Bekijk volle/desktop versie : Antwerpse schutter mikte bewust op allochtonen



Pagina's : 1 2 [3] 4

29-08-2007, 12:25

Citaat door Aicha1986:
xzuchtx ik geef aan dat het in mijn geval altijd allochtone jochies zijn, die mij en mijn vriendinnen lastigvallen...ik kan me voorstellen dat vrouwen dat zat zijn, allochtoon of niet
Ehm, sorry.. maar alleen allochtone jongeren? Ik vrees dat je weer generaliseert.


Citaat:

ik heb niet beweerd, dat de media geen invloed heeft op de mening van mensen. wat ik wel beweer, is dat ik in ieder geval, de media niet nodig heb, om te zien wat een zooitje nederland is geworden. ga jij maar op vrijdagavond op het doelenplein in rotterdam staan, dan zul je zien wat ik bedoel
Wat beweer je dan wel? Er is geen touw meer aan jouw reacties vast te knopen.


Citaat:

ja stom van me...als mijn situatie me niet bevalt doe ik er wat aan en ga ik niet zitten janken dat mensen onaardig zijn....


Kom nou, gaan we kinderachtig doen? Dat ik jank vertelt de ernst van de reacties, het is niet zo dat ik dit als hobby doe. Integendeel, deze topic is een manier om mensen op de hoogte te brengen van hoe het is voor MIJ, als allochtoon, HIER IN NEDERLAND. Dat ze begrip opbrengen, dat ze misschien inzien dat ze foutzitten door hun vooroordelen. Dit is eerlijk gezegd 1 van mijn manieren om ietsie pietsie verbetering in te brengen.

En nu jij weer, wat heb jij mij te adviseren, behalve dat je kinderlijke reacties kunt plaatsen en zo mijn reactie te ontwijken?

29-08-2007, 12:30



Citaat door muslimrose:
Ehm, sorry.. maar alleen allochtone jongeren? Ik vrees dat je weer generaliseert.
ik weet heel zeker van niet


Citaat:

Kom nou, gaan we kinderachtig doen? Dat ik jank vertelt de ernst van de reacties, het is niet zo dat ik dit als hobby doe. Integendeel, deze topic is een manier om mensen op de hoogte te brengen van hoe het is voor MIJ, als allochtoon, HIER IN NEDERLAND. Dat ze begrip opbrengen, dat ze misschien inzien dat ze foutzitten door hun vooroordelen. Dit is eerlijk gezegd 1 van mijn manieren om ietsie pietsie verbetering in te brengen.

En nu jij weer, wat heb jij mij te adviseren, behalve dat je kinderlijke reacties kunt plaatsen en zo mijn reactie te ontwijken?


wie doet er hier nou kinderachtig ? joh, weet je wat jij moet doen...als iemand weer eens onaardig tegen je doet, stap je op ze af en vraag waarom ze niet liever tegen je doen, okay

29-08-2007, 12:37

Citaat door Aicha1986:
ik weet heel zeker van niet
Echt? Dat kunnen zelfs onderzoekers van het cbs niet zeggen, knap hoor


Citaat:

wie doet er hier nou kinderachtig ? joh, weet je wat jij moet doen...als iemand weer eens onaardig tegen je doet, stap je op ze af en vraag waarom ze niet liever tegen je doen, okay


Kijk eens aan... je hebt net een advies gegeven! Wat lief zeg! Aaaahww... het kind kan toch nog inhoudelijk reageren.

Ik zal het eens proberen, ik hoop alleen niet dat het met mij afloopt zoals mijn vader.

29-08-2007, 12:39

Citaat door Aicha1986:
xzuchtx ik geef aan dat het in mijn geval altijd allochtone jochies zijn, die mij en mijn vriendinnen lastigvallen...ik kan me voorstellen dat vrouwen dat zat zijn, allochtoon of niet


ik heb niet beweerd, dat de media geen invloed heeft op de mening van mensen. wat ik wel beweer, is dat ik in ieder geval, de media niet nodig heb, om te zien wat een zooitje nederland is geworden. ga jij maar op vrijdagavond op het doelenplein in rotterdam staan, dan zul je zien wat ik bedoel



ja stom van me...als mijn situatie me niet bevalt doe ik er wat aan en ga ik niet zitten janken dat mensen onaardig zijn....



Je mag blij zijn dat jongens je aandacht geven. Je heb heel veel vrouwen die zitten te klagen dat ze nooit aandacht krijgen van mannen.

Als vrouwen me lastig zouden vallen zou ik dat zeker niet erg vinden...

29-08-2007, 12:40



Citaat door muslimrose:
Echt? Dat kunnen zelfs onderzoekers van het cbs niet zeggen, knap hoor

ik heb het over mijn ervaringen

trouwens, ik begrijp wel waarom mensen zo tegen je doen. je bent gewoon niet sympathiek

29-08-2007, 12:51

Citaat door Aicha1986:
ik heb het over mijn ervaringen

trouwens, ik begrijp wel waarom mensen zo tegen je doen. je bent gewoon niet sympathiek


Jouw ervaringen zeggen niets over hoe het is in het algemeen. Ik onderbouw mijn ervaringen tenminste met dingen die op andere plekken gebeurd zijn.

