Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Enrique Iglesias: ’Mijn penis is te klein’

Pagina's : [1] 2 3 4

Kloosjak
28-08-2007, 18:38

Enrique Iglesias: ’Mijn penis is te klein’ door onze redactie AMSTERDAM - Ondanks het feit dat Enrique Iglesias zijn penis te klein vindt, gaat hij de samenwerking met een Amerikaanse condoomfabrikant aan om zo de rubbertjes te promoten. (http://www.telegraaf.nl/prive/69785071/Enrique_Iglesias:_%19Mijn_penis_is_te_klein%19.htm l?p=4,2) http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01122/Enrique_Iglesias_j_1122271c.jpg De latinozanger krijgt 1 miljoen dollar voor het testen van de condooms in hun nieuwe, smaakvolle campagne. Het hoofd van Enrique zal gebruikt worden voor de verpakking van het product. "Mijn penis is veel te klein. Als ik de lengte kon veranderen, zou ik dat meteen doen", gaf Iglesias ooit toe tijdens een interview. "Ik kan bijna nooit passende condooms vinden." :hihi: :hihi: En dan de advertenties van Google Ads er naast....:hihi: Ads door Google Penisvergroting 25% Vitarex vergroot de penis met 25% en verhoogt het mannelijk libido. www.vitamust.nl Do you know (I have a small penis) Beltoon Download de hit Do you know (I have a small penis) ? van Enrique Iglesias op je mobiel www.cooletones.com Stretch your Penis by 3" Penis stretchers make it possible. Special Report reveals the secrets. www.allabout-penis-enlargement.com :hihi: :hihi:

Lella_Tanjaouia
28-08-2007, 18:43
Dat wist ik al. Maar die ads slaan alles. :lol:

Bada_Bing
28-08-2007, 18:44
Dat wist ik al. Maar die ads slaan alles. :lol: Veldonderzoek gedaan? :o

Kloosjak
28-08-2007, 18:44
Dat wist ik al. Oh? :confused: :hihi:

TatTwamAsi
28-08-2007, 18:45

Enrique Iglesias: ’Mijn penis is te klein’ door onze redactie AMSTERDAM - Ondanks het feit dat Enrique Iglesias zijn penis te klein vindt, gaat hij de samenwerking met een Amerikaanse condoomfabrikant aan om zo de rubbertjes te promoten. (http://www.telegraaf.nl/prive/69785071/Enrique_Iglesias:_%19Mijn_penis_is_te_klein%19.htm l?p=4,2) http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01122/Enrique_Iglesias_j_1122271c.jpg De latinozanger krijgt 1 miljoen dollar voor het testen van de condooms in hun nieuwe, smaakvolle campagne. Het hoofd van Enrique zal gebruikt worden voor de verpakking van het product. "Mijn penis is veel te klein. Als ik de lengte kon veranderen, zou ik dat meteen doen", gaf Iglesias ooit toe tijdens een interview. "Ik kan bijna nooit passende condooms vinden." :hihi: :hihi: En dan de advertenties van Google Ads er naast....:hihi: :hihi: :hihi: Ach, wat is klein ... Dan kun je lekker roeren ... Ik kan me niet herinneren dat vrouwen ooit geklaagd hebben dat ie te klein was! :nijn: (maar ik heb ook een slecht geheugen) :hihi: Het gaat er om om de clitoris te stimuleren en om de G-spot te stimuleren; dat heeft niets te maken met een te grote of een te kleine penis, al is er natuurlijk wel een ondergrens ... :hadj: Een goede minnaar is attent, is gedreven, is een beest, wil de partner bevredigen. Het lichaam, de geslachtsdrift neemt ALLES over en geeft niet eerder op of beide lichamen zijn bevredigd.

dr_Klon
28-08-2007, 18:47
Wat loopt hij nu te klagen:confused: Hij mag Anna Kournikova inwendig onderzoeken met z'n te kleine pipi.

Moorse_Zeerover
28-08-2007, 18:48
chinezen bestaan uit een bevolking van een miljard ofzo, en ze hebben dat allemaal met hun kleine penis bereikt ":haha:

dr_Klon
28-08-2007, 18:49
Ach, wat is klein ... Dan kun je lekker roeren ... Ik kan me niet herinneren dat vrouwen ooit geklaagd hebben dat ie te klein was! :nijn: (maar ik heb ook een slecht geheugen) :hihi: Het gaat er om om de clitoris te stimuleren; dat heeft niets te maken met een te grote of een te kleine penis, al is er natuurlijk wel een ondergrens ... :hadj: Er bestaat ook zoiets als een vaginaal orgasme. Het draait niet alleen om de clitoris. Althans, dat heb ik mij laten vertellen, want ik ben nog maagd natuurlijk:o

zomooi
28-08-2007, 18:49
Ach, wat is klein ... Dan kun je lekker roeren ... Ik kan me niet herinneren dat vrouwen ooit geklaagd hebben dat ie te klein was! :nijn: (maar ik heb ook een slecht geheugen) :hihi: Het gaat er om om de clitoris te stimuleren; dat heeft niets te maken met een te grote of een te kleine penis, al is er natuurlijk wel een ondergrens ... :hadj: lekker roeren?dat is me irritant,je staat niet in de keuken

Kloosjak
28-08-2007, 18:51
Ach, wat is klein ... Dan kun je lekker roeren ... Ik kan me niet herinneren dat vrouwen ooit geklaagd hebben dat ie te klein was! :nijn: (maar ik heb ook een slecht geheugen) :hihi: Het gaat er om om de clitoris te stimuleren; dat heeft niets te maken met een te grote of een te kleine penis, al is er natuurlijk wel een ondergrens ... :hadj: Jaja....., dat kan ook met je mond of vinger. Ik weet niet wat voor vriendinnen jij hebt maar geloof me dat vrouwen een grote, liefst dikke penis willen zodat ze zich daadwerkelijk gepenetreerd voelen en weten. En dan is dikte belangrijker als lengte volgens mijn vriendinnen. :D Anders vroegen ze wel continu om m'n pink.

Lella_Tanjaouia
28-08-2007, 18:52
Veldonderzoek gedaan? :o Microscopisch onderzoek. :haha: Oh? :confused: :hihi: Ik ben van de gekste dingen op de hoogte. :hihi:

TatTwamAsi
28-08-2007, 18:54
lekker roeren?dat is me irritant,je staat niet in de keuken Probeer de enkelvoudige mixer eens ... :D Wèl met condoom natuurlijk! :hadj:

grendel
28-08-2007, 18:54

En dan is dikte belangrijker als lengte volgens mijn vriendinnen. :D Anders vroegen ze wel continu om m'n pink. K The Player :hihi: :hihi: :hihi:

Lella_Tanjaouia
28-08-2007, 18:55
Jaja....., dat kan ook met je mond of vinger. Ik weet niet wat voor vriendinnen jij hebt maar geloof me dat vrouwen een grote, liefst dikke penis willen zodat ze zich daadwerkelijk gepenetreerd voelen en weten. En dan is dikte belangrijker als lengte volgens mijn vriendinnen. :D Anders vroegen ze wel continu om m'n pink. Ja precies, de dikte speelt vooral een grote rol, meer dan de lengte.:o Onzin dat the size er niet toe doet.

Kloosjak
28-08-2007, 18:56
Althans, dat heb ik mij laten vertellen, want ik ben nog maagd natuurlijk:o Uiteraard. :D

Pagina's : [1] 2 3 4