Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Gefeliciteerd...Koning Mohamed VI weer een jaartje ouder

Kloosjak
30-08-2007, 15:23

Koning Mohamed VI weer een jaartje ouder 21-08 12:19 | Reacties: 0 | Annebregt Dijkman De Marokkaanse koning Mohamed VI is vandaag jarig... (http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=8429) De Marokkaanse koning Mohamed VI is vandaag jarig. De koning heet voluit Sidi Mohamed ben Hassan el-Alaoui en is geboren op 21 augustus 1963 in Rabat. Mohamed VI werd koning direct na het overlijden van zijn vader Hassan II op 23 juli 1999. Mohamed is de oudste zoon van zijn vader en moeder Lalla Latifa Hammou. Hij is de achtiende koning van de dynastie der Alawieten, het koningshuis dat Marokko sinds 1666 regeert.

RisLaine
30-08-2007, 15:38
Moet eerlijk gezegd niets hebben van die papzak. Het enige wat hij kan is 24/7 uit z´n Mercedes staan zwaaien naar zijn dankbare, joelende volk. Waar die dankbaarheid uberhaupt vandaan komt, geen idee.

Griffon
30-08-2007, 15:45
Moet eerlijk gezegd niets hebben van die papzak. Het enige wat hij kan is 24/7 uit z´n Mercedes staan zwaaien naar zijn dankbare, joelende volk. Waar die dankbaarheid uberhaupt vandaan komt, geen idee. Hij is veel democratischer gericht dan zijn voorgangers. Hij is ook de eerste die zijn vrouw publiekelijk ‘tentoonstelde’. Daarnaast start hij veel projecten voor een beter Marokko. Dáár komt die dankbaarheid vandaan! Bovendien is Mohammed VI een intelligent persoon. Hij heeft rechten gestudeerd en was de beste van zijn universiteit. En ja, daar zaten ook andere studenten op!

Realtone
30-08-2007, 15:49
Zielige homo, ik mis zijn vader. Die wist tenminste hoe die de berbers aan de hondenriem kon houden.

RisLaine
30-08-2007, 15:52

Hij is veel democratischer gericht dan zijn voorgangers. Hij is ook de eerste die zijn vrouw publiekelijk ‘tentoonstelde’. Daarnaast start hij veel projecten voor een beter Marokko. Dáár komt die dankbaarheid vandaan! Bovendien is Mohammed VI een intelligent persoon. Hij heeft rechten gestudeerd en was de beste van zijn universiteit. En ja, daar zaten ook andere studenten op! In de Rif toch echter helemaal niets gezien. Ik zie gewoon niet wat voor goeds hij heeft gedaan voor de Imazighen en Marokko.

AzinAtlasyBoy
30-08-2007, 16:20
Zielige homo, ik mis zijn vader. Die wist tenminste hoe die de berbers aan de hondenriem kon houden. Wat ben jij erg! :haha:

AzinAtlasyBoy
30-08-2007, 16:21
Allah Alwattan Almalik!

_BlackRose_
30-08-2007, 16:44
Ja, hij is in elk geval een betere koning dan zijn vader en zijn aanhangers zoals albasri:)

MiszY_LaIla
30-08-2007, 17:58
Zielige homo, ik mis zijn vader. Die wist tenminste hoe die de berbers aan de hondenriem kon houden. Noem je jezelf een Moslim? :jammer:

Kloosjak
30-08-2007, 17:59
Noem je jezelf een Moslim? :jammer:Waarschijnlijk wel, één van die 1,3 miljard...