Bekijk volle/desktop versie : Jessnia en haar vriendinnen.



Pagina's : [1] 2

26-08-2007, 17:51
Ik vond niet echt een passende titel voor t verhaal. (Het is verzonnen)
Maar zeg maar wanneer ik moet beginnen.
Srry als er spellingsfouten of gramaticafouten staan.

Mijn verhaal: Jessnia en haar vriendinnen
H1: Het grote nieuws 26-8-07
H2: De verhuizing 26-8-07

26-08-2007, 18:01


pff niemand die reageert. Weet je wat ik zet een verhaal.
Ik hoop dat je het leuk gaat vinden.

26-08-2007, 18:03
begin nou maar!!!!!!

26-08-2007, 18:05
"Jessnia kom naar beneden!": roept haar moeder.
"Ja mama, ik kom eraan. Wat is er mama heb je me nodig."
"Neen, ik moet jouw en u broer iets vertellen."
"Ja mama zeg maar": zei Benjamin.
Mama: "Je weet dat ik 2 jobs heb en jammer genoeg verdient t niet zo goed. Dat we juist genoeg rond komen."
"Ja dat weten we mama": keken ze haar vragend aan.
Mama: "Wat ik jullie nu wil proberen zeggen, is dat ik een nieuwe job heb gevonden en verdient beter wat ik nu verdien."
Jessnia: "Is toch goed. Moet je niet meer zo hard gaan werken."
Benjamin: "Ja en heb je meer tijd voor ons." zei hij glimlachend.
"Ja maar..."
Jessnia: "Ja maar wat, mama"
"Nadeel is dat we moeten verhuizen naar Antwerpen. En eerlijk gezegd vind t heel goed dan kan ik jullie een beter leven geven dan dat we hier in een Ghettobuurt van Brussel blijven wonen." zei mama.
Benjamin: "Betekent dat ik mn vriendjes niet meer terug kan zien. En niet meer samen kan spelen." zei hij droevig.
"Jessnia heb jij niets te zeggen wat je van mn aanbod vindt"
"Jah, Ik weet het niet echt wat ik ervan moet denken. Als we verhuizen moeten we opnieuw beginnen."
Mama: "Is toch goed of niet soms."
"En wanneer verhuizen we?" zei Jessnia.
"Volgende week vrijdag en ik heb jullie ook ingeschreven in een school. En euh, ik heb gehoord dat het een héél goeie school is.Ik wens het beste voor jullie."
Jessnia: "Dat geloven we wel mama"
Mama: "En euh, Benjamine. Je gaat nieuwe vrienden maken en als je wil, komen we nog eens langs om oma en opa te bezoeken en kunnen we eventjes langs jouw vrienden gaan. Afgesproken!"
"Hahahahahahahaha. Ja mama afgesproken." en ze omhelsen elkaar.
Mama en Benjamin gaan naar de keuken om eten klaar te maken, want het is bijna 19.00uur. Jessnia gaat naar haar kamer en plofte op haar bed. Zé bekijkt haar ketting dat ze van haar vader kreeg net voor hij overleed. Ja haar papa is overleden door een auto-ongeluk. Toen hij naar huis wilde gaan. Hij stierf een dag later in het ziekenhuis.

26-08-2007, 18:20


up wat vinden jullie ervan.
Als ik veel reactie krijg zet ik H2 hierop.

26-08-2007, 19:02
Dit zijn de hoofdpersonage's die in het verhaal voorkomen.!

Jessnia

Sara

Nadia

26-08-2007, 19:04
Ga snel verder..!!, voor deze fannetje hier....

26-08-2007, 19:06
Miryam

Karima

Amine

26-08-2007, 19:11
ga door!! snel een vervolg!!

Een nieuwe fan..!

upupupup

26-08-2007, 19:23
[COLOR="Green"] Hahaha Leuke verhaal meid !! En heel leuke personages zekker[SIZE="3"][COLOR="Teal"] [COLOR="Teal"][FONT="Comic Sans MS"][FONT="Comic Sans MS"]Amine !!!![/[/FONT][/FONT]COLOR] Ga snel weer verder met een vervolg !! [/COLOR][/COLOR][/SIZE]

26-08-2007, 19:28
Als er veel komen aanmelden zal ik een vervolg zetten Insh'Allah.
Ik heb zelf al 2 klaar staan en H3 is een heel groote.
Maar mss straks Insh'Allah zal ik een vervolg voor jullie zetten.

26-08-2007, 20:04
Uuuppppppp!!!!!!!!! Meiidddd op wat wacht je dan nog Upp !! het is een mooi Begin zet snel weer een vervolg Up !

26-08-2007, 20:13


Alé omdat jullie het zijn. Zet ik een vervolg

26-08-2007, 20:16
Vandaag gaat Jessnia, Benjamin en haar mama verhuizen naar Antwerpen. De laaste dozen worden ingepakt. Terwijl haar moeder, oma en opa mee inpakken gaat ze naar haar vriendinnen om afscheid te nemen. Ze gaat haar vriendinnen echt missen, want ze stonden altijd klaar voor haar. Nu zij gaat verhuizen moet zij andere vriendinnen zoeken, maar ze hadden elkaar beloofd dat als ze in de buurt zijn dat ze elkaar een bezoekje gaan brengen.
Jessnia keert terug en neemt afscheid van haar grootouders en daarna stapt ze in de auto samen met haar broer. En ze waren vertrokken.
Een half uur later komen ze aan in Antwerpen. Ze stapppen uit de auto en kijken naar hun appartement. Hun appartement bevindt zich op 3de verdiep. Het ziet er veel beter uit dan waar ze woonde in Brussel. Mama doet de deur open en ze beginnen de dozen naar boven te brengen. Jessnia en Benjamin kijken verbaasd naar hun nieuwe woning.
Het lijkt wel een Villa t.o.v hun krot appartement. Benjamin rent naar zijn nieuwe kamer en keek rond.
Benjamin: "WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWW zo groot is mn kamer. Het lijkt wel op een voetbalveld."
Mama: "hahahahahahh jah jonge. Ik zie aan u gezicht dat je het leuk vindt." en wrijft zijn haar.
Mama gaat naar Jessnia. En vindt Jessnia in haar nieuwe kamer.
"Wat vind je ervan" zei mama
Jessnia: "Euh mooi en zo groot. Ik had t echt niet verwacht. Maar kan je het betalen."
Mama: "Jah natuurlijk! Anders zouden we hier niet staan eh schat."
Jessnia: "Jah je hebt gelijk."
"Kom we gaan uitpakken" zei mama.
Jessnia in haar eigen "Pffffffff nog een week en het is weer school en ik heb niemand. Het wordt een lange dag, denk ik."

26-08-2007, 21:27
:banana: !! Yoeppie !! Leuke Vervolg (hoofdstuk) Maar wel kort !! Ga snel weer verder

Pagina's : [1] 2