Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Paar op Sicilië trouwt na 32 jaar

sara_casa
30-08-2007, 10:37

Paar op Sicilië trouwt na 32 jaar CATANIA - Meer dan drie decennia moest een liefdespaar op Sicilië wachten op hun bruiloft, maar toen kon de 58-jarige Italiaan dan toch met zijn 51-jarige vriendin in het huwelijksbootje stappen. Tot voor kort strandde de trouwerij steeds op het verzet van de moeder van de man. Toen de moeder weduwe werd, eiste ze dat haar zoon in het ouderlijk huis zou blijven wonen en haar zou verzorgen. De zoon voldeed braaf aan haar wens. De dame is nu op 90-jarige leeftijd gestorven en de man is nu eindelijk aan de voet van de vulkaan de Etna met zijn geduldige partner getrouwd, meldde het persbureau Ansa maandag. Zoland zal ik nooit wachten :maf2:

Aicha1986
30-08-2007, 11:27
Zouden ze nog steeds maagd zijn? nah, ik sta in ieder geval niet te springen om hun home video's te zien, brrrr :maf:

AMAR_420
30-08-2007, 14:34
zuid italianen hebben een heel andere cultuur dan westerlingen..ze zorgen voor hun familie, stoppen ze niet zomaar in een bejaardentehuis

Aicha1986
30-08-2007, 14:51
zuid italianen hebben een heel andere cultuur dan westerlingen..ze zorgen voor hun familie, stoppen ze niet zomaar in een bejaardentehuis ze hadden ook kunnen trouwen en haar dan in huis nemen. dat gebeurt hier trouwens ook steeds vaker en als het tot de mogelijkheden behoort, vind ik dat een prachtige oplossing :goedzo: