Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mido slachtoffer van moslimhaat

Pagina's : [1] 2 3

Horus
28-08-2007, 17:51

Mido slachtoffer islamofobie anp | Gepubliceerd op 28 augustus 2007, 16:09 Laatst bijgewerkt op 28 augustus 2007, 16:17 LONDEN - De Engelse voetbalbond gaat een onderzoek instellen naar het islamofobe gedrag van supporters van Newcastle United. Deze fans richtten zich zondag tijdens de derby tegen Middlesbrough tot oud-Ajacied Mido met gezang dat getuigde van moslimhaat. De Egyptenaar werd in de eerste helft voortdurend verbaal belaagd. ,,Het is raar dat 3000 toeschouwers iemand op zo'n manier kunnen beledigen, zonder dat daar enige aanleiding toe was'', zei Boro-coach Gareth Southgate. Bron (http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/voetbal/article2350754.ece) Ik snap niet waarom men zelfs tijdens het voetballen iemand zo op zijn moslim zijn pakken :confused: als die 3000 personen iets tegen moslims hebben is daar aan toe, maar ze komen daar toch voor een potje voetbal :)

Globi
28-08-2007, 17:53
Als scheidsrechter zou ik weigeren verder te fluiten zoals nu ook wel eens gebeurt in nederland. "jullie er uit of ik er uit". klaar.

Horus
28-08-2007, 17:56
Als scheidsrechter zou ik weigeren verder te fluiten zoals nu ook wel eens gebeurt in nederland. "jullie er uit of ik er uit". klaar. :goedzo:

Bada_Bing
28-08-2007, 18:23
Tsja, racisme zit ingebakken bij de harde kernen van engelse voetbalsupporters. Deze zijn vaak politiek actief bij extreem-rechtse groeperingen zoals Combat 18 en het National Front..

Horus
28-08-2007, 18:52

Tsja, racisme zit ingebakken bij de harde kernen van engelse voetbalsupporters. Deze zijn vaak politiek actief bij extreem-rechtse groeperingen zoals Combat 18 en het National Front.. Men kan racisme bestrijden wat men wil, maar ik denk dat ze evengoed moeten kijken hoe het komt dat mensen racistisch worden en tevens daar iets mee doen. Ik kan me soms prima voorstellen dat autochtonen een kleurrijke afkeer krijgen tegen allochtonen, niet dat ik het incident als in de topic ooit zal begrijpen, volgens mij is dat meer een vorm van collectieve massa hysterie.

dr_Klon
28-08-2007, 18:52
Er is maar één manier om dta soort gastjes de mond te snoeren, en dat is een paar ballen in het net rossen.

Horus
28-08-2007, 18:53
Er is maar één manier om dta soort gastjes de mond te snoeren, en dat is een paar ballen in het net rossen. :haha:

funnysara
28-08-2007, 18:54
zwijg me maar over racisme , heb het vandaag nog meegemaakt. achja , kan me niets schelen hoor , rotte vissen heb je overal.

Horus
28-08-2007, 18:58
zwijg me maar over racisme , heb het vandaag nog meegemaakt. achja , kan me niets schelen hoor , rotte vissen heb je overal. Wat is je overkomen dan Sara :confused:

funnysara
28-08-2007, 19:09
Wat is je overkomen dan Sara :confused: Pffff op m'n werkvloer , ik ben nog een student en spaar voor een vespatje. omdat je het meest verdient met poetsen , werk ik dus vanaf 6 uur smorgens tot half 3 smiddags (fulltime en ben 17) , het is maar voor een weekje. maarja , soms moet ik de vuilbakken leegmaken van de mensen die in het kantoor werken , soms krijg ik goede reactie's van lieve mensen , maar je hebt ook rotte vissen die het leuk vinden dat een Marokkaanse hun troep opruimt , en als je voorbij passeert ze jou namen geven als "fatima , karima ect..." pff weet je , het is maar voor een weekje , en zo'n mensen geef ik echt geen aandacht hoor , het is niet leuk maarja wat doe je eraan , je hebt zo'n mensen. Ik zie aan hun ogen dat ze geilen op een reactie , maar ben niet laaggevallen om hun wens te laten uitkomen ;)

Cyberali
28-08-2007, 19:18
Zal het er wel zelf naar gemaakt hebben. Indertijd bij Ajax was die Mido al een grote aansteller met een grote mond, maar met weinig goals. Daarna aan Spanje verkocht (ik meen Sevilla of Valencia). Al weer het zelfde verhaal. Meneer stond altijd maar te wachten tot hij een opgelegde kans kreeg om te scoren, maar voetballen en de benen onder je kont vandaan lopen, ho maar. Maak je je dus niet zo geliefd mee. Afijn naar Engeland verkocht. Is daar nu al aan zijn tweede club bezig, dus die eerste heeft hem er bijtijds uitgeflikkerd. Kan me wel voorstellen dat die fans het niet pikken om opgezadeld te worden met iemand die door iedereen uitgekotst wordt.

