Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hagenaar geeft gehelmde motoragent kopstoot

casaoui01
29-08-2007, 11:47

(Novum) - Een motoragent heeft een opmerking tegen een 20-jarige man in Leiden dinsdagavond moeten bekopen met een kopstoot. Ook werd hij bedreigd, geschopt en geslagen. Ondanks dat hij een helm droeg, werd hij geraakt op zijn voorhoofd en neus, meldt de politie. Verder liep hij kneuzingen en schrammen op. De agent stond op de Steenstraat toen de Hagenaar tegen zijn motor aanliep. De agent kon de motor nog net staande houden en maakte een opmerking dat de man beter moest uitkijken. De Hagenaar liep daarop naar de agent en gaf hem een kopstoot tegen zijn helm. Ook bedreigde hij de diender. Toen de agent hem wilde oppakken, ging een 20-jarige vriend van de Hagenaar zich ermee bemoeien. De man uit Leiden sloeg en schopte de agent, waardoor zijn vriend zich uit de greep van de agent kon losrukken. Ook hij deelde de nodige klappen uit. Een gealarmeerde collega hielp uiteindelijk het tweetal te arresteren en af te voeren naar het politiebureau. Daar gingen de twee door met het uiten van bedreigingen, en belaagden een celdeur. Zij zitten woensdag nog vast. :jammer:

Droll
29-08-2007, 12:03
terwijl ik het artikel aan het lezen was hoopte ik dat de twee uiteindelijk niet gepakt zijn. tsjiee wat een domper

Harbi
29-08-2007, 12:10
Een gealarmeerde collega hielp uiteindelijk het tweetal te arresteren en af te voeren naar het politiebureau. Daar gingen de twee door met het uiten van bedreigingen, en belaagden een celdeur. Vieze ongelovige celdeuren motten deaud!!!!! :maf:

rooiemao
29-08-2007, 12:55
tjongeeee nou lekker stoer een agent een kopstoot geven die sukkel hoop dat hij een zware straf krijgt

LaPoekel
29-08-2007, 13:00

Typisch Haags

De_Man
29-08-2007, 13:08
geniaal is hij niet. Kopstoot tegen een helm! Als ik die agent was had ik hem een paar kopstoten terug verkocht.