Bekijk volle/desktop versie : Check de anti-Nederlanders site



Pagina's : 1 [2] 3 4

25-08-2007, 18:08
Alle ballen verzaaaaaamelen......

25-08-2007, 18:44


Geweldig !!!!!!


Ik zie dat een aantal patienten van mij waarop ik een volledige lobotomie heb gedaan zich hebben verenigd en een site hebben gemaakt.

Dr. Hoep
( Heeft toch wat te weinig weggesneden, dat blijkt als hij de inhoud van de site leest)

25-08-2007, 19:24
die site is zwaar overdreven

25-08-2007, 19:25

Citaat door Hoelahoep:
Geweldig !!!!!!


Ik zie dat een aantal patienten van mij waarop ik een volledige lobotomie heb gedaan zich hebben verenigd en een site hebben gemaakt.

Dr. Hoep
( Heeft toch wat te weinig weggesneden, dat blijkt als hij de inhoud van de site leest)



Dan heb je voor het verkeerde beroep gekozen

25-08-2007, 19:37



Citaat door Samara77:
Dan heb je voor het verkeerde beroep gekozen


hahaha

25-08-2007, 19:53

Citaat door Kloosjak:
interessant

Ja he.
Dat is je vieze geschiedenis a ''heilige'' Geert Wilders

25-08-2007, 19:55

Citaat door hamidu:
Ja he.
Dat is je vieze geschiedenis a ''heilige'' Geert Wilders

Hey, kneusje....

25-08-2007, 20:32

Citaat door tanger01:
die site is zwaar overdreven


Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling, daar deze site door Nederlanders is opgezet.

25-08-2007, 21:35
Ik kan er niet om lachen. Het is allesbehalve grappig. Er zitten zoals genoemd wel feiten in die overeenkomen met de echte geschiedenis van Nederland zoals ik die op school ook heb gekregen, maar de manier waarop daar in hun betogen misbruik van wordt gemaakt en de hele stijl waarmee de site gemaakt wordt is echt idioot.

Bovendien als het door inwoners van Nederland zelf is gemaakt hoop ik dat ze hier niet meer wonen, want wat doe je in het land van de mensen die je zo erg haat.....?

25-08-2007, 21:40

Citaat door misbaksel:
haat is zo een vervelende eigenschap, het maakt je hart zwart!


Haat en liefde gaan hand in hand mijn beste

25-08-2007, 21:43

Citaat door misbaksel:
haat is zo een vervelende eigenschap, het maakt je hart zwart!


Gelijk heb je

25-08-2007, 21:48

Citaat door MevrouwAmira:
Ik kan er niet om lachen. Het is allesbehalve grappig. Er zitten zoals genoemd wel feiten in die overeenkomen met de echte geschiedenis van Nederland zoals ik die op school ook heb gekregen, maar de manier waarop daar in hun betogen misbruik van wordt gemaakt en de hele stijl waarmee de site gemaakt wordt is echt idioot.

Bovendien als het door inwoners van Nederland zelf is gemaakt hoop ik dat ze hier niet meer wonen, want wat doe je in het land van de mensen die je zo erg haat.....?


Het is nogal triest voor je dat je 't leven zo serieus neemt. Als je hier al niet om kan lachen....




25-08-2007, 22:01



Citaat door MevrouwAmira:
Ik kan er niet om lachen. Het is allesbehalve grappig. Er zitten zoals genoemd wel feiten in die overeenkomen met de echte geschiedenis van Nederland zoals ik die op school ook heb gekregen, maar de manier waarop daar in hun betogen misbruik van wordt gemaakt en de hele stijl waarmee de site gemaakt wordt is echt idioot.

Bovendien als het door inwoners van Nederland zelf is gemaakt hoop ik dat ze hier niet meer wonen, want wat doe je in het land van de mensen die je zo erg haat.....?


Ik weet het, meid, PMS is a bitch...

25-08-2007, 22:40
Hij is heel "Engels" geschreven die site. En dan in het Engels van een ouwe piraat

Grappig......

96 leden...... 6.446.131.304 mensen houden van ons

25-08-2007, 22:41

Citaat door Focus1:
Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling, daar deze site door Nederlanders is opgezet.

Dat blijkt, echt Nederlandse humor.

Dat eerste stukje dat bovenaan stond, was geniaal, een ander stukje wat ik had gelezen, was veel minder.

Pagina's : 1 [2] 3 4