Bekijk volle/desktop versie : Abu shuhaib in discussie nl 3 nu. !



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

30-08-2007, 20:34

Citaat door MuslimN:
Shuhaib, niet Abu shuhaib foutje !


Assalaam alaikoem. kijken of hij die ongelovige, homos en andere dwalende nog wat kan bijbrengen nu op tv bimboes en burka nl 3.
.

30-08-2007, 20:37


ik ga zo kijken incha'allah...na het gebed he....


30-08-2007, 20:45
suhayb niet abu suhayb, abu suhayb is zijn vader (Ahmad salaam)

30-08-2007, 20:47
Huh das Suhaib toch en geen Abu Suhaib?
En daarachter zie je een zuster met niqaab.

30-08-2007, 20:51


Zoooo vet, hij gaat de studio uit,omdat er een meid komt in een minirok. Masha Allaah echt cool.

30-08-2007, 21:14

Citaat door MuslimN:
Klopt masha'Allah en zijn glimlach met zn vrouw masha'Allah

echt beter kijk wat daar naar beneden kwam, het lijkt echt tegen islam gericht de manier waarop iederen tegen die 3 meiesjes praten alles lijkt tegen islam telkens afwisseling met suhaib dat ''hij'' zich maar moet aanpassen je snapt wel dat met hij de moslims daarmee worden bedoeld. hele rare uitzending.



Na3em,zulke programmas kun je gwn beter mijden, want ookal ga je voor da3wah zelaten je amper aan het woord en uiteindelijk nemen ze ( de koefaar ) het toch op voor elkaar. En wat ik echt erg vind is dat ze express zo een aantrekkelijk meisje in minirok hebben uitgenodigd. Das overduidelijk man.

30-08-2007, 21:25
MasjaAllah respect!

30-08-2007, 21:59
Belachelijk, ze lieten shuhaib amper aan het woord. En op het einde die randdebiel, begint die te roepen enzo

30-08-2007, 22:07
Asalaam Aleykoem,

Sommige zullen commentaar hebben op het feit dat hij daar in de studio zat met zijn vrouw, omdat er onderwerpen zijn besproken die normaal gesproken niet worden besproken onder de praktiserende moslims.. Maar als je erover nadenkt, iemand moet het doen. Iemand moet ze laten zien waar de Islaam écht voor staat.

Zonder een discussie over Minhadj te voeren, kunnen we zeer zeker zeggen dat Suhayb in ieder geval de Islaam op een positieve manier naar voren brengt door te laten zien waar de Islaam écht voor staat. Door de Islaam van de profeet salallahu 'Aleyhi wa salaam en de metgezellen Radiya-Allaahu'anhum te laten zien en niet de 'Islaam' die vele Marokkanen tegenwoordig op straat laten zien.

Hij doet da3wah met Hikmah (Wijsheid) en véél Sabr (Geduld).

MashaAllaah.

30-08-2007, 22:07
Schandalige uitzending...

Uit de mond van die christelijke donkere vrouw heb ik de islamitische standpunten beter verwoord gehoord dan uit de monden van mijn eigen broeder en zusters...

Ze weten dat zij op zo'n moment de Nederlandstalige moslimoemma vertegenwoordigen, toch zijn zij ernstig tekortgeschoten in het verdedigen van Islamitische normen en waarden, hebben ze zich verbaal laten vernederen en hebben ze als het ware gebogen onder de druk die op hen gevoerd werd...wa laa 7awla wa laa qoewwata illaa billaah.

30-08-2007, 22:08
ik vondt die 3 meiden van het halal ook heel goed, egt netjes dat ze gewoon voor hun eigen geloof opkomen. egt RESPECTT. En Kut Turk, moet egt verder z'n bek dicht houden!!! want hij praat egt Bulshittt. Zoals die zei De moslim's hier in nederland iets over Doodstraf en ophangen. Vondt ik ook nergens op slaan. Want toen d8 ik al. nu zegt die gewoon zomaar wat. zonder er ergens over na te denken

En Die bezete man Die op die bank zat HAHAHAh egt grappig johhhh

Wel een leuke Debat..!!

30-08-2007, 22:10
Overigens verdient de niqabzuster als enige wel mijn respect, zij heeft als enige het goede gezegd, of gezwegen.

30-08-2007, 22:12



Citaat door Oempje:
Asalaam Aleykoem,

Sommige zullen commentaar hebben op het feit dat hij daar in de studio zat met zijn vrouw, omdat er onderwerpen zijn besproken die normaal gesproken niet worden besproken onder de praktiserende moslims.. Maar als je erover nadenkt, iemand moet het doen. Iemand moet ze laten zien waar de Islaam écht voor staat.

Zonder een discussie over Minhadj te voeren, kunnen we zeer zeker zeggen dat Suhayb in ieder geval de Islaam op een positieve manier naar voren brengt door te laten zien waar de Islaam écht voor staat. Door de Islaam van de profeet salallahu 'Aleyhi wa salaam en de metgezellen Radiya-Allaahu'anhum te laten zien en niet de 'Islaam' die vele Marokkanen tegenwoordig op straat laten zien.

Hij doet da3wah met Hikmah (Wijsheid) en véél Sabr (Geduld).

MashaAllaah.



Mee eens.

Evenals zijn vader tijdens dat stukje met hand geven aan Verdonk. Hij was de enige van die tig imaams die dat weigerde en dat erna mooi in woorden had gebracht.

30-08-2007, 22:13

Citaat door Oekhtaa:
Schandalige uitzending...

Uit de mond van die christelijke donkere vrouw heb ik de islamitische standpunten beter verwoord gehoord dan uit de monden van mijn eigen broeder en zusters...

Ze weten dat zij op zo'n moment de Nederlandstalige moslimoemma vertegenwoordigen, toch zijn zij ernstig tekortgeschoten in het verdedigen van Islamitische normen en waarden, hebben ze zich verbaal laten vernederen en hebben ze als het ware gebogen onder de druk die op hen gevoerd werd...wa laa 7awla wa laa qoewwata illaa billaah.


Zij hebben waar mogelijk gesproken en gezwegen wanneer het uit de hand liep. Ik ben het daarom ook niet met je eens dat het een schandalige uitzending is geweest. Het is moeilijk om grootschalig met anderen in discussie te gaan zonder dat het heel rommelig gaat worden.

Ik ben er in ieder geval blij mee dat er naar voren is gekomen dat de Islaam niet alleen voor geweld, haat en onbegrip staat. Suhayb heeft meerdere malen laten zien dat er wél moslims zijn die respect hebben voor anderen. Als hij daarmee ook maar 1 niet-moslim heeft geraakt, dan is dat in principe al genoeg geweest. Het is onmogelijk dat iedereen naar hem gaat luisteren, maar 1 persoon is al meer dan genoeg..

30-08-2007, 22:18
salaam ou alaikoum kan iemand een lnik plaatsen vd uitzending?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17