Bekijk volle/desktop versie : Moslim verlaat tv-opnames vanwege minirok



02-09-2007, 18:23

Citaat door XXL:


zie OT



Opdonderen, a plakker.

Jij begint mij te iriteren, a would el gra.

02-09-2007, 18:37



Citaat door Dennis:
Ik vind het een vies idee dat hier mensen rondlopen die het een goed idee vinden dat ik, of uberhaupt iemand, eeuwig gemarteld ga worden. Dat je DAT niet uit de Koran haalt betekent dat je het boek niet gelezen hebt:het staat er wel 100x. Leugentjes voor de kuffaar doen daar niets aan af.



Dennis, Dennis, waaarom nou ?

Dat meisje zegt dat zij niet weet of jij wel of niet in de hel zult branden, en jij blijft maar volhouden dat de Islam jou dat toewenst.

Bij jou is de Islam alleen goed als hij eng is, en als hij niet eng doet zeg jij dat hij in feite toch eng is, omdat jij zo leest in de Koran.

Ik ben geen moslim, maar ik word er al moe van, laat staan de moslims.

02-09-2007, 18:43

Citaat:
en jij blijft maar volhouden dat de Islam jou dat toewenst.
Wilde je soms beweren dat de islam Kuffaar niet laten branden in hun eeuwige Helle-stoofpot?

02-09-2007, 19:01

Citaat door Ladypommes:
Opdonderen, a plakker.

Jij begint mij te iriteren, a would el gra.




02-09-2007, 19:05



Citaat door Harbi:
Wilde je soms beweren dat de islam Kuffaar niet laten branden in hun eeuwige Helle-stoofpot?
Ik heb net op dit forum een reactie gelezen van een moslima die zegt zelf niet te weten of ze ooit in de hemel komt, laat staan dat ze zou kunnen zeggen of een kuffar in de hel komt.

Dus dat is het antwoord dat ik je kan geven. Best geruststellend toch ?

02-09-2007, 19:05

Citaat:
Schijnheilige flikkers zijn het.
Laszlo ik vind jou zelf een schijnheilige flikker.

anyway
---------------

Wat doet hij hier in Nederland als hij minirokjes zo erg haat. Snap ik echt niet. Vraag dan de iraanse nationaliteit aan en verlaat dit land zo snel mogelijk. Is toch belachelijk. Hij weigert die vrouw omdat ze een minirok draagt. Vind het beledigend en niet normaal. Ik weet echt niet wat hij te zoeken heeft in een land als Nederland als hij niet van vrouwen houdt die minirokjes dragen.

02-09-2007, 19:08

Citaat door XXL:




02-09-2007, 22:09

Citaat door Dennis:
Gelukkig zijn niet alle Marokkanen moslims, er zijn er ook die hebben abgeschworen.

Dat moslims vredig met elkaar willen omgaan is leugen: alleen de verschillende subgroepjes willen vreedzaam met elkaar omgaan als de machtigsten gehoorxzaamd worden. Zie verder Irak.

Jij kan idd openlijk uiten wat je wil; het zijn de MOSLIMS die met geweld reageren op "verkeerde"meningen.

Islam staat niet voor vreedzaamheid; het is agressief tegen alles wat niet des islam is. Alleen in minderheidsposities zoekt het vrede.
Islam staat voor onderwerping.

Tja jij bent blijkbaar onwetend. Als je die gedachte blijft vasthouden en niet open wilt staan voor de echte waarheid dan heb ik jou niets anders te zeggen dan leef maar lekker verder in angst en blijf je uiten op internet en blijf op straat maar naar de grond kijken. Veel sterkte en succes nog met het leven in Nederland waar zeker 1 miljoen moslims om je heen wonen!:

02-09-2007, 22:18

Citaat door Dennis:
Jij bent een vies, door sex geobsedeerd kind, en dat past wonderwel bij je religie.
Walgelijke hypocriete preutsheid.

Je doet alsof je iedereen kent. Hoezo noem je haar zo. Dat jou moeder dat is wil niet zeggen dat zij ook zo is he, keep it real landgenoot

02-09-2007, 22:46
Dennis, eerst nam ik je serieus, nu niet meer. Maar toch respect voor jou dat je achter je pc (vast wel met trillende vingers) dit soort dingen durft te typen. Al weet ik dat je hier eigenlijk alleen komt voor de aandacht, omdat je die nergens anders krijgt. Peace out...

