Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hitler featuring Islam

rachidelb
30-08-2007, 12:28

Vind je het gek, dat de meeste ronddwalen met verkeerde gedachtes, de wereld is naar de klote! Is wat hij zei. Dit waren de woorden die mij aan het denken had gezet. Terug naar het verleden was ik gegaan met mijn gedachtes. Ik begon bij 1945, de grote dictator hitler, tja hoe kunnen we die nou vergeten. Die man had zoveel mensen afgeslacht trouwens niet alleen joden maar ook honderd duizenden andere waar hij eerst mee begon. Hitler besefte dat het onmogelijk was om alle buitenlanders uit te roeien, de islam was zijn grootste bedreiging, maar die zaten te ver. En dat was een zorg voor later dacht hij, maar hoe kon hij er voor zorgen dat de islam later in de 20ste eeuw vernietigd zou worden. Dat ga ik je nu uitleggen. Hitler had een Duitse moeder en een joodse vader. En kwam uit een familie van 9 kinderen waarvan 5 jongens. In 1939 zijn de ouders en 4 jongste kinderen verhuist naar amerika. Hitler nam contact op met Italië en bouwde goede contacten met de regeringspartij in de hoop dat zei hem zouden steunen met het overnemen van europa en afrika, italie voerde oorlog tegen Libië en hitler begon in het rond te schieten en liet elke persoon van buitenlands afkomst afmaken. Hitler had steun nodig van de landen in europa die hij niet kreeg dus moest hij iets anders verzinnen om zijn doel te bereiken, namelijk de islam vernietigen, hij dacht als het de duitsers nu niet lukt, misschien de joden in de 20ste eeuw maar hoe kon hij er voor zorgen dat de joden in de 20ste eeuw wel steun zou krijgen van andere wereldlanden? Eerst moest hij ervoor zorgen dat de joden een stuk land konden gebruiken tussen de moslim landen, daar heeft amerika voor gezorgd. De joden moest een sociaal en zielig volk lijken zodat iedereen achter hen stond, er word gezegd dat er miljoenen joden zijn vermoord. Pfff sinds wanneer geloof jij in propaganda ??

XXL
30-08-2007, 13:19
Radio Islam laat zien,dat die sympathieën nooit overgegaan zijn.

Immanuel
30-08-2007, 13:22
Wat een verschrikkelijk warrig en onduidelijk stuk dat bovenal ook nog vol staat met allerlei geschiedvervalsingen. Aan het eind voldt dan, als klap op de vuurpijl de ontkenning van de holocaust. Wat denk je te bereiken met het plaatsen van zo'n posting die volstaat met bewijsbare onwaarheden?

erkeer
30-08-2007, 13:24
Een topic vol intellectuelen zo te zien...

Frappant
30-08-2007, 13:37

De islam heeft deze verhalen niet nodig om de westerling van haar te doen walgen.

AMAR_420
30-08-2007, 14:51
hitler had joods bloed

Mister1979
30-08-2007, 14:57
Hitler was het product van de Westerse beschaving die zich superieur voelde tegenover andere volken, religies en rassen...

Danielle2
30-08-2007, 14:57
hitler had joods bloed Hoe kom je daar toch bij?

Mister1979
30-08-2007, 14:59
Klopt islam en hitler hadden heel veel gemeen. Vraag maar aan de grote Muftie. Die weet daar alles van. De Muftie van Palestina had alleen maar zegenschap over Palestina en is door de Engelsen daar neergezet. Hij is nooit gekozen door het volk en heeft nimmer het volk vertegenwoordigd, maar als vmbo leerling wist je dat niet... De Islamitische wereld en echte Islamitische leiders hebben het leven gered van honderduizenden Joden die gevlucht waren uit Europa voor je facistische broeders. Marokko, Algerije, Turkije, Palestina hebben het leven gered van honderduizenden Joden... http://www.annefrank.org/content.asp?PID=520&LID=1 http://www.annefrank.org/content.asp?PID=519&LID=1

AMAR_420
30-08-2007, 15:06
Hoe kom je daar toch bij? zoek het eens op: Hitler was one-quarter Jewish and that his grandmother, Maria Schicklgruber, became pregnant while working as a servant in a Jewish household Jezus had trouwens ook Joods bloed

Danielle2
30-08-2007, 15:15
zoek het eens op: Hitler was one-quarter Jewish and that his grandmother, Maria Schicklgruber, became pregnant while working as a servant in a Jewish household Jezus had trouwens ook Joods bloed Ik wil graag even je bron zien. En Jezus had geen joods bloed, die was gewoon een jood.