Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hindoes vragen zich af "moet de bijbel verboden worden

palestijntje
29-08-2007, 10:34

Zie eerst de zoveelste ziekelijke (http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artnr/167476/weblogid/59/index.html)hersenspinsel van leon de winter die van het elsevier een vrij podium krijgt om haat te zaaien tegen moslims. Verander in zijn bijdrage "koran" met thora en "moslims" met "joden" en je zult leon stomend zien ontploffen. Geloven Joden in Mein Kampf van Adolf Hitler? (http://www.dewanand.com/suriname30.htm) Besef ook dat heel veel negers nu geloven in de bijbel. Hoe moet dit verklaard worden? Stel dat de Joden vandaag in het moordboek, 'Mein Kampf' van Adolf Hitler zouden geloven. Wie zou hen dan nog serieus nemen? Joden hebben er alles aan gedaan om verspreiding van dit boek te blokkeren, en nu is het verboden in alle Europese rechtsstaten. Nu de vergelijking met de bijbel. Verbiedt de duivelse 'blanke' bijbel De teksten uit de bijbel zorgden ervoor dat de 'blanke' Christenen besloten om negers uit Afrika als slaaf te misbruiken. Dit betekent dat de bijbel hetzelfde is als Mein Kampf van Adolf Hitler. Als Joden nu niet geloven in Mein Kampf, dan moeten negers of Afro-mensen nu ook nooit geloven in de bijbelse leugens. Immers de bijbel was vroeger het heilig boek van de 'blanke' Europese slavendrijvers (ook Joodse) en juist hierom is elk Afro-mens die nu in dit boek gelooft heel dom bezig. De 'blanken' zelf hebben de bijbel allang gedumpt en zijn in feite helemaal niet christelijk meer. Het Jezus-syndroom van de huidige christenen lijkt meer op een ziekelijke stoornis, dan op een echt respectabel geloof met een hoogstaande moraal. Ik begrijp niet waarom de bijbel in Afrika niet verboden is, na de afschaffing van de slavernij of na de onafhankelijkheid van vele staten. In alle ex-kolonien zou men de bijbel op radicale wijze moeten verbieden, om eer te betuigen aan de moord op bijna 200 miljoen gepigmenteerde voorouders, gepleegd door de ware 'blanke' christenen uit Europa. Dit is het harde bewijs van zelfrespect, volwassenheid en onafhankelijkheid. Geestelijke en ideologische onafhankelijkheid is de eerste stap naar totale bevrijding, na honderden jaren uitbuiting, verkrachting en slavernij. Dit is de uitdaging voor alle waardevolle Afro-volkeren. Alle Afro-volkeren moeten hard werken om hun trauma's uit de slaventijd te verwerken en om hun huiswerk goed af te maken. Hindoes zouden de Afro-volkeren massaal moeten bekeren tot het Hindoeïsme, om hen te helpen met hun identiteitsstrijd en om alle ellende in Afrika radicaal stop te zetten. Handelen lijkt mij beter in ons heden, want alleen door te handelen kan je verlost raken op het pad van karma yoga, zonder enig ritueel of materieel offer. Ik weet dat echte ontwikkelde Hindoes altijd handelen in de geaardheid goedheid en nooit zullen kiezen voor de fysieke vernietiging van andere levende wezens of mensachtigen. Juist hierom geloof ik dat de hele mensheid zich moet bekeren tot de Hindoe Dharm, om vreedzamer voort te bestaan op deze planeet, zonder enige massadestructie, vervuiling, uitroeiing van soorten, haat of geweld. Als de Hindoe de neger of de christenen respecteert, dan moet de Hindoe ook hetzelfde terug eisen, anders is er sprake van een onoplosbaar conflict.

palestijntje
29-08-2007, 10:41
Ja ik sta achter volkeren die het niet op prijs stellen dat evangalisten in hun land op zoek gaan naar zieltjes die ze met voedselhulp trachten te verleiden om hun Jezus te aanvaarden. Dat geldt trouwens niet alleen voor afghanistan maar bijvoorbeeld ook china.

palestijntje
29-08-2007, 10:50
Je mag mensen niet vanwege hun ras, kleur of religie weigeren maar wel vanwege hun daden. Oftewel, afhankelijk van de daden mag je iedereen weigeren. Er bestaat niet zoiets als het recht om te evangaliseren. Wat mij betreft mogen evangalisten die krijsend in winkelcentras hun boodschap overdragen vanwege geluidsoverlast opgedoekt worden.