02-09-2007, 22:49
ik had het programma gezien als de man geen minirok wil zien dan is dat zijn recht om effe weg te gaan wij zijn toch in een vrij land extremisten heb je in elk geloof ieder geloof verbied homo"s maar laat elkaar wel in waarde ik vind het ook niet goed maar ik beslis nergens over ze zullen zich moeten verantwoorden tegenover god dus dat onderwerp laat ik over aan hem de almachtige maar 1 ding stoorde me wel wat meneer van teeuwen zei over de hallalmeisjes ik persoonlijk als iemand dat over mij zei zou ik nog geen seconde tijd geven respect komt van 2 kanten mensen wij zullen toch met mekaar moeten leven en met het vingertje wijzen heeft geen zin vrjiheid van meningsuiting is mooi maar het moet geen vrijheid van beledigingen worden wat jij grappig vind vind een ander misschien beledigend

02-09-2007, 22:52

Citaat door l3arbi:
ik had het programma gezien als de man geen minirok wil zien dan is dat zijn recht om effe weg te gaan wij zijn toch in een vrij land extremisten heb je in elk geloof ieder geloof verbied homo"s maar laat elkaar wel in waarde ik vind het ook niet goed maar ik beslis nergens over ze zullen zich moeten verantwoorden tegenover god dus dat onderwerp laat ik over aan hem de almachtige maar 1 ding stoorde me wel wat meneer van teeuwen zei over de hallalmeisjes ik persoonlijk als iemand dat over mij zei zou ik nog geen seconde tijd geven respect komt van 2 kanten mensen wij zullen toch met mekaar moeten leven en met het vingertje wijzen heeft geen zin vrjiheid van meningsuiting is mooi maar het moet geen vrijheid van beledigingen worden wat jij grappig vind vind een ander misschien beledigend


Heb je niet gehoord dat de dames niet verder kwamen dan dezelfde vraag 100 keer te herhalen ?
Ondanks hij al antwoord had gegeven ?

03-09-2007, 00:19



Citaat door missberkane:
toen die vrouw van de christen uni zei dat homo zijn een zonde is zei niemand iets en toen ze persee van Sulay wilde weten wat de islam zegt over homo zijn kreeg hij de hele zaal over hem heen. mishien denkt hij volgende keer na om zich hier voor te lenen

daar heb je gelijk in iedereen kijkt altijd van zich af maar jij hebt goed op gelet, ik ben er trouwens niet mee eens maar dat is iets anders ik zal ook niet blij zijn als mijn dochter lesbi is maar zal wel van haar houden maar dat is iets anders . voor mij als nederlandse moeder is het makkelijker om dat te zeggen dat mijn kind homosexueel is dan voor een buitenlandse vrouw [denk ik hoor ] vergeef me als ik het fout heb

03-09-2007, 00:31

Citaat door l3arbi:
ik had het programma gezien als de man geen minirok wil zien dan is dat zijn recht om effe weg te gaan wij zijn toch in een vrij land extremisten heb je in elk geloof ieder geloof verbied homo"s maar laat elkaar wel in waarde ik vind het ook niet goed maar ik beslis nergens over ze zullen zich moeten verantwoorden tegenover god dus dat onderwerp laat ik over aan hem de almachtige maar 1 ding stoorde me wel wat meneer van teeuwen zei over de hallalmeisjes ik persoonlijk als iemand dat over mij zei zou ik nog geen seconde tijd geven respect komt van 2 kanten mensen wij zullen toch met mekaar moeten leven en met het vingertje wijzen heeft geen zin vrjiheid van meningsuiting is mooi maar het moet geen vrijheid van beledigingen worden wat jij grappig vind vind een ander misschien beledigend


Helemaal waar.

In de vrijheid waarin wij (gelukkig) leven is de kans groot dat de een de ander af en toe beledigt als hij of zij een uitgesproken mening ergens over geeft.

Het is meer de vraag , hoe ga je dan met die van jou afwijkende mening om. Ga je in de debat , loop je weg of geef je een knal.

Als je er voor kiest om je mening in een talkshow te verkondigen dan loop je niet weg en geef je ook geen knal , dus ga je een debat aan met desbetreffend persoon. Simpel.

03-09-2007, 09:49

Citaat door l3arbi:
ik had het programma gezien als de man geen minirok wil zien dan is dat zijn recht om effe weg te gaan wij zijn toch in een vrij land extremisten heb je in elk geloof ieder geloof verbied homo"s maar laat elkaar wel in waarde ik vind het ook niet goed maar ik beslis nergens over ze zullen zich moeten verantwoorden tegenover god dus dat onderwerp laat ik over aan hem de almachtige maar 1 ding stoorde me wel wat meneer van teeuwen zei over de hallalmeisjes ik persoonlijk als iemand dat over mij zei zou ik nog geen seconde tijd geven respect komt van 2 kanten mensen wij zullen toch met mekaar moeten leven en met het vingertje wijzen heeft geen zin vrjiheid van meningsuiting is mooi maar het moet geen vrijheid van beledigingen worden wat jij grappig vind vind een ander misschien beledigend



Ik vind de islaam heel erg beledigend, enook de uitlatingen van veel van de volgelingen in deze veroveringsleer!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59