Bekijk volle/desktop versie : RE@ SOPHIA FOELOERA: Illegale joden in Palestina doden kinderen



Pagina's : [1] 2 3

28-08-2007, 18:57
(De moordenaars vermoedelijk Familie van Dialatje/Sophia foeloera die met een knop kinderen doden)


Bij een artillerie-aanval van het Israëlisch leger in het noorden van Gaza zijn twee Palestijnse kinderen, 10 en 12 jaar oud, omgekomen. Een derde kind, een tienjarige, raakte zwaargewond. Dat hebben getuigen en het Palestijnse ministerie van Gezondheid gemeld.

Dat brengt het aantal Palestijnse kinderen dat vandaag door Israëlische soldaten is omgebracht op zes. Eerder schoten Israëlische troepen in het zuiden van de Gazastrook drie Palestijnen dood, heeft de Illegale Zionistische Extremistische Radicale Joodse Terror-organisatie bekendgemaakt.

Eerder was gemeld dat de drie Palestijnen waren omgekomen bij een Joodse luchtaanval. De drie waren op weg naar hun Familie leden die woonde in Jeruzalem. De Illegale Joodse leger in bezette land Palestina zei dat Palestijnen waren bestookt die het hek aan de grens met Israël naderden om alleen hun Familie leden te bezoeken.

28-08-2007, 20:38


ik heb er ook geeen woorden voor.. Moge allah hun bijstaan
subhana allah

28-08-2007, 21:47

Citaat door Sheikh:
(De moordenaars vermoedelijk Familie van Dialatje/Sophia foeloera die met een knop kinderen doden)


Bij een artillerie-aanval van het Israëlisch leger in het noorden van Gaza zijn twee Palestijnse kinderen, 10 en 12 jaar oud, omgekomen. Een derde kind, een tienjarige, raakte zwaargewond. Dat hebben getuigen en het Palestijnse ministerie van Gezondheid gemeld.

Dat brengt het aantal Palestijnse kinderen dat vandaag door Israëlische soldaten is omgebracht op zes. Eerder schoten Israëlische troepen in het zuiden van de Gazastrook drie Palestijnen dood, heeft de Illegale Zionistische Extremistische Radicale Joodse Terror-organisatie bekendgemaakt.

Eerder was gemeld dat de drie Palestijnen waren omgekomen bij een Joodse luchtaanval. De drie waren op weg naar hun Familie leden die woonde in Jeruzalem. De Illegale Joodse leger in bezette land Palestina zei dat Palestijnen waren bestookt die het hek aan de grens met Israël naderden om alleen hun Familie leden te bezoeken.



Inna lilahi wa inna ilayhie raji3oen. Moge Allah deze kinderen het paradijs schenken, amien.

-----Wanneer komt er een einde aan zo'n gruwelijke daden----

28-08-2007, 22:03
Ina lilahi wa ina ilaihi radji'oen Waarom moeten onschuldige mensen steeds sterven.... la hawla wa la qoewata ila bilah!

28-08-2007, 22:54



Citaat door Sophia_Foelara:
Ina lilahi wa ina ilaihi radji'oen Waarom moeten onschuldige mensen steeds sterven.... la hawla wa la qoewata ila bilah!


Het verotte gedeelte van jullie volk mag uitgeroeid worden.

28-08-2007, 22:56

Citaat door Sophia_Foelara:
Ina lilahi wa ina ilaihi radji'oen Waarom moeten onschuldige mensen steeds sterven.... la hawla wa la qoewata ila bilah!

so hea!wat kan jij acteren zeg
hou op met je inwrijven in ons gezicht het lukt je niet joodse del

28-08-2007, 23:00

Citaat door Sophia_Foelara:
Ina lilahi wa ina ilaihi radji'oen Waarom moeten onschuldige mensen steeds sterven.... la hawla wa la qoewata ila bilah!


verzin eens wat nieuws, misbaksel...

28-08-2007, 23:02

Citaat door moi85:
verzin eens wat nieuws, misbaksel...


Salam alaikoem,

Ben je weer terug? 3la slamtek hbibba

Vertel, vertel ik ben benieuwd hoe was ummrah?


Mohiem welcomeback hihi

28-08-2007, 23:31

Citaat door safiyya:
Salam alaikoem,

Ben je weer terug? 3la slamtek hbibba

Vertel, vertel ik ben benieuwd hoe was ummrah?


Mohiem welcomeback hihi

wa aleikom assalaam zuster,

helaass....je zult moeten wachten, ik ga nog....de 14de incha'allah...ik was op vakantie in marokko de afgelopen weken..maar dat was ook wel ok, alhamdolillah...

baraka allaho feeki


29-08-2007, 00:09

Citaat door Sophia_Foelara:
Ina lilahi wa ina ilaihi radji'oen Waarom moeten onschuldige mensen steeds sterven.... la hawla wa la qoewata ila bilah!


op z'n joods: Sharmutaaaa Sharmutaaaaaaa Sharmutaaaaaaaa

29-08-2007, 10:45

Citaat door Sheikh:
op z'n joods: Sharmutaaaa Sharmutaaaaaaa Sharmutaaaaaaaa



29-08-2007, 10:50

Citaat door moi85:
wa aleikom assalaam zuster,

helaass....je zult moeten wachten, ik ga nog....de 14de incha'allah...ik was op vakantie in marokko de afgelopen weken..maar dat was ook wel ok, alhamdolillah...

baraka allaho feeki



Maschallah. Heerlijk zeg. Ik mis marokko nu ook

Nou welcome back

29-08-2007, 10:50



Citaat door Sheikh:
op z'n joods: Sharmutaaaa Sharmutaaaaaaa Sharmutaaaaaaaa



29-08-2007, 10:56

Citaat door safiyya:
Maschallah. Heerlijk zeg. Ik mis marokko nu ook

Nou welcome back


je hebt denk ik niet veel gemist hoor, maar t viel me eerlijk gezegd wel mee...ik had erger verwacht...misschien omdat ik sommige plekken vermeed..ghair incha'allah

baraka allaho feeki

29-08-2007, 10:59

Citaat door moi85:
je hebt denk ik niet veel gemist hoor, maar t viel me eerlijk gezegd wel mee...ik had erger verwacht...misschien omdat ik sommige plekken vermeed..ghair incha'allah

baraka allaho feeki


Ja, i know. Marokko is veel fietnah tegenwoordig. Allahoe moesta3an.

Wa fieki

Pagina's : [1] 2 3