Bekijk volle/desktop versie : weer een lekkere screw up van de telegraaf



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

28-08-2007, 10:45
het woordje marokkanen komt er gewoon automatisch uit...



Citaat:
Knokpartij Turken en Antillianen Den Bosch[/SIZE]
DEN BOSCH - UPDATE 10.17 Twee grote groepen Antillianen en [SIZE="4"]Marokkanen, beide bestaande uit zo'n dertig jongeren, zijn maandagavond laat in Den Bosch met elkaar op de vuist gegaan. Tijdens de vechtpartij in de wijk De Hambaken is ook geschoten. De politie werd verrast door het geweld.


Een van de vechtersbazen, een 22-jarige man uit Den Bosch, raakte aan zijn hoofd gewond door een slag met een hamer en moest in het ziekenhuis worden behandeld.

Hij is de enige verdachte die werd opgepakt, maar de politie is bezig met een uitgebreid getuigenverhoor in de buurt en sluit meer aanhoudingen niet uit.

De aanleiding voor het geweld is niet duidelijk. Volgens buurtbewoners worden in de wijk drugs gedeald en zijn er vaker opstootjes tussen rivaliserende jongeren.

Ooggetuigen vertelden de politie dat het rond 23.00 uur tot een eerste treffen tussen de groepen kwam. Pas na een tweede geweldsuitbarsting kreeg de politie meerdere meldingen binnen.

Toen agenten tegen middernacht in de wijk arriveerden, was de vechtpartij al voorbij en waren de betrokkenen verdwenen. „Het was kort en hevig”, aldus de woordvoerster.

Op straat lagen stokken, glaswerk en meerdere kogelhulzen, hoeveel wilde de zegsvrouwe niet vertellen. Omwonenden hebben tegenover de politie verklaard dat iemand een aantal schoten in de lucht heeft gelost. De politie gaat er vanuit dat niemand door de kogels is geraakt.

Omdat het om zo'n massale vechtpartij ging, hebben politiemensen uit Oss assistentie verleend. De politie tast nog in het duister over de aanleiding van de vechtpartij.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/69747201/Massale_vechtpartij_en_schoten_in_Den_Bosch.html?p =4,1

28-08-2007, 10:46



Citaat door mieneer_kaktus:
het woordje marokkanen komt er gewoon automatisch uit...


sneltoets

maar ik las net, dat het idd marokkanen waren versus antillianen

28-08-2007, 10:47
Geweldig!

28-08-2007, 10:47

Citaat door Aicha1986:
sneltoets

maar ik las net, dat het idd marokkanen waren versus antillianen


Die Antillianen zijn ook zo agressief. Die willen altijd vechten of groepsgewijs vrouwen verkrachten.

28-08-2007, 10:51



Citaat door lemster:
Die Antillianen zijn ook zo agressief. Die willen altijd vechten of groepsgewijs vrouwen verkrachten.


is dat niet generaliseren in het kwadraat

over de aardige anti's hoor je nooit wat...ik bedoel, marokkaanse jongens zijn toch ook niet allemaal loverboy

28-08-2007, 10:52

Citaat door Betaster:
Marogganen versus bananeplukkers...



ze houden elkaar lekker bezig dat wel, die 2 groepen

28-08-2007, 10:53

Citaat door Aicha1986:
sneltoets

maar ik las net, dat het idd marokkanen waren versus antillianen

denk dat ze aparte afdeling hebben voor dit soort dingen

ik denk dat het op deze manier gaat bij de redactie

:jongens we hebben een vechtpartij in den bosch binnen,
geef maar aan de afdeling buitenlanders
waren het marokkanen, antillianen of turken???
jah... doe maar iets




Citaat door lemster:
Geweldig!




28-08-2007, 10:54

Citaat door Betaster:
Bij mij zat er ook een op school... Tijdens de pauze poeste hij na het eten z'n gouden tand schoon met een servetje en als ik keek dan zei die: Is gaawd zwa, duur zwa Voor de rest had'tie geen luis op z'n geweten. Het enige wat'tie bezat was die gouden tand.


ach ja, ik snap die kapsels ook nooit. een beetje punker, zou zich zo niet durven te vertonen. maar goed, zolang het niet op mijn hoofd zit, vind ik het prima

28-08-2007, 10:55

Citaat door mieneer_kaktus:
denk dat ze aparte afdeling hebben voor dit soort dingen

ik denk dat het op deze manier gaat bij de redactie

:jongens we hebben een vechtpartij in den bosch binnen,
geef maar aan de afdeling buitenlanders
waren het marokkanen, antillianen of turken???
jah... doe maar iets



mja, doe maar een koopavondje rotterdam en je ziet dat het niet uit de lucht gegrepen is allemaal

28-08-2007, 10:56

Citaat door AWM:
Het zijn ook altijd weer die Antillianen.


uhuh, de marokkanen waren natuurlijk net terug van scouting en toen kwamen wesley en jermaine de hoek omzetten

28-08-2007, 10:58

Citaat door Betaster:


En ze lopen allemaal met een knik of op hun tenen. Broek op 10.30 uur alsof ze'm helemaal volgescheten hebben.


niet allemaal. de keurige anti's worden aangezien voor surinamer of kaapverdiaan. niet dat dat nou van die lekkertjes zijn magoed

28-08-2007, 10:59
Als je vijf jaar geleden in de tijd van Kok het woordje Marokkaan al in de mond nam was je een racist. Ik ben blij dat de politieke correctheid is verdwenen en dat we het beestje gewoon bij de naam morgen noemen. Alles onder het vloerkleed schuiven wordt niemand beter van.

28-08-2007, 11:00



Citaat door Aicha1986:
mja, doe maar een koopavondje rotterdam en je ziet dat het niet uit de lucht gegrepen is allemaal



ik weet dat wel meissie...

gaat erom dat dit gewoon grote Fakk apps zijn


en dat doen ze vaker, daarom dat ik dit plaats

mij gaat het niet om die vecht partij, daar is al een topic over.

ik wil gewoon laten zien watvoor K.T krant de telegraaf is

28-08-2007, 11:01

Citaat door sunsetdriver:
Als je vijf jaar geleden in de tijd van Kok het woordje Marokkaan al in de mond nam was je een racist. Ik ben blij dat de politieke correctheid is verdwenen en dat we het beestje gewoon bij de naam morgen noemen. Alles onder het vloerkleed schuiven wordt niemand beter van.


eens. daarbij...ze noemen zichzelf ook marokkaan, dus ik zie het probleem niet

28-08-2007, 11:02

Citaat door sunsetdriver:
Als je vijf jaar geleden in de tijd van Kok het woordje Marokkaan al in de mond nam was je een racist. Ik ben blij dat de politieke correctheid is verdwenen en dat we het beestje gewoon bij de naam morgen noemen. Alles onder het vloerkleed schuiven wordt niemand beter van.



dan moet je het wel goed doen en niet alles door elkaar gooien

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10