Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vervoer één religieuze leerling kost 30.000 euro

Pagina's : [1] 2

Horus
30-08-2007, 09:05

Vervoer leerling kost 30.000 euro Gemeente Stadskanaal (Groningen) raakt komend schooljaar een slordige 30.000 euro kwijt aan het vervoer van één leerling. Het gaat om een 7-jarig knaapje dat onlangs in de gemeente is komen wonen. De ouders van het gehandicapte jongetje vinden het beter wanneer hij dagelijks 235 kilometer met de taxi reist naar een school die beter bij de geloofsovertuiging van het gezin past. Wethouders zijn inmiddels uit hun stoel gesprongen en protesteren tegen de situatie. "Die reistijd is veel te zwaar voor zo'n kwetsbaar kind. Er zijn hele goede voorzieningen dichtbij", aldus wethouder Van de Kolk. De gemeente is momenteel bezig met het schrijven van een brief aan minister Plasterk van Onderwijs. In de brief wordt verzocht de landelijke regelgeving aan te passen, waardoor de gemeente niet meer zou hoeven op te draaien voor de kosten. Bron (http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/vervoer_leerling_kost_30000_eu.html#more) Dit is opmerkelijk :rolleyes:

Oerbos
30-08-2007, 09:11
geldverspilling..

FAT-TIME
30-08-2007, 09:21
Belachelijk.

Peej
30-08-2007, 09:22
Vervoer leerling kost 30.000 euro Gemeente Stadskanaal (Groningen) raakt komend schooljaar een slordige 30.000 euro kwijt aan het vervoer van één leerling. Het gaat om een 7-jarig knaapje dat onlangs in de gemeente is komen wonen. De ouders van het gehandicapte jongetje vinden het beter wanneer hij dagelijks 235 kilometer met de taxi reist naar een school die beter bij de geloofsovertuiging van het gezin past. Wethouders zijn inmiddels uit hun stoel gesprongen en protesteren tegen de situatie. "Die reistijd is veel te zwaar voor zo'n kwetsbaar kind. Er zijn hele goede voorzieningen dichtbij", aldus wethouder Van de Kolk. De gemeente is momenteel bezig met het schrijven van een brief aan minister Plasterk van Onderwijs. In de brief wordt verzocht de landelijke regelgeving aan te passen, waardoor de gemeente niet meer zou hoeven op te draaien voor de kosten. Bron (http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/vervoer_leerling_kost_30000_eu.html#more) Dit is opmerkelijk :rolleyes: Hadden die Reli-dioten toen ze gingen verhuizen niet veel beter meteen dichter bij die zo geschikte school kunnen gaan wonen. Werkelijk belachelijk dat hier ingetrapt wordt. Dit gaat ten koste van hulp die veel noodzakelijker is voor andere zieken en gehandicapten. Volgens mij zijn die ouders gehandicapter dan dat kind. Ze zijn geestelijk gehandicapt door religieuze indoctrinatie. Dom reli-gedoe ook.

Einherjer
30-08-2007, 11:03

Vervoer leerling kost 30.000 euro Gemeente Stadskanaal (Groningen) raakt komend schooljaar een slordige 30.000 euro kwijt aan het vervoer van één leerling. Het gaat om een 7-jarig knaapje dat onlangs in de gemeente is komen wonen. De ouders van het gehandicapte jongetje vinden het beter wanneer hij dagelijks 235 kilometer met de taxi reist naar een school die beter bij de geloofsovertuiging van het gezin past. Wethouders zijn inmiddels uit hun stoel gesprongen en protesteren tegen de situatie. "Die reistijd is veel te zwaar voor zo'n kwetsbaar kind. Er zijn hele goede voorzieningen dichtbij", aldus wethouder Van de Kolk. De gemeente is momenteel bezig met het schrijven van een brief aan minister Plasterk van Onderwijs. In de brief wordt verzocht de landelijke regelgeving aan te passen, waardoor de gemeente niet meer zou hoeven op te draaien voor de kosten. Bron (http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/vervoer_leerling_kost_30000_eu.html#more) Dit is opmerkelijk :rolleyes: Opmerkelijk idioot idd.Wat een geldverspilling. :maf2:

amused
30-08-2007, 11:04
Rare jongens, die religieuzen.

Wodan
30-08-2007, 11:10
Apart religieus onderwijs meteen afschaffen Gewoon alles onder één noemer. Zijn we meteen van het hersenspoelen af

WhoCares
30-08-2007, 11:17
Waarom gaan ze gewoon niet weer verhuizen of zoals iemand al zei dichterbij die school. :moe:

Aicha1986
30-08-2007, 11:19
toen ik op 6 jarige leeftijd in nederland kwam wonen, moest ik van mijn moeder lopen of fietsen naar school. de islamtische meisjes, werden opgehaald met een bus. hun ouders wilden niet dat ze over de straattegels liepen. de bus en toebehoren werd door de gemeente betaald. wat ik zo gek vond, was dat mijn vriendinnetje sumaya wel boodschappen mocht doen voor haar moeder, te voet :moe:

Aicha1986
30-08-2007, 11:23
Nou sjeggggggggggggggggggggggggggggg :hihi: :o hey goedemorgen :hihi:

WhoCares
30-08-2007, 11:24
toen ik op 6 jarige leeftijd in nederland kwam wonen, moest ik van mijn moeder lopen of fietsen naar school. de islamtische meisjes, werden opgehaald met een bus. hun ouders wilden niet dat ze over de straattegels liepen. de bus en toebehoren werd door de gemeente betaald. wat ik zo gek vond, was dat mijn vriendinnetje sumaya wel boodschappen mocht doen voor haar moeder, te voet :moe: Waar kom je dan vandaan?

Aicha1986
30-08-2007, 11:26
Waar kom je dan vandaan? ik woonde toen in alphen aan de rijn.....sumaya, ben jij het :eek:

Aicha1986
30-08-2007, 11:29

Ook een goedemorgen mop. :hihi: Ben je weer de boel aan het verzieken? :hihi: glapje. :kus: :ego:

WhoCares
30-08-2007, 11:32
ik woonde toen in alphen aan de rijn.....sumaya, ben jij het :eek: Nee :kweetnie:

Aicha1986
30-08-2007, 11:33
Nee :kweetnie: jammer :traan1:

Pagina's : [1] 2