Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Racistisch geweld tegen Angolees meisje

dr_Klon
28-08-2007, 18:17

http://www.telegraaf.nl/binnenland/69796571/Racistisch_geweld_tegen_Angolees_meisje.html?p=3,1 DEURNE - Een 14-jarig Angolees meisje is vrijdagochtend in Deurne door vijf jongens aangerand, uitgescholden en geconfronteerd met hakenkruisen. De politie heeft dat dinsdag bekendgemaakt. Het meisje meldde zich afgelopen vrijdag direct op het politiebureau. Ze vertelde dat ze in de bossen liep toen de groep jongens haar stopte. Het slachtoffer wist te vluchten, maar de verdachten renden haar achterna. Op een parkeerplaats sloten ze haar in, duwden haar, ritsen haar vest open en betastten haar. In het weekend is een buurtonderzoek uitgevoerd en is de politie met het meisje teruggegaan naar de parkeerplaats. Maandag is een passantenonderzoek gehouden. Dat leverde onvoldoende informatie op en daarom koos de politie dinsdag voor een getuigenoproep. De omschreven jongens zijn vermoedelijk tussen 15 en 17 jaar, ze gingen donker gekleed en zijn kortgeknipt. Sorry voor de kromme titel:o Het is weer een linkse krant die rechts in een kwaad daglicht poogt te zetten. Ik zet 20 euro in dat er in de eerste vijf berichten al wordt gewezen naar Marokkanen/moslims/allochtonen:banana:

hetleven
28-08-2007, 18:20
Venten moeten nu eenmaal van andermans lijf afblijven of ze nu een belgische/hollandse/marokkaanse/moslima is, i don't care, ik haat zulke jongens/venten. :jammer:

Palestine
28-08-2007, 18:22
Zie hoe de sommige telegraaf lezers de aanval op deze meisje goed proberen te praten. Het is gewoon ziek voor woorden.

scuba
28-08-2007, 18:30
Zie hoe de sommige telegraaf lezers de aanval op deze meisje goed proberen te praten. Het is gewoon ziek voor woorden. Het patroontje komt me wel bekend voor. Veel in de trant van : ok, het is niet goed natuurlijk MAAR ..... ergens aan de andere kant van de wereld / de andere groep / de andere nationaliteit / het andere geloof / etc. etc. doet nog VEEEL meer / vaker / ernstiger etc. etc. ................ Zullen we er hier dan ook maar vanuit gaan dat de meerderheid die wel bij zijn volle verstand is gewoon niet reageert ?

Horus
28-08-2007, 18:34

http://www.telegraaf.nl/binnenland/69796571/Racistisch_geweld_tegen_Angolees_meisje.html?p=3,1 Sorry voor de kromme titel:o Het is weer een linkse krant die rechts in een kwaad daglicht poogt te zetten. Ik zet 20 euro in dat er in de eerste vijf berichten al wordt gewezen naar Marokkanen/moslims/allochtonen:banana: Dan heb je al gewonnen, je begon er zelf over :)

scuba
28-08-2007, 18:36
Dan heb je al gewonnen, je begon er zelf over :) Ummm, dat zou een aardige zijn geweest, maar wijzen naar lijkt mij toch iets anders dan noemen.

Horus
28-08-2007, 18:38
Zie hoe de sommige telegraaf lezers de aanval op deze meisje goed proberen te praten. Het is gewoon ziek voor woorden. Niet zoveel verschil met hoe dat hier gaat toch :rolleyes: Die vraag zul je aan hun ouders moeten stellen, Kanith. Ouders weten trouwens niet altijd welke kwajongenstreken hun kroost uithalen... Vandaar ook dat de meeste ouders een verzekering afsluiten voor de eventuele gevolgen van mogelijke streken die hun kinderen zouden uithalen en die derden schade zouden kunnen berokkenen. Neen, de essentie in deze zaak is te weten komen hoe dit meisje zo ver is gekomen om die jongens tot die daad te verleiden. Vergeet niet dat het merendeel van de verkrachtigen door bekenden van het slachtoffer worden gepleegd...dat betekent dus ook dat er een zekere vertrouwensrelatie bestond die mogelijkerwijze tot het intieme gevoelsleven van de personen in kwestie reikte. Probeer het eens vanuit die uitvalshoek te bekijken en je zal misschien komen tot een grotere genuanceerdheid komen in je uitspraken, Kanith. GUERRILLERO klik (http://forums.marokko.nl/newreply.php?do=newreply&p=31971520)

Master_M
28-08-2007, 19:39
Dit is hun ware denkwijze allemaal ;)

Wodan
28-08-2007, 19:43
Niet zoveel verschil met hoe dat hier gaat toch :rolleyes: klik (http://forums.marokko.nl/newreply.php?do=newreply&p=31971520) Treffend... :goedzo: Ik hoop dat dit nazi-achtige tuig opgepakt wordt en met een roestige nijptang van hun "gereedschap" wordt beroofd.

Wodan
28-08-2007, 19:45
Dit is hun ware denkwijze allemaal ;) Nou, ik denk dat er toch ook wel genoeg moslims zijn die niets van het gedachtengoed en smerige opmerkingen van golleraleuroro moeten hebben hoor.... Niet zo generaliseren

Master_M
28-08-2007, 19:53
Nou, ik denk dat er toch ook wel genoeg moslims zijn die niets van het gedachtengoed en smerige opmerkingen van golleraleuroro moeten hebben hoor.... Niet zo generaliseren ja daar gaan we al