Bekijk volle/desktop versie : Hoe te dragen: For the fashionladys !



28-08-2007, 14:00
Ik heb een kaftan laten maken met boothals.
Hierdoor zie je dus bh-bandjes wat echt lelijk is.
Wat moet ik onder zo een kaftan dragen?? een strapless bh?

Zoja waar vind ik die? en belangrijker nog, is een strapless bh wel goed voor grote borsten? (had al grote maar nu met de zwangerschap zou pamela anderson nog jaloers op me zijn )


Mijn voorkeur gaat eigelijk uit naar een bh met doorzichtige bandjes of zoiets.....

Kom op fashionlady's geef deze moeke met lekkende borsten advies!!!!





ps: heb as zaterdag al het feest waarbij ik de jurk wil dragen

28-08-2007, 14:02


'n corset eronder dragen die houdt je booby's wel op hun plaats, want bij mij zou n strapless bh ook niet alles op zijn plaats houden

28-08-2007, 14:05

Citaat door L'HBIBA:
'n corset eronder dragen die houdt je booby's wel op hun plaats, want bij mij zou n strapless bh ook niet alles op zijn plaats houden


Ik ben zwanger du s het zou dan echt een corset voor ruim boven mijn buik moeten zijn.

en mijn god die corsetten zijn duur, vet duurder dan die jurk

28-08-2007, 14:11
Persoonlijk vindt ik dat lelijk die doorzichtige bandjes, wat is het nut? Je ziet ze toch.

Een strapless bh in jou maat, en dan niet zo een laag uitgesneden bh maar eerder zo een bh die wat hoger zit. Bij Hunkemoller, wordt je ermee dood gegooit.

Succes.

28-08-2007, 20:57


hoi meid,

je hebt tegenwoordig een bepaalde soort jurkjes die een bh vorm hebben. en je ziet er bovendien goesd uit kwam model.
de beugel geef al goede ondersteuning en daarboven doe je een eigen hb aan wat strapless is. zo voorkom het dat alles verkerd of ongemakkelijk gaat zitten. doe het zelf ook een aanradertje

suc6