Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Indiase scholieren vermoorden broertjes voor dagje vrij

Pagina's : [1] 2 3 4

Kloosjak
25-08-2007, 19:57

Indiase scholieren vermoorden broertjes voor dagje vrij Uitgegeven: 25 augustus 2007 18:25 AMSTERDAM - Drie leerlingen van een Indiase kostschool worden ervan verdacht twee broertjes van 5 en 8 jaar oud te hebben gewurgd in de hoop dat ze dan een paar dagen vrij zouden krijgen van school. Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt. (http://www.nu.nl/news/1208630/24/Indiase_scholieren_vermoorden_broertjes_voor_dagje _vrij.html) De verdachten, 12 en 13 jaar oud, verklaarden tegenover de politie de twee jongetjes, die nieuw waren op school, te hebben vermoord omdat ze vorig jaar vrij kregen nadat een medescholier was overleden. De drie sleurden hun slachtoffers naar een afgelegen plek, waar ze hen wurgden. Ze legden de lichamen van de slachtoffers in een ongebruikt toilet. De slachtoffers werden gevonden nadat hun 9-jarige zusje de volgende dag hun vermissing had gemeld. Het drama speelde zich af op een kostschool in Jalna. (c) Novum

WhoCares
25-08-2007, 19:58
:moe: :moe: :moe: :moe:

KidaMieshMoemkin
25-08-2007, 20:01
Is het dan zo erg op die school? Tragisch.

Doc
31-08-2007, 19:18
Het Hindoeïsme is een religie van vrede. :nerd: Mag ik je er even op wijzen dat 80% van de Indiase bevolking Hindoe is Ongeveer 13% hangt de Islam als godsdienst aan Ongeveer 3% het Christendom Ongeveer 2% het Sikshisme Ongeveer 1% het Boeddhisme Ongeveer 0,5% het Janisme Ik lees nergens in het bericht dat het om kinderen gingen die Hindoe zijn. Het drama speelde zich af in Hyderbad, waar 40% van de bevolking moslim is. Nogmaals het wordt niet duidelijk of het om iemand gaat die Hindoe is. Daden van mensen kun je niet altijd weerleggen op een levenswijze. Tenzij ze handelen vanuit het geloof. Ik zeg levenswijze omdat het Hindoeisme geen religie is.

Immanuel
02-09-2007, 21:21

Het Hindoeïsme is een religie van vrede. :nerd: Blijkbaar is het moslims in het algemeen, en Hazouz in het bijzonder, niet gegeven hun klep eens te houden over andere religies en zich te beperken tot hun eigen geloof. Wat hebben Hindu's jou ooit gedaan dat je deze cynische opmerking maakt?

RisLaine
02-09-2007, 21:29
Mag ik je er even op wijzen dat 80% van de Indiase bevolking Hindoe is Ongeveer 13% hangt de Islam als godsdienst aan Ongeveer 3% het Christendom Ongeveer 2% het Sikshisme Ongeveer 1% het Boeddhisme Ongeveer 0,5% het Janisme Ik lees nergens in het bericht dat het om kinderen gingen die Hindoe zijn. Het drama speelde zich af in Hyderbad, waar 40% van de bevolking moslim is. Nogmaals het wordt niet duidelijk of het om iemand gaat die Hindoe is. Daden van mensen kun je niet altijd weerleggen op een levenswijze. Tenzij ze handelen vanuit het geloof. Ik zeg levenswijze omdat het Hindoeisme geen religie is. Nu wordt 'ie toch wel even mooi.

