Bekijk volle/desktop versie : Laptop: Sony Vaio VGN-N38Z....



25-08-2007, 19:15
Wie heeft er ervaring met deze sony?

Specificaties:

Citaat:
processor : Intel Core 2 Duo T 5500

geheugen 2048 MB ( 2 x 1024MB )

harddisk 160 GB opslagcapaciteit

DVD RW double layer

Intel GMA 950 videokaart 224 MB shared

2 x USB 2.0 , cardreader

wireless LAN 802.11 b/g , firewire

Microsoft Windows Vista Home Premium

15,4" WXGA scherm X black TFT scherm
Het is een krachtige notebook, alleen vraag ik me af of de accu wel redelijk lang meegaat?


Zie hier de laptop.

Wie heeft er ervaring met de sony vaio; qua service, degelijkheid, prestaties etc.

De Sony VAIO VGN-N31 notebook is als best getest in de Computer!Totaal van September. Dat model heeft Core Duo T5300, 1 gb geheugen, 120 gb harde schijf. Dus je zou denken dat de N38Z beter is, ware het niet dat we hier met laptops te maken hebben en dus de vraag is of deze zwaardere specificaties geen invloed hebben op accuprestaties etc.

25-08-2007, 19:33


Businesspoint leek me een wat geschiktere rubriek.

Ik zou zelf voor een HP'tje gaan. Die heeft betere service helpdesk. En kwalitatief gezien valt het wel mee hoor, is geen haar beter dan de hp en de Asus. Het enige wat het zo bijzonder maakt is dat het design er zo mooi uitziet. Maar stel je voor dat er een toets kapot is, dan kun je die niet vervangen en die van de hp weer wel en zo nog met andere onderdelen.

26-08-2007, 13:36

Citaat door Cyberman:
Businesspoint leek me een wat geschiktere rubriek.

Ik zou zelf voor een HP'tje gaan. Die heeft betere service helpdesk. En kwalitatief gezien valt het wel mee hoor, is geen haar beter dan de hp en de Asus. Het enige wat het zo bijzonder maakt is dat het design er zo mooi uitziet. Maar stel je voor dat er een toets kapot is, dan kun je die niet vervangen en die van de hp weer wel en zo nog met andere onderdelen.

Het blijkt dat de sony stiller is, degelijker...
wat denk je van de HP Pavilion dv6570ED

Het is wel centrino duo en niet core duo, dat is wel weer jammer.

Toshiba heeft een hele goede helpdesk heb ik begrepen...