Jouw ervaringen hebben overigens niets met het 'allochtoon voelt zich ongewenst door autochtoon' te maken, dus volkomen irrelevant.

Haha, het is maar goed dat je mij alleen virtueel 'kent'. Want zo heb je geen enkel basis om iets te zeggen over mij als persoon, want je KENT mij niet.

Ooit gedacht dat jij verre van sympathiek bent geweest met je kinderachtige reacties? Ik weerspiegel slechts jouw houding en als je aardig deed was ik ook aardig.

29-08-2007, 12:55

Citaat door muslimrose:
Jouw ervaringen zeggen niets over hoe het is in het algemeen. Ik onderbouw mijn ervaringen tenminste met dingen die op andere plekken gebeurd zijn.

Jouw ervaringen hebben overigens niets met het 'allochtoon voelt zich ongewenst door autochtoon' te maken, dus volkomen irrelevant.

Haha, het is maar goed dat je mij alleen virtueel 'kent'. Want zo heb je geen enkel basis om iets te zeggen over mij als persoon, want je KENT mij niet.

Ooit gedacht dat jij verre van sympathiek bent geweest met je kinderachtige reacties? Ik weerspiegel slechts jouw houding en als je aardig deed was ik ook aardig.


bespaar je de moeite

29-08-2007, 12:58

Citaat door Aicha1986:
bespaar je de moeite


Welke moeite, ik vind het leuk om te reageren hoor.

29-08-2007, 13:32

Citaat door muslimrose:
Sorry dat ik dit zeg, maar overvallen is iets anders dan anti-autochtoon zijn. Ieder persoon wordt als die overvallen wordt lichamelijk bedreigd.

Verder gebeurt zelfs het vulgaire roepen tijdens het stappen OOK bij allochtone dames(lees Marokkaanse), neem maar eens een kijkje bij Liefdes en Relaties en je zult gegarandeerd zulke reacties vinden. Dat heeft helaas ook niets met het autochtoonzijn te maken. Niettemin vind ik het erg dat je dat hebt meegemaakt.




Let wel, dit is verdeeld over 14 jaar... en het is inderdaad nog steeds triest.

Laat ik je dit zeggen: mijn stad ligt NIET in de randstad en de populatie van allochtonen is zeer gering. In mijn buurt wonen zelfs de meeste allochtonen maar zijn nog steeds sterk in de minderheid.

En nee, helaas... ik zou heel graag de buurt de schuld willen geven, maar het zijn echt de mensen. Het wordt erger met de jaren.



Ik haat mezelf in slachtofferrol te plaatsen en dat is ook niet de reden waarom ik deze topic start.

Ik wil hier eens tonen dat de allochtoon ook zeker niet zichzelf 'veilig' voelt of het land wil overnemen. Integendeel, het omgekeerde is waar! Als ik hier niet studeerde en er in mijn eigen land veiligheid was en een stabiele regering heerste, zou ik niet meer hier willen wonen.

Zie dan toch in dat allochtonen hier niet zitten omdat het hier zo fijn is! Tenminste een deel van hen, waar ik ook toe behoor de laatste tijd, helaas.

Ja, ik vind het toch gek dat ik jouw verhalen niet ken uit mijn omgeving - waar zich ook allochtonen en Moslims in bevinden. En dat terwijl ik WEL in een grote stad woon...

29-08-2007, 14:53
Waarom hierover discusiëren het is fout klaar of het nou autochtoon of allochtoon maakt toch niet uit.

29-08-2007, 14:58

Citaat door Betaster:


ik zat maar te raaskallen, ben vandaag mezelf niet

29-08-2007, 15:01

Citaat door muslimrose:
Het is een best oud artikel, maar heb hem hier in MJA niet kunnen vinden(toevoeging: met de scherpheid van Raven, blijken er al 7 te bestaan). Hoedanook zou ik hier graag een discussie over willen hebben.

Voelt de allochtoon in een westerse land(in Europa) zich nog wel veilig of gewenst?

Ik wil ook graag een vraag toevoegen.
Voelt de autochtoon in een westers land (in Europa) zich nog wel veilig of gewenst?

29-08-2007, 15:04



Citaat door Betaster:




hey, jij hebt maar 1 groen puntje


sielug

29-08-2007, 15:17

Citaat door Betaster:
Ik heb op mijn andere nicks veel meer punten dan jij

ewa geef me d'r een dan als je me zo sjielag vindt..


wat is dat toch met al die mpsers hier

puntjes moet je verdienen

29-08-2007, 15:24

Citaat door Betaster:
Mpsers? En daar een broer van zeker?

What the hell you're talking about?


mps betekent meervoudige persoonlijkheids stoornis

Pagina's : 1 2 [3] 4