Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Buschauffeur laat broers achter in Almeria

AzinAtlasyBoy
29-08-2007, 04:27

Twee Antwerpse jongeren van Marokkaanse origine zijn sinds woensdag spoorloos, nadat ze door een omstreden Brussels reisagentschap werden achtergelaten in de Spaanse stad Almeria. Dat schrijft Het Laatste Nieuws vrijdag. Nadat de twee broers, 16 en 20 jaar oud, de oversteek van Marokko naar Spanje hadden gemaakt, zouden ze door de buschauffeur uit de bus zijn gezet. “Woensdag hebben ze naar ons gebeld om te zeggen dat ze in de problemen zaten. Ze vertelden dat ze samen met drie jongeren uit Luik waren achtergelaten omdat de bus overvol zat. De maatschappij zou meer tickets hebben verkocht dan er plaatsen waren. Sinds woensdag hebben we hen niet meer kunnen bereiken”, zegt Ben Younes Houari, de broer van de twee jongens. De Antwerpse politie kan de familie van de twee jongens niet helpen, omdat er geen misdrijf is gepleegd op Belgisch grondgebied. Bron: Maghreb.nl

lemster
29-08-2007, 09:37
Nou ja zeg! Dit is toch ongehoord?! Ik had de auto gepakt en ze gaan halen. Je hebt daar ook van die enge rovers enzo. 16 en 20 jaar.

Juwelier
29-08-2007, 09:40
Stuur hun geld op of ga ze halen er gaan dagelijks vliegtuigen naar Almeria, dus waarop wacht hij dan? als hij echt een broer is en om hun gaf dan waren ze al terug !

missy_eljadida
29-08-2007, 09:41
ooh wat erg zeg.. :(

Lina&Dina
29-08-2007, 10:11

Bah walgelijke belgen! :boos:

Online_111
29-08-2007, 10:54
Niet iedereen heeft geld om Spanje te gaan of om vrij te krijgen van zijn/haar werk. Maar dit is idd wel een verdomd goede reden om op de linker rijbaan te blazen tot aan Almeria ;) Ik heb er nu al zin in haha

lemster
29-08-2007, 11:09
Niet iedereen heeft geld om Spanje te gaan of om vrij te krijgen van zijn/haar werk. Maar dit is idd wel een verdomd goede reden om op de linker rijbaan te blazen tot aan Almeria ;) Ik heb er nu al zin in haha Vrij nemen? Je broertje of zoon of beste vriend staat aan de kant van de weg 2500 km hier vandaan. Fak me werk. Ik ga er van uit dat mn werkgever het wel snapt. zo niet; Ik meld me wel ziek.

lemster
29-08-2007, 11:12
Echt Hollandse denkwijze; ik weet niet of ik vrij kan krijgen van me werk. Ik bel je terug.

WhoCares
29-08-2007, 11:17
Zo gauw mogelijk twee vluchten boeken natuurlijk.

Juwelier
29-08-2007, 11:17
Vrij nemen? Je broertje of zoon of beste vriend staat aan de kant van de weg 2500 km hier vandaan. Fak me werk. Ik ga er van uit dat mn werkgever het wel snapt. zo niet; Ik meld me wel ziek. Ja idd, Je kan wel vrij krijgen en als je dnekt dat je geen vrij zal kunnen krijgen effe ziek melden of gewoon na je werk vertrekken 2 uren en in je bent daar en die avond terug komen, gelijk de bus maatschappij opbellen of naar toe rijden en wat de reden was is, en alles terug betalen zo niet Tja Recht Zaak :D

abdel_10
29-08-2007, 12:20
Niet iedereen heeft geld om Spanje te gaan of om vrij te krijgen van zijn/haar werk. Maar dit is idd wel een verdomd goede reden om op de linker rijbaan te blazen tot aan Almeria ;) Ik heb er nu al zin in haha HAha...