amused
29-08-2007, 10:54
Nu ja, dan gaan ze die bijbel toch gewoon verbieden? So what? Net als in Saoudie Arabie of zo: gewoon bij het vliegveld alle bijbels in beslag nemen.

palestijntje
29-08-2007, 11:06

Dat moet je aan de taliban vragen. Ik vermoedt dat ze werden aangezien voor spionnen of omdat ze zoals de meeste evangalisten de bevolking trachten te "vergiftigen met bijbelse onzin" in ruil voor voedsel. Jouw simpele logica is alsvolgt "wat de taliban doet, moeten wij ook hier doen"

Einherjer
29-08-2007, 11:09
Ja ik sta achter volkeren die het niet op prijs stellen dat evangalisten in hun land op zoek gaan naar zieltjes die ze met voedselhulp trachten te verleiden om hun Jezus te aanvaarden. Dat geldt trouwens niet alleen voor afghanistan maar bijvoorbeeld ook china. Geld dat ook voor Noord Afrika en Indonesie?

Immanuel
29-08-2007, 12:16
Ja ik sta achter volkeren die het niet op prijs stellen dat evangalisten in hun land op zoek gaan naar zieltjes die ze met voedselhulp trachten te verleiden om hun Jezus te aanvaarden. Dat geldt trouwens niet alleen voor afghanistan maar bijvoorbeeld ook china. Dus een maatregel waarbij priester, dominees en evangelisten zich in die landen niet meer mogen vertonen zou je terecht vinden. Hoe zou je dan staan tegen over een Europese richtlijn waarbij wordt vastgelegd dat islamitische geestelijken niet meer mogen verblijven in Europa? Zou dat wellicht getuigen van discriminatie en achterlijkheid? Of zou dat evenzo een terechte maatregel zijn?

Doc
29-08-2007, 15:41
Zie eerst de zoveelste ziekelijke (http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artnr/167476/weblogid/59/index.html)hersenspinsel van leon de winter die van het elsevier een vrij podium krijgt om haat te zaaien tegen moslims. Verander in zijn bijdrage "koran" met thora en "moslims" met "joden" en je zult leon stomend zien ontploffen. Geloven Joden in Mein Kampf van Adolf Hitler? (http://www.dewanand.com/suriname30.htm) Besef ook dat heel veel negers nu geloven in de bijbel. Hoe moet dit verklaard worden? Stel dat de Joden vandaag in het moordboek, 'Mein Kampf' van Adolf Hitler zouden geloven. Wie zou hen dan nog serieus nemen? Joden hebben er alles aan gedaan om verspreiding van dit boek te blokkeren, en nu is het verboden in alle Europese rechtsstaten. Nu de vergelijking met de bijbel. Verbiedt de duivelse 'blanke' bijbel De teksten uit de bijbel zorgden ervoor dat de 'blanke' Christenen besloten om negers uit Afrika als slaaf te misbruiken. Dit betekent dat de bijbel hetzelfde is als Mein Kampf van Adolf Hitler. Als Joden nu niet geloven in Mein Kampf, dan moeten negers of Afro-mensen nu ook nooit geloven in de bijbelse leugens. Immers de bijbel was vroeger het heilig boek van de 'blanke' Europese slavendrijvers (ook Joodse) en juist hierom is elk Afro-mens die nu in dit boek gelooft heel dom bezig. De 'blanken' zelf hebben de bijbel allang gedumpt en zijn in feite helemaal niet christelijk meer. Het Jezus-syndroom van de huidige christenen lijkt meer op een ziekelijke stoornis, dan op een echt respectabel geloof met een hoogstaande moraal. Ik begrijp niet waarom de bijbel in Afrika niet verboden is, na de afschaffing van de slavernij of na de onafhankelijkheid van vele staten. In alle ex-kolonien zou men de bijbel op radicale wijze moeten verbieden, om eer te betuigen aan de moord op bijna 200 miljoen gepigmenteerde voorouders, gepleegd door de ware 'blanke' christenen uit Europa. Dit is het harde bewijs van zelfrespect, volwassenheid en onafhankelijkheid. Geestelijke en ideologische onafhankelijkheid is de eerste stap naar totale bevrijding, na honderden jaren uitbuiting, verkrachting en slavernij. Dit is de uitdaging voor alle waardevolle Afro-volkeren. Alle Afro-volkeren moeten hard werken om hun trauma's uit de slaventijd te verwerken en om hun huiswerk goed af te maken. Hindoes zouden de Afro-volkeren massaal moeten bekeren tot het Hindoeïsme, om hen te helpen met hun identiteitsstrijd en om alle ellende in Afrika radicaal stop te zetten. Handelen lijkt mij beter in ons heden, want alleen door te handelen kan je verlost raken op het pad van karma yoga, zonder enig ritueel of materieel offer. Ik weet dat echte ontwikkelde Hindoes altijd handelen in de geaardheid goedheid en nooit zullen kiezen voor de fysieke vernietiging van andere levende wezens of mensachtigen. Juist hierom geloof ik dat de hele mensheid zich moet bekeren tot de Hindoe Dharm, om vreedzamer voort te bestaan op deze planeet, zonder enige massadestructie, vervuiling, uitroeiing van soorten, haat of geweld. Als de Hindoe de neger of de christenen respecteert, dan moet de Hindoe ook hetzelfde terug eisen, anders is er sprake van een onoplosbaar conflict. De titel van de topic klopt niet. Er staat en foutje in de tekst het is geen Hindoe Dharm, maar Sanātan Dharm. Het Hindoeïsme heeft zijn ‘roots’ in het “Sanātan Dharm”. De naam “Hindoeïsme” kom je voor de 19e eeuw niet tegen. Het is een gegeven naam vanuit het westen; de gemiddelde Indiër dacht meestal niet in zulke terminologie.

