Bekijk volle/desktop versie : Lezing...



28-08-2007, 10:24
As salamoe 'aleikoum warahmatoellah,

Beste Broeders en Zusters,

Naar aanleiding van een email te hebben gekregen van Stichting Lezingen (Leiden) plaats ik deze topic.

Het gaat om het volgende,

Momenteel zijn er te weinig aanmeldingen om iets neer te zetten natuurlijk zullen er waarschijnlijk 'Wallahoe A3lam' veel mensen op onze lezingen afkomen als we flyeren,maar die risico wil Stichting Lezingen niet nemen. Zij willen iets vanaf de grond goed opbouwen. Goed voorbereid zijn!

Echter gaat het wel om lezingen die in de toekomst plaats vinden, dan heb ik het over de periode van Ramadan Insha Allah. (Dus over 2 weken)

Kortom om de lezingen te doen slagen en tevens ook te laten door gaan, hebben wij dus meer aanmeldingen nodig. Ik ben van overtuigd dat er veel van jullie bereid zijn om te komen laat dit dan ook blijken.

Doelgroep: 'Volwassene' jongeren, Dus zowel de heren als de dames tussen plus minus 16 en 30 jaar zijn van 'Harte Welkom'...

Verdere informatie heb ik nog niet, wat betreft locatie ( In Leiden ) en de tijden etc. Maar insha allah binnenkort wel! Ik zal jullie op de hoogte houden...

Owjah Om jezelf aan te melden voor de lezingen Insha Allah kan je een email naar het volgende email adres sturen: stichting.lezingen@gmail.com. Of mij pm, mag ook
Doe dit wel snel want de deadline is uiterlijk deze week...

Ik hoop dat ik jullie tijdens de lezingen ga zien, Insha Allah...

Djazakoemoellahoe Khairan
M3a Salama