smitju
02-09-2007, 21:29
Indiase scholieren vermoorden broertjes voor dagje vrij Uitgegeven: 25 augustus 2007 18:25 AMSTERDAM - Drie leerlingen van een Indiase kostschool worden ervan verdacht twee broertjes van 5 en 8 jaar oud te hebben gewurgd in de hoop dat ze dan een paar dagen vrij zouden krijgen van school. Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt. (http://www.nu.nl/news/1208630/24/Indiase_scholieren_vermoorden_broertjes_voor_dagje _vrij.html) De verdachten, 12 en 13 jaar oud, verklaarden tegenover de politie de twee jongetjes, die nieuw waren op school, te hebben vermoord omdat ze vorig jaar vrij kregen nadat een medescholier was overleden. De drie sleurden hun slachtoffers naar een afgelegen plek, waar ze hen wurgden. Ze legden de lichamen van de slachtoffers in een ongebruikt toilet. De slachtoffers werden gevonden nadat hun 9-jarige zusje de volgende dag hun vermissing had gemeld. Het drama speelde zich af op een kostschool in Jalna. (c) Novum Ik vind het persoonlijk walgelijk dat je voor dit topic het mannetje met de zonnebril hebt gezet.:moe: ... Vind je het stoer ofzo?

RisLaine
02-09-2007, 21:30
Blijkbaar is het moslims in het algemeen, en Hazouz in het bijzonder, niet gegeven hun klep eens te houden over andere religies en zich te beperken tot hun eigen geloof. Wat hebben Hindu's jou ooit gedaan dat je deze cynische opmerking maakt? Hilarisch dat juist jij zoiets beweert.

Doc
03-09-2007, 17:42
Nu wordt 'ie toch wel even mooi. Feiten zijn feiten :) Aangezien hij de conclusie trekt dat het gaat om iemand die Hindu is.

Kloosjak
03-09-2007, 17:47
Ik vind het persoonlijk walgelijk dat je voor dit topic het mannetje met de zonnebril hebt gezet.:moe: ... Vind je het stoer ofzo? Als je een beetje oplet "smitju, bezig met rukken" plaats ik altijd dit mannetje voor mijn topics. Ruk lekker verder aan die kale pinda.....

a_tropos
03-09-2007, 18:03
Blijkbaar is het moslims in het algemeen, en Hazouz in het bijzonder, niet gegeven hun klep eens te houden over andere religies en zich te beperken tot hun eigen geloof. Wat hebben Hindu's jou ooit gedaan dat je deze cynische opmerking maakt? alleen kutopmerkingen over de islam zijn toegestaan, begrijp ik? :rolleyes:

Kloosjak
03-09-2007, 18:08
alleen kutopmerkingen over de islam zijn toegestaan, begrijp ik? :rolleyes: slijm, slijm...

a_tropos
03-09-2007, 18:24

slijm, slijm... welnee... gelijke monikken, gelijke kappen.

aplat
03-09-2007, 18:26
alleen kutopmerkingen over de islam zijn toegestaan, begrijp ik? :rolleyes: Wat is de achtergrond van deze opmerking nu weer? Waarom zou men uberhaupt iets opmerken over een geloof. Ook atheisten plegen dat niet te doen. Het heeft geen zin. Overigens begrijp ik het ergens wel: Het kwaad moet blijkbaar worden afgeleid (of rechtgetrokken) door er een ander geloof bij te halen, immers dat is wat Hazouz eigenlijk doet. Een andere uitleg kan ik niet bedenken.

a_tropos
03-09-2007, 18:27
Wat is de achtergrond van deze opmerking nu weer? Waarom zou men uberhaupt iets opmerken over een geloof. Ook atheisten plegen dat niet te doen. Het heeft geen zin. Overigens begrijp ik het ergens wel: Het kwaad moet blijkbaar worden afgeleid (of rechtgetrokken) door er een ander geloof bij te halen, immers dat is wat Hazouz eigenlijk doet. Een andere uitleg kan ik niet bedenken. ik vind hazouz en immanuel op één lijn staan wanneer het gaat om het afzeiken van complete religies. wellicht hebben ze verschillende motieven, maar ze hebben elkaar weinig te verwijten.

Pagina's : [1] 2 3 4