Immanuel
29-08-2007, 16:53
Je mag mensen niet vanwege hun ras, kleur of religie weigeren maar wel vanwege hun daden. Oftewel, afhankelijk van de daden mag je iedereen weigeren. Er bestaat niet zoiets als het recht om te evangaliseren. Wat mij betreft mogen evangalisten die krijsend in winkelcentras hun boodschap overdragen vanwege geluidsoverlast opgedoekt worden. Nee, er bestaat geen recht om te evangeliseren. Dat klopt helemaal. Daar hoeft ook geen apart recht voor geïntroduceerd te worden omdat dit al afgedekt wordt door andere onvervreemdbare rechten en vrijheden zoals vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting. Wij hebben hier in Nederland toch ook voor jou geen speciaal recht om uit je nek te lullen hoeven introduceren?

jayanta
29-08-2007, 18:13
Je mag mensen niet vanwege hun ras, kleur of religie weigeren maar wel vanwege hun daden. Oftewel, afhankelijk van de daden mag je iedereen weigeren. Er bestaat niet zoiets als het recht om te evangaliseren. Wat mij betreft mogen evangalisten die krijsend in winkelcentras hun boodschap overdragen vanwege geluidsoverlast opgedoekt worden. Volgens mij vindt de SP dit ook. Ik vind echter dat evangelisten best hun boodschap uit mogen dragen.

2Shay
29-08-2007, 19:23
Wat deden die Koreanen daar verkeerd dat er twee vermoord moesten worden? De daden en woorden van veel islamisten worden hier ook niet toegejuichd, vooral niet hun haatgekrijs in moskeeën. wat deden die irakeze kids verkeerd dat ze gedood werden .. wat deed dat verkrachte en later vermoord irakees meisje verkeerd dat ze gedood werd?? nou?

madamake
29-08-2007, 19:33
ok laten iets bedenken of ja mischien is dit al een idee alle buitenlanders een uitkering of een miljoen geven en dan terug sturen naar hun geboorteland een huisje voor ze laten bouwen en andersom ook zo dan heeft geen partij last van de andere hihih

Findo
29-08-2007, 19:52

Je mag mensen niet vanwege hun ras, kleur of religie weigeren maar wel vanwege hun daden. Oftewel, afhankelijk van de daden mag je iedereen weigeren. Er bestaat niet zoiets als het recht om te evangaliseren. Wat mij betreft mogen evangalisten die krijsend in winkelcentras hun boodschap overdragen vanwege geluidsoverlast opgedoekt worden. Weg met al die haatpredikers met bekeringsdrang die Europa overspoelen met hun geblaat. Eenheid van religie is de enige remedie.:hadj: