Bekijk volle/desktop versie : een vraagje aan jullie allemaal



Pagina's : [1] 2 3

28-08-2007, 14:49
Sallaam Alaikoem mensen,


Ik heb een vraagje aan jullie....
Ik ben bezig met een onderzoek en wil daarom graag van jullie horen wat de multiculturele samenleving ( allochtonen) graag willen zien op de lokale zenders ( tv) en mijn vraag aan jullie is hebben jullie misschien ideeën????


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

groetjesss..

28-08-2007, 14:52


Goede documentaires over het ontstaan van de aarde. Gevolgd door doc's over evolutie.

28-08-2007, 14:57
The Sopranos mis ik op tv.

28-08-2007, 14:57

Citaat door RI_75:
Goede documentaires over het ontstaan van de aarde. Gevolgd door doc's over evolutie.



Daar hebben we al discovery channel voor.

28-08-2007, 15:06



Citaat door HoceimaGurly:
Sallaam Alaikoem mensen,


Ik heb een vraagje aan jullie....
Ik ben bezig met een onderzoek en wil daarom graag van jullie horen wat de multiculturele samenleving graag wilt zien op de lokale zenders en mijn vraag aan jullie is hebben jullie misschien ideeën????


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

groetjesss..
Vraag het eens aan de multiculturele samenleving , als je hem aan het praten krijgt natuurlijk!

Onderzoekse!!

28-08-2007, 15:26

Citaat door alrachman1:
Vraag het eens aan de multiculturele samenleving , als je hem aan het praten krijgt natuurlijk!

Onderzoekse!!




Daarom vraagt ik het toch aan jullie!!!! Wij leven in een multiculturele samenleving!!!!!

28-08-2007, 15:33

Citaat door HoceimaGurly:
Sallaam Alaikoem mensen,


Ik heb een vraagje aan jullie....
Ik ben bezig met een onderzoek en wil daarom graag van jullie horen wat de multiculturele samenleving ( allochtonen) graag willen zien op de lokale zenders ( tv) en mijn vraag aan jullie is hebben jullie misschien ideeën????


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

groetjesss..


Ik vermoed allochtonen ook in meerderheid gewone mensen zijn, en dat ze dus vooral Marokkaanse soaps, en spelletjes met domme Marokkaanse kandidaten willen zien.

Ik vrees dat Al-Jazeera en het Vrijdaggebed-In-Beeld niet tot de kijkcijferkanonnen zullen behoren.

(Onthoofdingsvideo's misschien voor het horror-uurtje ?)

28-08-2007, 15:38

Citaat door HoceimaGurly:
Daarom vraagt ik het toch aan jullie!!!! Wij leven in een multiculturele samenleving!!!!!


Maar kan die praten??

28-08-2007, 15:41
Ik wil de Fabeltjeskrant terug op tv

28-08-2007, 15:42
Oh ja en Xena the warrior princess wil ik ook terugzien.

28-08-2007, 15:43

Citaat door HoceimaGurly:
Sallaam Alaikoem mensen,


Ik heb een vraagje aan jullie....
Ik ben bezig met een onderzoek en wil daarom graag van jullie horen wat de multiculturele samenleving ( allochtonen) graag willen zien op de lokale zenders ( tv) en mijn vraag aan jullie is hebben jullie misschien ideeën????


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

groetjesss..
Want de multiculturele samenleving dat zijn de allochtonen? Vreemde redenering....

28-08-2007, 15:44
Ik wil Ren je Rot en Swiebertje terug...

28-08-2007, 15:47


Ik wil klassewerk terug en de meneer kaktus show!

28-08-2007, 15:47
Ik wil graag 'Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer? Ik wil graag zien hoe het afloopt toen men bij de heks was en tegen haar moest schaken.

28-08-2007, 15:48

Citaat door RI_75:
Goede documentaires over het ontstaan van de aarde. Gevolgd door doc's over evolutie.

Pagina's : [1] 2 3