennen.. Het was allebei de dates superleukk.. En na de eerste date hadden we elke dag contact.. En na de tweede date spraken we elkaar 2 dagen niet, pas vandaag toen ik m belde.. Hij nam ni op, maar belde terug, want hij zat bij de kapper.. En net stuurt ie me een smsje hoe zn wedstrijd is verlopen.. Zoals hij had gzegd te doen.. HAHAHAHHA nu klinkt mijn 'probleem' eigenlijk heeel dom.. Maar ik maak t toch nog ff af.. Waarom wacht hij tot ik wat van me laat horen en belt hij niet zelf? Is het omdat hij gewoon rustig aan wil doen of interesseer ik m gwoon niet zo.. Hahahaha, kklink heel wanhopig.. I know.. Maar is niet zo hoor.. Vraag me gwoon af, waarom jongens zo doen.. Snappen jullie niet dat we zekerheid willen?

30-08-2007, 23:08



Citaat door PrInCeSs_SiSsI:
Kijk... Heb een jongen leren kennen.. SUPERLEUK hebben we het.. Echt fijn.. We hebben maar 2 dates ghad, maar lijkt alsof we elkaar VEEL langer kennen.. Het was allebei de dates superleukk.. En na de eerste date hadden we elke dag contact.. En na de tweede date spraken we elkaar 2 dagen niet, pas vandaag toen ik m belde.. Hij nam ni op, maar belde terug, want hij zat bij de kapper.. En net stuurt ie me een smsje hoe zn wedstrijd is verlopen.. Zoals hij had gzegd te doen.. HAHAHAHHA nu klinkt mijn 'probleem' eigenlijk heeel dom.. Maar ik maak t toch nog ff af.. Waarom wacht hij tot ik wat van me laat horen en belt hij niet zelf? Is het omdat hij gewoon rustig aan wil doen of interesseer ik m gwoon niet zo.. Hahahaha, kklink heel wanhopig.. I know.. Maar is niet zo hoor.. Vraag me gwoon af, waarom jongens zo doen.. Snappen jullie niet dat we zekerheid willen?


Hij zat niet op jou te wachten, jij was gewoon sneller dan hem.

30-08-2007, 23:08
Ehm..... waarom vraag je dat niet aan hem dan.

30-08-2007, 23:10
Hij is gewoon verlegen.

TIP: Blijven lastigvalllen

30-08-2007, 23:12



Citaat door Dhr_Mohtje:
Hij is gewoon verlegen.

TIP: Blijven lastigvalllen


Ik ben niet achterlijk schat..

30-08-2007, 23:14
Als je niet achterlijk bent. Waarom vraag jij je dan af, wat er met hem is?

30-08-2007, 23:14

Citaat door Letchiinaa_:
Ehm..... waarom vraag je dat niet aan hem dan.


haha eerlijk? omdat t gwoon stom is.. kbdoel hallo 2 dagen.. net alsof je elke dag wat van je moet laten horen.. maar kbdoel waarom voelen mannen/jongens dat niet aan? Dat ze ff moeten bellen om te laten weten dat alles goed met ze is ofzo.. Kijk ik vraag m ni om 98147864 uur aan de fone te hangen met me.. gwoon hai.. ur right? mooi bye.. snapje.. naja.. meiden he..

30-08-2007, 23:14
Jouw manier van typen/spreken/smsen schrikt mensen af

30-08-2007, 23:15
Waarom willen meisjes elke dag gebeld worden? Waarom willen ze altijd weten waar je bent en wat je uitspookt??

30-08-2007, 23:16
je had niet moeten bellen.. gwn wachten tot hij wat van zich laat horen. doet hij dat niet,, dan niet he

30-08-2007, 23:16

Citaat door Dhr_Mohtje:
Als je niet achterlijk bent. Waarom vraag jij je dan af, wat er met hem is?

'
haha okeej.. btje achterlijk dan idd.. maar niet zo achterlijk als jij denkt.. Maar ja.. ik vond t gwoon ni leuk dat hij nix van zich liet horen.. Kijk, kwil ook ni moeilijk gaan doen en gaan zeuren, waarom heb je ni gbeld balbala.. net alsof hij psee moet bellen, maar wrom doet ie dat ni uit zichzelf gwoon? Hebben jullie daar gwoon geen bhoefte aan?

30-08-2007, 23:16

Citaat door PrInCeSs_SiSsI:
haha eerlijk? omdat t gwoon stom is.. kbdoel hallo 2 dagen.. net alsof je elke dag wat van je moet laten horen.. maar kbdoel waarom voelen mannen/jongens dat niet aan? Dat ze ff moeten bellen om te laten weten dat alles goed met ze is ofzo.. Kijk ik vraag m ni om 98147864 uur aan de fone te hangen met me.. gwoon hai.. ur right? mooi bye.. snapje.. naja.. meiden he..


Misschien ziet hij dat dus niet zo.

Maarja, komt wel goed.

30-08-2007, 23:17



Citaat door iliass18:
Waarom willen meisjes elke dag gebeld worden? Waarom willen ze altijd weten waar je bent en wat je uitspookt??


!

30-08-2007, 23:18

Citaat door iliass18:
Waarom willen meisjes elke dag gebeld worden? Waarom willen ze altijd weten waar je bent en wat je uitspookt??


Neej joh.. hoeft niet.. hij mag doen en laten wattie wil en gaan en staan waar ie wil.. Ben ik ni zo moeilijk in.. Maar kbdoel, hzo hebben jullie geen behoefte daaraan en wij wel?

30-08-2007, 23:19
OOwwjoo Jou Manier Van Schrijven Is Ghatarlijkkkkkkkk!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5