Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bellen in het vliegtuig.....mag nu ook al.....

Pagina's : [1] 2

Globi
25-08-2007, 17:01

Mobiel bellen in vliegtuig mogelijk Passagiers kunnen binnenkort mobiel bellen in het vliegtuig. De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair en Air France gaan de dienst aanbieden, meldt de Belgische krant La Dernière Heure. Licentie De Belgische telecom-toezichthouder BIPT heeft voor de dienst een licentie verleend aan operator Onair. De vliegtuigen worden voorzien van een 'gsm-antenne'. Verbinding Onair zorgt voor de verbinding tussen de lucht en drie Belgische telecomaanbieders. Mobiel bellen vanuit een vliegtuig zal iets duurder zijn dan een internationale verbinding. KLM is nog niet van plan om mobiel bellen aan te bieden aan passagiers. De luchtvaartmaatschappij vindt het belangrijker dat passagiers in rust kunnen reizen. http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/08_augustus/25/buitenland/0825_1600_mobiel_bellen_in_vliegtuig.xml Waardeloos. Nu krijg je dus ook al in het vliegtuig die bel debielen zoals in de tram. "hi Truus.....met Beppie! Je raadt NOOIT wat ik aan het doen ben. .... aan het vliegen! Neeeeeeee, niet zelf maar in het vliegtuig naar Spanje! Echt waaaaaaaar! Nee, niet met Henk maar met Erik! Ja, tuurlijk....altijd naar Benidorm dat weet je toch? Ja in dat hotel met uitzicht op die vieze muur. Maar wel dicht dat nederlandse restaurant met frikandellen"

WhoCares
25-08-2007, 17:16
Hoezo rust in het vliegtuig..als andere passagiers praten dan hebben we er toch ook geen last van. Alhoewel de ringtones wel irritant kunnen zijn.

Globi
25-08-2007, 17:19
Hoezo rust in het vliegtuig..als andere passagiers praten dan hebben we er toch ook geen last van. Alhoewel de ringtones wel irritant kunnen zijn. Ik zit altijd in de 'rustcoupe'. Mensen met mobiele telefoon, tenminste het soort waar ik het over heb , gaan altijd héél hard praten over zaken waar ik niets over wil weten.

WhoCares
25-08-2007, 17:34
Ik zit altijd in de 'rustcoupe'. Mensen met mobiele telefoon, tenminste het soort waar ik het over heb , gaan altijd héél hard praten over zaken waar ik niets over wil weten. Ik heb er nooit echt last van..ik ben tevreden als ik bij het raam zit (dit jaar had ik wel twee ramen tot me beschikking..het was ook lekker ruim:D)..als er tv is en als er geen turbulentie is.

Globi
25-08-2007, 17:38

Ik heb er nooit echt last van..ik ben tevreden als ik bij het raam zit (dit jaar had ik wel twee ramen tot me beschikking..het was ook lekker ruim:D)..als er tv is en als er geen turbulentie is. Tot nu toe bestond dat zelf mogen bellen ook nog niet.

WhoCares
25-08-2007, 17:40
Tot nu toe bestond dat zelf mogen bellen ook nog niet. Ja weet ik..ik bedoelde ook dat ik niet echt last heb van onrustige mensen.

Afrowoman
25-08-2007, 17:41
Mobiel bellen in vliegtuig mogelijk Passagiers kunnen binnenkort mobiel bellen in het vliegtuig. De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair en Air France gaan de dienst aanbieden, meldt de Belgische krant La Dernière Heure. Licentie De Belgische telecom-toezichthouder BIPT heeft voor de dienst een licentie verleend aan operator Onair. De vliegtuigen worden voorzien van een 'gsm-antenne'. Verbinding Onair zorgt voor de verbinding tussen de lucht en drie Belgische telecomaanbieders. Mobiel bellen vanuit een vliegtuig zal iets duurder zijn dan een internationale verbinding. KLM is nog niet van plan om mobiel bellen aan te bieden aan passagiers. De luchtvaartmaatschappij vindt het belangrijker dat passagiers in rust kunnen reizen. http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/08_augustus/25/buitenland/0825_1600_mobiel_bellen_in_vliegtuig.xml Waardeloos. Nu krijg je dus ook al in het vliegtuig die bel debielen zoals in de tram. "hi Truus.....met Beppie! Je raadt NOOIT wat ik aan het doen ben. .... aan het vliegen! Neeeeeeee, niet zelf maar in het vliegtuig naar Spanje! Echt waaaaaaaar! Nee, niet met Henk maar met Erik! Ja, tuurlijk....altijd naar Benidorm dat weet je toch? Ja in dat hotel met uitzicht op die vieze muur. Maar wel dicht dat nederlandse restaurant met frikandellen" Ik zie het al helemaal voor me!..:haha:...

Globi
25-08-2007, 17:42
Ja weet ik..ik bedoelde ook dat ik niet echt last heb van onrustige mensen. Met Ryan Air naar bijv. New Zealand vliegen! Lijkt me fijn als je daar geen last van hebt. Ik ben echt allergisch voor onnodige overlast en geluiden.

Hoelahoep
25-08-2007, 18:41
zitten we hier nu op te wachten ? Dr. Hoep :cool: ( is blij datmet vakantie zijn gsm uit kan)

MissUnderstood_
25-08-2007, 18:53
bellen in de vliegtuig,, dat gaat heel raar lijken.

KidaMieshMoemkin
25-08-2007, 19:03
ach ja, dat moest er nog bijkomen :moe:

Sfax
26-08-2007, 13:27
Zouden de vliegtuigen die de WTC torens inboorden ook voorzien zijn van GSM antennes??? Anders is het namelijk niet mogelijk om mobiel te bellen vanuit de lucht!

Globi
26-08-2007, 16:15

Zouden de vliegtuigen die de WTC torens inboorden ook voorzien zijn van GSM antennes??? Anders is het namelijk niet mogelijk om mobiel te bellen vanuit de lucht! Het mocht tot nu toe niet.

fesmaroc
26-08-2007, 17:45
Waardeloos. Nu krijg je dus ook al in het vliegtuig die bel debielen zoals in de tram. "hi Truus.....met Beppie! Je raadt NOOIT wat ik aan het doen ben. .... aan het vliegen! Neeeeeeee, niet zelf maar in het vliegtuig naar Spanje! Echt waaaaaaaar! Nee, niet met Henk maar met Erik! Ja, tuurlijk....altijd naar Benidorm dat weet je toch? Ja in dat hotel met uitzicht op die vieze muur. Maar wel dicht dat nederlandse restaurant met frikandellen" :lol:

fatja
26-08-2007, 19:54
Tot nu toe bestond dat zelf mogen bellen ook nog niet. in welke vliegtuig zaten jullie ahahah, nou met royal air maroc, ik vind de stoeltjes heel krap, heb altijd pijnlijke benen en als ik ze strek denk ik altijd strakjes krijg ik een boks van de voorganger hahah en de raamjes zijn klein en tv die heeft er nooit aangestaan, maar hoeft niet hoor, elhmdl leggen ze er wel boekjes waar niet veel nuttigs in staan maar wel leuke pictures maar heb altijd mn boekjes en muziek bij hahah, wa salaam,

Pagina's : [1] 2