Bekijk volle/desktop versie : Trust webcam en vista....



30-08-2007, 11:23
Assalaam alaikom

Ik heb een Trust webcam... na het installeren deed hij het niet, ook niet na installeren van nieuwe stuurprogramma: dit gaf pc zelf aan.
Daarna ben ik naar de site gegaan van Trust en heb daar nieuwe drivers gedownload want ik heb vista en dacht: misschien ligt het daar aan. na downloaden drivers geinstalleerd. maar hij doet het nog niet. Het beeld blijf zwart....



hoe kan ik dit oplossen???

Salaam

30-08-2007, 14:44


mischien is er geen ondersteuning voor windows vista dan zul je helaas als je toch je webcam geinstalleerd wilt hebben xp moeten installeren

30-08-2007, 21:05
Webcam werkt niet met Vista.

30-08-2007, 23:40

Citaat door Turk89:
mischien is er geen ondersteuning voor windows vista dan zul je helaas als je toch je webcam geinstalleerd wilt hebben xp moeten installeren



Citaat door MissesHU:
Webcam werkt niet met Vista.


Assalaam alaikom

Bedankt voor het reageren.

Wat ik zo begreep van die site kan ik wel voor vista downloaden.... ze hebben voor verschillende windows versies de drivers en ik heb die voor vista met zoiets van 32bits ofzo genomen... . Ik dacht al : die zijn up to date daar bij trust... maar dat ding doet het nog steeds niet....vista is geen pretje....xp installeren is geen optie helaas.

Maar andere eventuele oplossingen zouden welkom zijn....

Salaam

31-08-2007, 23:26



Citaat door zaytoen:
Assalaam alaikom

Bedankt voor het reageren.

Wat ik zo begreep van die site kan ik wel voor vista downloaden.... ze hebben voor verschillende windows versies de drivers en ik heb die voor vista met zoiets van 32bits ofzo genomen... . Ik dacht al : die zijn up to date daar bij trust... maar dat ding doet het nog steeds niet....vista is geen pretje....xp installeren is geen optie helaas.

Maar andere eventuele oplossingen zouden welkom zijn....

Salaam


Wie heeft er nog een ideetje????

salaam

31-08-2007, 23:48
Up.. We hebben ongeveer hetzelfde probleem..
Alleen heb ik de webcam wel kunnen installeren met ''online naar oplossingen zoeken'' en zoeken naar stuurprogramma's enzo, uiteindelijk zei hij dat de bijgeleverde CD erin moest, en dat heb ik gedaan, na een paar seconden deed hij het gewoon.

Succes nog!

01-09-2007, 00:04

Citaat door Mocrorifboy:
Up.. We hebben ongeveer hetzelfde probleem..
Alleen heb ik de webcam wel kunnen installeren met ''online naar oplossingen zoeken'' en zoeken naar stuurprogramma's enzo, uiteindelijk zei hij dat de bijgeleverde CD erin moest, en dat heb ik gedaan, na een paar seconden deed hij het gewoon.

Succes nog!


Assalaam alaikom,

inderdaad ongeveer dezelfde problemen...ik ga het morgen proberen, ben benieuwd!!! vista is een hoop gedoe.... bedankt voor je reactie

Salaam

01-09-2007, 09:40
Trouwens, uiteindelijk vraagt hij er wel om om opnieuw op te starten..

Vergeten erbij te melden..