Bekijk volle/desktop versie : Pedagogisch werker.... ????



Pagina's : [1] 2 3 4

29-08-2007, 21:09
[ Ik doe spw het lijkt me een hele leuke opleiding en al,
allen er zijn allen maar dames die die opleiding volgen,
Het is niet dat ik Daar van opgewonden van raak ofzo, helemaal niet,
Allen tot de einde van de opleiding met Vrouwen om me heen
Is een hell, En ik moet in groepjes werken, Het zijn allemaal vrouwen niet dat ik wat tegen vrouwen heb, MAAR ALLEEEN MAAR Vrouwen, Dat is teveel van het goeie, Wat zouden jullie doen Jongens ? en Dames die SAW doen, zijn er ook jongens bij jullie ?? ]

29-08-2007, 21:12


Ik heb die opleiding gedaan en ook afgerond maar ik ben niet verder gegaan. Ik heb daarna gekozen voor sociaal juridisch medewerker, is een brede opleiding en leuker. Ik heb spw gedaan maar het was toch niks voor mij.

29-08-2007, 21:14

Citaat door nimo:
Ik heb die opleiding gedaan en ook afgerond maar ik ben niet verder gegaan. Ik heb daarna gekozen voor sociaal juridisch medewerker, is een brede opleiding en leuker. Ik heb spw gedaan maar het was toch niks voor mij.

zaten er ook jongens bij je in de klas ?

29-08-2007, 21:20
ja bij mij op de opleiding zijn er ook jongen...weinig maar zijn er wel...gwn volhoude:P went wel

29-08-2007, 21:21


OMG ik heb echt medelijden met je, teveel oestrogeen om je heen alaahi 3awnek . Ik ben zelf een meid, maar teveel meiden neeeeeeehhh hel!!!

Maak er gewoon het beste van, of vraag of je in een klas mag met eenpaar jongens!

29-08-2007, 21:22

Citaat door lolly_pop:
ja bij mij op de opleiding zijn er ook jongen...weinig maar zijn er wel...gwn volhoude:P went wel

hoop het wel, anders verandeer ik weer van opleiding

29-08-2007, 21:22

Citaat door leipie:
OMG ik heb echt medelijden met je, teveel oestrogeen om je heen alaahi 3awnek . Ik ben zelf een meid, maar teveel meiden neeeeeeehhh hel!!!

Maak er gewoon het beste van, of vraag of je in een klas mag met eenpaar jongens!

hahaha zo zo, Zo erg dus

29-08-2007, 21:24

Citaat door Celph_titled:
hoop het wel, anders verandeer ik weer van opleiding



nee joh nergens voor nodig...spw wordt meestal niet gekozen door jongens omdat ze denken dat je ALLEEEN maar met baby's kan werke...

29-08-2007, 21:26

Citaat door lolly_pop:
nee joh nergens voor nodig...spw wordt meestal niet gekozen door jongens omdat ze denken dat je ALLEEEN maar met baby's kan werke...

als het zo was, ahd je mij ook niet gezien daar

29-08-2007, 21:28

Citaat door Celph_titled:
zaten er ook jongens bij je in de klas ?



Nee alleen meiden.

29-08-2007, 21:29

Citaat door Celph_titled:
als het zo was, ahd je mij ook niet gezien daar



ja drm...en als je t echt nie uithoud kun je soiaal cultureel werker doen...is een gelijk soorte opleiding...alleen dan ipv baby's...ook 18+ers..en daar zijn wel gwn jongens

29-08-2007, 21:32
Ik doe het ook,er zit geen 1 jongen in mijn klas DENK ik.

29-08-2007, 21:36



Citaat door nimo:
Nee alleen meiden.

ok nu twijfel ik

29-08-2007, 21:38

Citaat door MievrouFatoshj:
Ik doe het ook,er zit geen 1 jongen in mijn klas DENK ik.

Denk je ?

29-08-2007, 21:38

Citaat door lolly_pop:
ja drm...en als je t echt nie uithoud kun je soiaal cultureel werker doen...is een gelijk soorte opleiding...alleen dan ipv baby's...ook 18+ers..en daar zijn wel gwn jongens

Zal ik onthouden dankjewell

Pagina's : [1] 2 3 4