Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Seksuele voorlichting ontaardt in ontucht: cel geeist

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Horus
28-08-2007, 15:51

Seksuele voorlichting ontaardt in ontucht: cel geeist Gepubliceerd op 28 augustus 2007, 15:28 Laatst bijgewerkt op 28 augustus 2007, 15:33 assen/nieuw-balinge - "Het was een uit de hand gelopen seksuele voorlichting", zei E.B. (36) uit Hoogeveen vandaag voor de Asser rechtbank. De man stond terecht op verdenking van ontucht met zijn destijds 11‑jarige stiefdochter. Eerst in hun vorige woonplaats Landsmeer en na de verhuizing naar het Noorden in Nieuw‑Balinge. De officier van justitie wilde van educatieve doeleinden niet weten en eiste twee jaar cel waarvan een half jaar voorwaardelijk, reclasseringstoezicht met een verplichte behandeling en een contactverbod. Ook diende het meisje een schadeclaim in van 32.500 euro: 7500 euro smartengeld en 25.000 euro voor het feit dat ze bleef zitten op school en als gevolg daarvan een jaar later op de arbeidsmarkt zou komen. Omdat de vordering onvoldoende was onderbouwd, stelde de aanklager dat duizend euro als voorschot moet worden toegewezen en dat voor het overige een civiele procedure moet worden gestart. De advocaat van B. wilde opmerkelijk genoeg ook niet weten van seksuele voorlichting: "Mijn cliënt was in een verkeerde periode, op de verkeerde plaats, in een verkeerde omgeving. Hij was een goede en zorgzame vader, maar op dit punt was hij slap." De raadsman voegde eraan toe dat de moeder van het meisje ook niet vrijuit gaat: "Zij kocht een dildo voor haar jonge dochter. Wat voor opvoeding is dat? Ze wist van het samen douchen en negeerde de signalen die haar dochter gaf." Het contactverbod noemde de advocaat 'volstrekt overbodig'. Uitspraak 11 september. Bron (http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drenthe/article2350458.ece) Ik heb meer situaties meegemaakt waar de moeder op de hoogte was van het misbruik maar ernstig in ontkenning bleef. Het is in en in triest dat mensen zo met hun kinderen omgaan :( Ik zie mensen wel eens opmrken over de opvoeding van bv Marokkaanse jeugd, maar die van autochtonen is ook niet altijd vlekkenloos zie je maar weer.

fesmaroc
28-08-2007, 15:53
Wat een klootzakken zeg!! Hoge straf!

Globi
28-08-2007, 15:56
Een dildo voor je 11 jarige dochter. "liefje! Er ligt een cadeau voor je op je bedje" Waarschijnlijk heeft zij het ding eerst in poppekleertjes gestoken. Belachelijk.

Globi
28-08-2007, 16:01
Een kind van 9 :kwaad: Destijds 11 staat er.

Globi
28-08-2007, 16:11

Een kind dus:hadj: Snelle leerling! Iemand van 11 is een kind.

Globi
28-08-2007, 16:11
En......het is een meisje!

KidaMieshMoemkin
28-08-2007, 16:20
"Ik zie mensen wel eens opmrken over de opvoeding van bv Marokkaanse jeugd, maar die van autochtonen is ook niet altijd vlekkenloos zie je maar weer." Nee inderdaad niet vlekkeloos nee. Allesbehalve vlekkeloos. Ik ben blij dat je dat eindelijk inziet. Gatver wat heb ik een hekel aan autochtonen als ik dit soort dingen lees.

KidaMieshMoemkin
28-08-2007, 16:21
Ze weten het zogenaamd allemaal veel beter met hun zogenaamde sexuele voorlichting, maar ondertussen kunnen ze zichzelf geeneens inhouden bah!

De_Man
28-08-2007, 16:36
dildo??? samen douchen??? what the fu.ck is er aan de hand met deze mensen?

Horus
28-08-2007, 16:42
"Ik zie mensen wel eens opmrken over de opvoeding van bv Marokkaanse jeugd, maar die van autochtonen is ook niet altijd vlekkenloos zie je maar weer." Nee inderdaad niet vlekkeloos nee. Allesbehalve vlekkeloos. Ik ben blij dat je dat eindelijk inziet. Gatver wat heb ik een hekel aan autochtonen als ik dit soort dingen lees. Wat bijzonder, ik heb een hekel aan mensen die dit doen ongeacht van welke komaf :hadj: je bedoelt toch niet dat je ook een hekel aan autochtonen hebt als iemand van andere komaf zijn kinderen iets als dit aandoen? Het heeft daarbij niets te maken met dat "eindelijk" dat is meer dat autochtonen het afkeuren en allochtonen het vaker ontkennen, of gaan wijzen :rolleyes:

rijmaran
28-08-2007, 16:46
Ze weten het zogenaamd allemaal veel beter met hun zogenaamde sexuele voorlichting, maar ondertussen kunnen ze zichzelf geeneens inhouden bah! 3 maal raden waarom vrouwen in de islam met een hoofddoek moeten lopen. Waarom moslima's een operatie aan het maagdenvlies willen hebben, enz..enz.. Denken is niet uw specialiteit mag ik veronderstellen!

KidaMieshMoemkin
28-08-2007, 16:59
Wat daar is gebeurd is niet bepaald gangbaar onder autochtonen, beste mevrouw. De man in kwestie is niet voor niets opgepakt. Goh, dat zou je niet zeggen als je bedenkt dat seksuele voorlichting niet of nauwelijks voorkomt bijv. bij chinezen, of surinamers, of afrikanen. Het zijn alleen de nederlanders die dat zogenaamd zoo belangrijk vinden voor de onwikkeling van het kind, en het liefst door een manspersoon want alles kan en alles mag.....lang leve de nederlandse normen en de democratie.

Globi
28-08-2007, 17:01

Goh, dat zou je niet zeggen als je bedenkt dat seksuele voorlichting niet of nauwelijks voorkomt bijv. bij chinezen, of surinamers, of afrikanen. Het zijn alleen de nederlanders die dat zogenaamd zoo belangrijk vinden voor de onwikkeling van het kind, en het liefst door een manspersoon want alles kan en alles mag.....lang leve de democratie. Jij moet nog heel wat verder inburgeren zie ik al. Maar dat zal jouw verstandsprobleem niet kunnen oplossen ben ik bang.

RI_75
28-08-2007, 17:01
Goh, dat zou je niet zeggen als je bedenkt dat seksuele voorlichting niet of nauwelijks voorkomt bijv. bij chinezen, of surinamers, of afrikanen. Het zijn alleen de nederlanders die dat zogenaamd zoo belangrijk vinden voor de onwikkeling van het kind, en het liefst door een manspersoon want alles kan en alles mag.....lang leve de democratie. wat heeft seksuele voorlichting met ontucht te maken. Je bent toch niet zo naief om te denken dat het alleen in het westen voorkomt toch?

KidaMieshMoemkin
28-08-2007, 17:07
Met seksuele voorlichting is niks mis, met seksueel misbruik wel, mevrouw. nou blijkbaar zit daar geen grens tussen want je ziet waar het naartoe kan leiden....onder het mom van voorlichting yeah right :moe:

Pagina's : [1] 2 3 4 5