Bekijk volle/desktop versie : Roddels van andere mensen over je verleden!!Wat nu??



27-08-2007, 20:44
ik heb wat dingen gedaan in het verleden waar ik echt spijt van heb. Zoals ik had een relatie met een jongen. maar ben niet te ver gegaan met hem. Gelukkig maar.ik bid nu hmdl. En ik wil geen fouten meer maken. maar stel dat ik wil gaan trouwen. En dat wil ik ook inshallah. Maar stel dat mijn man van alles hoort over mij wat ik heb gedaan in mijn verleden. Zou ik dan voor ik ga trouwen alles bekennen,voor dat hij het hoort van andere mensen? Wie heeft dit al eens meegemaakt en je man vondt het niet erg.Of juist het tegendeel?

27-08-2007, 20:51


Dus je was zeg maar een pijpslet.

27-08-2007, 20:58

Citaat door marokina16:
ik heb wat dingen gedaan in het verleden waar ik echt spijt van heb. Zoals ik had een relatie met een jongen. maar ben niet te ver gegaan met hem. Gelukkig maar.ik bid nu hmdl. En ik wil geen fouten meer maken. maar stel dat ik wil gaan trouwen. En dat wil ik ook inshallah. Maar stel dat mijn man van alles hoort over mij wat ik heb gedaan in mijn verleden. Zou ik dan voor ik ga trouwen alles bekennen,voor dat hij het hoort van andere mensen? Wie heeft dit al eens meegemaakt en je man vondt het niet erg.Of juist het tegendeel?

wrm zou je daar over iets moeten zegge is tog nie belangrijk....je bent hoe je nu bent..schijt aan iedereen laat ze maar praten niksgunners haters....als je man volwassen genoeg is, zal hij daar nie naar luisteren



27-08-2007, 20:59
maak je niet druk meid...zelfs de meiden die al 30 vriendjes hebben gehad en bijna alles hebben gedaan met hun vriendjes, trouwen...tegenwoordig accepteren veel jongens het....



nog laatst is er een meisje die ik ken verloofd...ze heeft mischien wel 20 exen gehad inclusief een vriend van mij...en ze deed de gekste dingen...nu is ze verloofd...


als ik jou was zou ik gewoon alles bekennen...je moet nooit liegen tege je aanstaande want als hij er ooit erachter komt van andere mensen over wat je in je verleden hebt gedaan, zal hij je nie meer vertrouwen etc etc dus beter zeg je de waarheid, dan heb je meer kans dat hij je zal acceptere...

27-08-2007, 21:01


leiverd in de islaam ben je niet verplicht dingen te vertellen over je verleden
ookal vraagt je man het van je...zoek maar op t internet....het is niet verplicht dingen overje verleden te vertellen als je dat niet wilt
en als je het zelf wilt...tja..

27-08-2007, 21:01
Just tell him the truth !!

En ook bij zeggen dat jij zoveel spijt van heb gekregen en etc !!


Good luck with it !!

27-08-2007, 21:03

Citaat door marokina16:
ik heb wat dingen gedaan in het verleden waar ik echt spijt van heb. Zoals ik had een relatie met een jongen. maar ben niet te ver gegaan met hem. Gelukkig maar.ik bid nu hmdl. En ik wil geen fouten meer maken. maar stel dat ik wil gaan trouwen. En dat wil ik ook inshallah. Maar stel dat mijn man van alles hoort over mij wat ik heb gedaan in mijn verleden. Zou ik dan voor ik ga trouwen alles bekennen,voor dat hij het hoort van andere mensen? Wie heeft dit al eens meegemaakt en je man vondt het niet erg.Of juist het tegendeel?

Eerlijk zijn tegen over hem, Je hebt spijt , Je bid
verder moet je mensen door laten praten, als ze niks beters te doen hebben, Hun dag komt wel, Ik wens jou veel succes incha-allah komt alles goed

27-08-2007, 21:08
Thx wllah en ik hoop dat het goed komt.

27-08-2007, 21:11
Insha'Allah Amiien!! Veel suc6 ermee meid k hoop voor je dat het goed zal komen en

Zo kom je erachter of hij echt van je houdt of niet hé