Horus
28-08-2007, 19:25
Pffff op m'n werkvloer , ik ben nog een student en spaar voor een vespatje. omdat je het meest verdient met poetsen , werk ik dus vanaf 6 uur smorgens tot half 3 smiddags (fulltime en ben 17) , het is maar voor een weekje. maarja , soms moet ik de vuilbakken leegmaken van de mensen die in het kantoor werken , soms krijg ik goede reactie's van lieve mensen , maar je hebt ook rotte vissen die het leuk vinden dat een Marokkaanse hun troep voor je opruimt , en als je voorbij passeert ze jou namen geven als "fatima , karima ect..." pff weet je , het is maar voor een weekje , en zo'n mensen geef ik echt geen aandacht hoor , het is niet leuk maarja wat doe je eraan , je hebt zo'n mensen. Ik zie aan hun ogen dat ze geilen op een reactie , maar ben niet laaggevallen om hun wens te laten uitkomen ;) Nou met sparen is niets mis hoor :) Dat van Fatima hebben ze zeker afgekeken van die blonde dame die de rabofoon aan het promoten is ;) Maar vaak is het wel zo dat je op onder aan die lat begint en in jou positie de gore kluskes moet opruimen. Wel duidelijk blijven dat ze je met respect dienen te behandelen, anders ga je jezelf dat ook nog eens kwalijk nemen. Misschien kun je het maar het beste over je heen laten komen, ik herken wel wat je zegt. Ben al een paar keer onderaan die ladder geweest. Het is een goede ervaring voor me geweest, ik heb namelijk kunnen kiezen dat ik nooit zo wilde doen als die mensen deden. Ik heb wel respect voor je, veel jongeren willen er niet eens aan beginnen. Maar jij gaat verder, je zet zelfs door :goedzo: je doet het voor jezelf jongedame!! Maar niet pikken als ze je minderwaardig aanspreken, spreek ze er gerust op aan, want we weten toch dat je alles tegen iemand kunt zeggen... Het ligt er net aan hoe je het zegt :)

funnysara
28-08-2007, 19:32

Nou met sparen is niets mis hoor :) Dat van Fatima hebben ze zeker afgekeken van die blonde dame die de rabofoon aan het promoten is ;) Maar vaak is het wel zo dat je op onder aan die lat begint en in jou positie de gore kluskes moet opruimen. Wel duidelijk blijven dat ze je met respect dienen te behandelen, anders ga je jezelf dat ook nog eens kwalijk nemen. Misschien kun je het maar het beste over je heen laten komen, ik herken wel wat je zegt. Ben al een paar keer onderaan die ladder geweest. Het is een goede ervaring voor me geweest, ik heb namelijk kunnen kiezen dat ik nooit zo wilde doen als die mensen deden. Ik heb wel respect voor je, veel jongeren willen er niet eens aan beginnen. Maar jij gaat verder, je zet zelfs door :goedzo: je doet het voor jezelf jongedame!! Maar niet pikken als ze je minderwaardig aanspreken, spreek ze er gerust op aan, want we weten toch dat je alles tegen iemand kunt zeggen... Het ligt er net aan hoe je het zegt :) Ach , neen joh , helemaal geen blonde dame , die blonde dames zijn juist superlief. heb het eerder over een 50 jarige bierdrinkende Frank die waarschijnlijk een hevige vlaams belanger is hé ;) het is gewoon , ik en een collega moeten 4 verdiepingen schoonmaken , de eerste 3 verdiepingen zijn echt leuk , mensen praten met jou enzo , helpen je enzo , zeggen zelfs dat het goed is dat ik nu al werk omdat ik dan kan weten dat studeren belangrijk is ect. maar eenmaal aangekomen aan de 4e verdiep , begint de hel hé ! daar is zo'n tafeltje met ongeveer 6 mensen , als je bij hun langskomt stoppen ze met werken en bekijken ze je aan met argusogen , zo van "komaan slaafje". toen ik het "vuil' van die man aan het oprapen was , deed gewoon mijn werk , begon hij te zingen "karima karima karima' , terwijl zijn collega's aan het glimlachen waren. Ik kon gewoonweg niet begrijpen hoe een volwassen man zo kon doen tegen een jobstudente van 17, ik had het echt te doen met die man. Ik wou grof reageren, maar ik besefte dat ik me zou verlagen tot zijn niveau , wat ik absoluut niet wou.... dus ik liet het gewoon hé , en stapte door. Ik geloof in Karma , dat gaf me mijn doorzettingsvermogen :)

rja
28-08-2007, 19:33
Het is ook vaak genoeg gebeurd bij donkere spelers, maken supporters oerwoud geluiden. Laatst nog bij het Europees kampioen onder de 21 jaar, waren supporters van een oostblok land volgens mij.

Bada_Bing
28-08-2007, 19:39
Het is ook vaak genoeg gebeurd bij donkere spelers, maken supporters oerwoud geluiden. Laatst nog bij het Europees kampioen onder de 21 jaar, waren supporters van een oostblok land volgens mij. Yep, van Servië. Maar dat is in het Oostblok aan de orde van de dag.

Pagina's : [1] 2 3