Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Meerderheid tweede kamer wil afschaffing Marokkaanse namenlijst bij de Gemeentes

AzinAtlasyBoy
30-08-2007, 16:18

Een PvdA tweede kamer lid heeft op BNR radio aangegeven dat de meerderheid van de tweede kamer de namenlijst van de Marokkaanse overheid dat aangeboden wordt bij de gemeentes willen afschaffen. Volgens hem moet Nederland geen verlengstuk zijn van de Marokkaanse overheid en de Marokkaanen in Nederland de vrijheid geven om zelf een naam te kiezen voor hun kind. Bron: BNR Radio

maroc_4_live
30-08-2007, 16:50
Inderdaad, vind ik ook!

AzinAtlasyBoy
30-08-2007, 17:00
Binnenkort kan men onze kinderen gewoon wcbril noemen!

AMAR_420
30-08-2007, 17:06
wat is er met jouw lip a bezem

AzinAtlasyBoy
30-08-2007, 17:42

wat is er met jouw lip a bezem Afgelopen weekend, toen jouw moertje in haar slaapkamer lag te slapen. Sluipde jou papa sneaky de kamer uit op weg naar mij toe, in de auto, lekkere geile carzuigdate gegeven aan hem. Waardoor mijn dikke zoemboe lippen lekker hoerig zijn geworden. Oeeeeeeeeeee, spannend! Sleurtrutje!

Hoelahoep
30-08-2007, 18:45
Een PvdA tweede kamer lid heeft op BNR radio aangegeven dat de meerderheid van de tweede kamer de namenlijst van de Marokkaanse overheid dat aangeboden wordt bij de gemeentes willen afschaffen. Volgens hem moet Nederland geen verlengstuk zijn van de Marokkaanse overheid en de Marokkaanen in Nederland de vrijheid geven om zelf een naam te kiezen voor hun kind. Bron: BNR Radio Mooi zo, sinds wanneer zijn hier de bevolkingsadministraties verlengstukken van de marokkaanse ? Dr. Hoep:cool: ( houdt het graag duidelijk)