Bekijk volle/desktop versie : meiden die snel willen trouwen



Pagina's : [1] 2

25-08-2007, 18:51
er zit altijd een vraagteken waarom ze snel willen gaan trouwen.

1 ;ze willen van de gezeik van hun ouders af met name de vader zodat ze meer vrijheid krijgen van hun man.

2; ze zijn te oud en de biologische klok tikt door.

3; al hun vriendinen zijn getrouwd en ze hebben niemand meer om mee te comuniceren dus ze worden depresief en ze gaan maar trouwen

4; ze kunnen gaan trouwen en dan scheiden en dan hebben ze veel vrijheid van hun ouders ze hoeven niet meer maagd te zijn en ze kunnen op zich zelf gaan wonen

5; ze zijn wanhopig omdat niemand ze aandacht geeft niemand die handje vraagt niemand die ze versiert enz

ik denk persoonlijk dat deze soort meiden niet gelukig worden. als je wilt trouwen neem de tijd en kies voor degene die je leuk vind zowel lichamelijk en geestelijk. en niet zomaar de eerste beste die je tegenkomt, vanwege deze 5 redenen die ik heb genoteerd fout

25-08-2007, 18:53


Ik wil ook zo snel mogelijk trouwen, maar ben nog te jong, trouwen lijkt me gwn geweldig

25-08-2007, 18:58
Ik wil ook vroeg trouwen.

25-08-2007, 19:05
waarom als ik vragen mag zo vroeg?? je moet uit liefde trouwen of betekend dit niets meer???!

25-08-2007, 19:07


Raare vrouwen, Vroeg trouwen, allen lust, trend en troep niemand doet het meer uit liefde

25-08-2007, 19:09

Citaat door labyrinth:
er zit altijd een vraagteken waarom ze snel willen gaan trouwen.

1 ;ze willen van de gezeik van hun ouders af met name de vader zodat ze meer vrijheid krijgen van hun man.

2; ze zijn te oud en de bilogische klok tikt door.

3; al hun vriendinen zijn getrouwd en ze hebben niemand meer om mee te comuniceren dus ze worden depresief en ze gaan maar trouwen

4; ze kunnen gaan trouwen en dan scheiden en dan hebben ze veel vrijheid van hun ouders ze hoeven niet meer maagd te zijn en ze kunnen op zich zelf gaan wonen

5; ze zijn wanhopig omdat niemand ze aandacht geeft niemand die handje vraagt niemand die ze versiert enz

ik denk persoonlijk dat deze soort meiden niet gelukig worden. als je wilt trouwen neem de tijd en kies voor degene die je leuk vind zowel lichamelijk en geestelijk. en niet zomaar de eerste beste die je tegenkomt, vanwege deze 5 redenen die ik heb genoteerd fout



sorry hoor maar dit is echt onzin als je de ware tegenkomt op een vroeg leeftijd waarom zou je nog wachten.

25-08-2007, 19:09
zo hoort het gelijk trouwen wat voor liefde onzin...liefde komt later

25-08-2007, 19:10
Ik denk dat er zelf niets verkeerds is aan 'vroeg' trouwen.
En 'vroeg' is relatief. De één vind 25 vroeg, de andere laat....

Wat de redenen zijn van sommige ladies waarom ze snel willen trouwen, allah oe ahlem.

Persoonlijk zou ik ook 'vroeg' trouwen, zodra het kan...én iemand heb natuurlijk. Maar al zeker niet om DIE 5 redenen.

25-08-2007, 19:14
Ik wil ook vroeg trouwen ja, maar niet om die 5 redenen.

25-08-2007, 19:15
Trouwen alleen als je zeker van je zaak bent


Met andere woorden

Wijs en verstandig genoeg

Anders blijf beter je ouders gek maken dan andermans zoon

25-08-2007, 19:16

Citaat door Celph_titled:
Raare vrouwen, Vroeg trouwen, allen lust, trend en troep niemand doet het meer uit liefde


Trouwen doe je met liefde

Trouwen doe je niet omdat je iemand aardig vind

25-08-2007, 19:37
Wie, wanneer of met wie je trouwt staat allemaal al voor je geschreven! Dus bespaar je de moeite om zo'n topic te openen..

25-08-2007, 19:44


Ik wil ook trOuwen maar dat is omdat ik heel erg van mijn vriend hou en we hebben al zo lang.
Dus het is uit liefde

25-08-2007, 20:56
dames en heren ik hoor van veel mensen , dat ze het over vroeg trouwen hebben ik heb het over snel trouwen dus binnen 1 dag, je ontmoet elkaar en je gaat trouwen. vanwege die 5 redenen .

25-08-2007, 21:00

Citaat door BW24:
waarom als ik vragen mag zo vroeg?? je moet uit liefde trouwen of betekend dit niets meer???!



trouwen doe je omdat het de helft van je geloof is

dat zou de reden moeten zijn a bezem

Pagina's : [1] 2