Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ehsan Jami

Pagina's : [1] 2 3

Noeha.
26-08-2007, 00:22

Die gast moet snel worden opgeruimd want hij laat veel mensen dwalen van het rechte pad van ALLAH swt. Het is niet erg dat je geen moslim meer bent,maar waarom gaan zulke mensen dan niet gwn verder met hun leven.. waarom perse een bord voor hun kop met Ik Ben een ex-moslim. Hun doelen werken averechts want de islam is het ware geloof is de waarheid.. Ookal is neemt de leugen de lift en de waarheid de trap. de leugen is sneller Maar de WAARHEID KOMT ER OOK:D

ReleasePeace
26-08-2007, 00:30
Ik vind persoonlijk dat hij ook echt overdreven doet als je een ex moslim bent is het goed, maar ga dan niet het geloof beledigen of whatever hij ook doet.

Aicha1986
26-08-2007, 00:33
Die gast moet snel worden opgeruimd want hij laat veel mensen dwalen van het rechte pad van ALLAH swt. Het is niet erg dat je geen moslim meer bent,maar waarom gaan zulke mensen dan niet gwn verder met hun leven.. waarom perse een bord voor hun kop met Ik Ben een ex-moslim. Hun doelen werken averechts want de islam is het ware geloof is de waarheid.. Ookal is neemt de leugen de lift en de waarheid de trap. de leugen is sneller Maar de WAARHEID KOMT ER OOK:D dat bord voor jouw kop is veel irritanter :hihi: je bent een naar, haatdragend, gefrustreerd wicht en ik hoop dat je je nooit zult voortplanten :goedzo:

Aicha1986
26-08-2007, 00:34
Ik vind persoonlijk dat hij ook echt overdreven doet als je een ex moslim bent is het goed, maar ga dan niet het geloof beledigen of whatever hij ook doet. misschien is het handiger om te weten waar hij zich mee bezig houdt voordat je gaat blaten, met je 'whatever hij ook doet' :hihi:

WhoCares
26-08-2007, 00:36

Die gast spoort gewoon niet..hij is gefrustreerd als de pest.

Aicha1986
26-08-2007, 00:37
Die gast spoort gewoon niet..hij is gefrustreerd als de pest. het heerst :hihi:

Laszlo
26-08-2007, 00:38
Ik vind persoonlijk dat hij ook echt overdreven doet als je een ex moslim bent is het goed, maar ga dan niet het geloof beledigen of whatever hij ook doet. Iedereen heeft het recht om beledigd te worden . En ga me niet vertellen dat dit niet waar is, want de allerhoogste heeft mij dit persoonlijk medegedeeld.:hadj:

WhoCares
26-08-2007, 00:44
Eerder mensen die niet tegen wat kritiek kunnen en hem beginnen te bedreigen,slaan etc. Nederland is (nog steeds) een vrij land! Dus iedereen mag zeggen wat ie wil,maar je blijft wel van diegene af !!!!!!!!!! Klinkt alsof ik hem heb geslagen. :rolleyes:

WhoCares
26-08-2007, 00:44
het heerst :hihi: Grappig

Aicha1986
26-08-2007, 00:46
Grappig dank je wel, ik vond hem zelf ook wel goed gevonden :o ben blij dat je erom moest lachen, moslims staan namelijk niet bekend om hun geweldige gevoel voor humor :hihi:

Immanuel
26-08-2007, 00:57
Ik vind persoonlijk dat hij ook echt overdreven doet als je een ex moslim bent is het goed, maar ga dan niet het geloof beledigen of whatever hij ook doet. "of whatever hij ook doet" ? Je bent er dus nog niet helemaal uit? Ik ook niet. Zo vind ik het maar vreemd dat je Mohammed zou kunnen beledigen. Om te beginnen staat niet eens vast dat Mohammed heeft bestaan. Zo hij al heeft bestaan is hij nu al lang dood. Evenals zjn directe nabestaanden. Mohammed of zijn nabestaanden beledigen is dus onmogelijk. Dat je een geloof zou kunnen beledigen vind ik nog veel vreemder. Geloof is immers een abstract begrip en geen natuurlijk persoon. Het beledigen van een geloof is daarom vergelijkbaar met het schofferen van de wind.

Noeha.
26-08-2007, 12:30
dat bord voor jouw kop is veel irritanter :hihi: je bent een naar, haatdragend, gefrustreerd wicht en ik hoop dat je je nooit zult voortplanten :goedzo: Wat mag ik me mening niet uiten? Hier is vrijheid van meningsuiting toch

alrachman1
26-08-2007, 12:32

We zullen zien wie zich niet zal voortplanten.. Wel je gebroed zelf te eten geven hoor!!

Noeha.
26-08-2007, 12:40
Opgeruimd??????? :D

Aicha1986
26-08-2007, 12:43
Wat mag ik me mening niet uiten? Hier is vrijheid van meningsuiting toch ik heb niet gezegd. dat je je mening niet mag uiten. ik heb alleen aangegeven dat ik je een complete waste of pixels vind en oh ja, oerdom :hihi:

Pagina's : [1] 2 3