Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat is DE beste mascara ?



28-08-2007, 10:51
nou mensen vertel me eens wat gewoon DE beste mascara is waar je echt super volle en lange wimpers van krijgt de prijs is niet relevant

welke gebruiken jullie en deel jullie ervaring hier

ik zelf gebruikte eerst 2000 calories van maxfactor maar ben nu overgestapt naar masterpiece die is best goed je krijgt er hele lange wimpers van maar niet vol dus voor lengte issie wel goed maar om voller te maken niet

kuskus

28-08-2007, 11:02


Ik vind de mascara van Chanel het beste... iK heb van alles geprobeerd.. En deze vind ik echt super, je krijgt er mooie lange volle wimpers van en het gaat er ook makkelijk van af..

28-08-2007, 11:44

Citaat door Kenza:
Ik vind de mascara van Chanel het beste... iK heb van alles geprobeerd.. En deze vind ik echt super, je krijgt er mooie lange volle wimpers van en het gaat er ook makkelijk van af..

Chanel en láncome!Hele lange wimpers geen klontertjes echt prachtig Net een vlinder haha Alleen een beetje prijzig

28-08-2007, 11:55

Citaat door Kenza:
Ik vind de mascara van Chanel het beste... iK heb van alles geprobeerd.. En deze vind ik echt super, je krijgt er mooie lange volle wimpers van en het gaat er ook makkelijk van af..



welke bedoel je dan van chanel liefje

28-08-2007, 12:07


Magna scopic van Estee Lauder is echt super en mijn favoriet. deze maakt je wimpers heel vol en lang. Prachtig!
als je niet veel geld wilt uitgeven; de lichtblauwe met krul borsteltje van Maybeline

28-08-2007, 12:11
2000 calorie...al jaren favoriet!!! geen enkele andere mascara krijgt voor elkaar wat MF lukt bij mij...maar zo zie je maar weer...zelfs onze wimpers zijn uniek

28-08-2007, 12:17
Ik gebruik yves saint laurent...Hij is echt goed...Maar het is bij iedereen weer anders het beste kun je zelf testen want iedereeen heeft andere wimpers

28-08-2007, 12:47
max factor masterpiece max.
ik vind hem goed.

28-08-2007, 12:56

Citaat door laila22ziani:
max factor masterpiece max.
ik vind hem goed.




Juist

Heb ik ook !!
Vind hem top!
Maar wil overgaan naar yves saint laurent ,me nicht heeft me jaloers gemaakt

28-08-2007, 18:01
ik heb ook het één en ander uitgeprobeerd..en was altijd wel tevreden..gebruikte eerst Rimmel..en daarna Catrice..en nu heb ik maybelline volume expres..en daar ben ik nog steeds tevreden over...

28-08-2007, 18:12
yves saint laurent is echt super