Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames Waar Vind Ik Deze Tas?? (foto)



Pagina's : [1] 2 3

26-08-2007, 15:28
ik heb em 1 keer bij een meisje op straat gezien, maar dan met een andere kleur bloemen.. en toevallig kom ik deze foto's net tegen op een website





nou iemand enig idee waar ie eigenlijk te koop is.. ik vind em namelijk echt wauwie

ik hoor van jullie!

26-08-2007, 15:31


hij is idd leuk

geen idee waar je m kan krijgen

26-08-2007, 15:34
jaa he

jammer.. iemand anderssssssss??

26-08-2007, 15:35
Voor de vakantie kon je 'm halen bij de Kruidvat voor maar 10,- euro. Ik wou hem ook halen, het was alleen al uitverkocht.

26-08-2007, 15:42



Citaat door tetouaniia:
Voor de vakantie kon je 'm halen bij de Kruidvat voor maar 10,- euro. Ik wou hem ook halen, het was alleen al uitverkocht.



meen je dit?
exact die tas?.. bij de kruidvat??.. en ik maar alle vero modas, villas en onlys in te lopen..Owh my gosh en dat heb ik gemist.. 10 euro ook nog

soukran meis, ben ik ervan op de hoogte

26-08-2007, 15:44
die had je net voor de vak. bij de kruidvat er was nog een topic over geopent ff opzoeken helaas waren ze zsm uitverkocht btw ik heb ze al bij veel dames gezien ook onderweg naar marokko zag k m bij n meisje...k ben zoo dom geweest dat ik ervan wist bij de kruidvat en er voor stond er waren heel veel en toen zat ikw eer te twijfelen omdat ik zoveeel tassen heb en toen had k m maar niet gekocht en achteraf spijt natuurlijk.

goeie geheugen heb k zeg, dit was de topic http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1488934

26-08-2007, 15:50
10 euro kruidvat zo goedkoop!

iemand die die tas heeft en m missch kwijt wil???

26-08-2007, 15:55

Citaat door M_girl:
die had je net voor de vak. bij de kruidvat er was nog een topic over geopent ff opzoeken helaas waren ze zsm uitverkocht btw ik heb ze al bij veel dames gezien ook onderweg naar marokko zag k m bij n meisje...k ben zoo dom geweest dat ik ervan wist bij de kruidvat en er voor stond er waren heel veel en toen zat ikw eer te twijfelen omdat ik zoveeel tassen heb en toen had k m maar niet gekocht en achteraf spijt natuurlijk.

goeie geheugen heb k zeg, dit was de topic http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1488934


shittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttt he!!!!!
ik kan me mezelf wel voor de kop slaan

shit shit shit shit shit.. ik vind em zooooooooooo leuk!! en 10 eurooooo maar

ik kan wel janken!

haha ja iemand die er genoeg van heeft en em kwijt wil.. Im here

26-08-2007, 15:57

Citaat door Pure_Beauty:
10 euro kruidvat zo goedkoop!

iemand die die tas heeft en m missch kwijt wil???

hahaahaha me first

26-08-2007, 16:08
ahahahah ja nou ik kan mezelf ook wel voor me kop staan ik stond voor een hele lading keuze uit kleur en alles en de volgende dag was alles uitverkocht en overal

26-08-2007, 16:13
Haha, hey meiden ik heb 'm toevallig ook gekocht..
Liep toevallig de kruidvat binnen, omdat ik wat spullen nodig had.
En toen kwam ik die tas tegen..
Nou ik heb 'm meteen gekocht, en ik ben er ook heel erg blij mee!!
10 euro is echt een koopje, en er kan echt veel in!!

26-08-2007, 16:20

Citaat door M_girl:
ahahahah ja nou ik kan mezelf ook wel voor me kop staan ik stond voor een hele lading keuze uit kleur en alles en de volgende dag was alles uitverkocht en overal



hahha ow my gosh.. hahah als ik jou was toen had ik em in alle kleuren gekocht hij is zoo cool

26-08-2007, 16:21



Citaat door LadyNaouaL:
Haha, hey meiden ik heb 'm toevallig ook gekocht..
Liep toevallig de kruidvat binnen, omdat ik wat spullen nodig had.
En toen kwam ik die tas tegen..
Nou ik heb 'm meteen gekocht, en ik ben er ook heel erg blij mee!!
10 euro is echt een koopje, en er kan echt veel in!!


ja wrijf het er maar lekker in



waar was ik toen??!

26-08-2007, 16:24
hij is ook op marktplaats

maar daar wordt er 30 euro voor gevraagd, belachelijk

wel een andere kleur die is voor 10 euro in apeldoorn

26-08-2007, 18:34
ik heb hem ook, voor de zomer wilde ik hem hebben maar was echt snel uitverkocht. ik dacht echt van jammer man 10 euro echt een koopje.

maar toen ging ik na de mijn vakantie de kruidvat om wat te halen en wat denk je? ik zag die tas hahahahahah
er was er maar 1 en hij was nog afgeprijst ook.

ik had hem voor 5 euro gekocht

Pagina's : [1] 2 3