Bekijk volle/desktop versie : wat zou jij doen als iemand.....



26-08-2007, 23:14
om je hand zou komen vragen?

ik zou me als een nerd gedragen....

26-08-2007, 23:16


Ik zou dood gaan van de zenuwen.. En dingen gaan laten vallen, en stotteren dat die mensen gaan denken.. Wat een handicap..

26-08-2007, 23:17

Citaat door AmazighPearl_:
Ik zou dood gaan van de zenuwen.. En dingen gaan laten vallen, en stotteren dat die mensen gaan denken.. Wat een handicap..




iddd

26-08-2007, 23:25
ik zou zeggen, heb geen interresse...daar is de gat van de deur


me nicht was in turkije...er klpoten mensen op de deur...man vrouw en hun zoon...de broer van me nicht en zijzelf waren alleen thuis...dus die broer doet de deur ope...en weet je wat die man zegt? ....


ik heb gehoord dat hier een dame woont die uit nederland komt...we komen haar hand vragen


haar broer smeet de deur gelijk dicht het verbaasd me echt waar ze het lef vandaan hadden om zoiets te zeggen

26-08-2007, 23:27



Citaat door Its_Just_Me:
ik zou zeggen, heb geen interresse...daar is de gat van de deur


me nicht was in turkije...er klpoten mensen op de deur...man vrouw en hun zoon...de broer van me nicht en zijzelf waren alleen thuis...dus die broer doet de deur ope...en weet je wat die man zegt? ....


ik heb gehoord dat hier een dame woont die uit nederland komt...we komen haar hand vragen


haar broer smeet de deur gelijk dicht het verbaasd me echt waar ze het lef vandaan hadden om zoiets te zeggen





idd,,,,wat erg zeg!

26-08-2007, 23:28
K ben dan de trilfunctie !!

26-08-2007, 23:28

Citaat door Its_Just_Me:
ik zou zeggen, heb geen interresse...daar is de gat van de deur


me nicht was in turkije...er klpoten mensen op de deur...man vrouw en hun zoon...de broer van me nicht en zijzelf waren alleen thuis...dus die broer doet de deur ope...en weet je wat die man zegt? ....


ik heb gehoord dat hier een dame woont die uit nederland komt...we komen haar hand vragen


haar broer smeet de deur gelijk dicht het verbaasd me echt waar ze het lef vandaan hadden om zoiets te zeggen



daar komen ze toch met een schaap naar binnen ??

zegt die " hier kijk schaap voor jou. lkkr dOner maken kardesh "

hahah grapje niet boos worden

26-08-2007, 23:32
Ik zou niet weten hoe ik me dan op dat moment zou gedragen, kmoet het nog mee maken Insha Allah.

26-08-2007, 23:33

Citaat:
daar komen ze toch met een schaap naar binnen ??

zegt die " hier kijk schaap voor jou. lkkr dOner maken kardesh "

hahah grapje niet boos worden
hahahah ne goeie!!

26-08-2007, 23:33

Citaat door Miss_amazigh18:
om je hand zou komen vragen?

ik zou me als een nerd gedragen....



Ik zou me doodschamen en van de zenuwen alles verkeerd gaan doen

27-08-2007, 00:38

Citaat door Miss_amazigh18:
om je hand zou komen vragen?

ik zou me als een nerd gedragen....



Waarom al die moeite. Nee zeggen, heel simpel.

27-08-2007, 00:55
Ik zou me vriendin bellen, sorry er moet toch iemand bij me zijn..anders ga ik kapot van de zenuwen ahahah...