Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Nederlanders aangehouden met ton hash in Marokko

Pagina's : [1] 2 3

El-Naba
25-08-2007, 16:21

Met meer als een ton Hash in de camper is een Nederlands stel in Marokko door de douane betrapt. De Nederlanders van 42 jaar en 22 jaar oud waren van plan om in Tanger de veerboot op te gaan om 1,37 ton softdrugs Spanje in te smokkelen, aldus persbureau MAP die zich baseert op uitspraken van de politie. De drugs hebben een straatwaarde van 1,25 miljoen euro en waren in de bodem van de camper verstopt. Bron: http://www.*********.de/portal/artikel-1329.html (Artikel is in het Duits, zelf even snel vertaald)

Bada_Bing
25-08-2007, 16:24
Dom, de controle bij de boot is erg streng. Ze hadden beter met een speedboot naar Spanje kunnen varen met die zooi.

Verlatinghe
25-08-2007, 16:29
De VOC-mentaliteit.... toch ? (vrij naar: JP Balkenende) :goedzo:

lemster
25-08-2007, 16:32
Straks natuurlijk huilen en naar Nederland willen. There is no place like Dutch prison.

Roku
25-08-2007, 16:32

DOODSTRAF voor dit soort praktijken!

Verlatinghe
25-08-2007, 16:42
DOODSTRAF voor dit soort praktijken! Vind ik ook, hoe durft die douane ze tegen te houden en de steekpenningen te weigeren, ophangen die hap! :D

sperzieboon
25-08-2007, 16:47
als ze niet waren opgepakt waren ze heeeel erg rijk geworden......aangezien marokko toch corrupt is hadden ze een paar agenten kunnen omkopen en jah dan hadden ze euro tjes binnen gehaalt...iwa jah

WhoCares
25-08-2007, 16:47
Lekker voor ze.

Master_M
25-08-2007, 17:17
Die tuig daar vasthouden

Focus1
25-08-2007, 17:20
Dom, de controle bij de boot is erg streng. Ze hadden beter met een speedboot naar Spanje kunnen varen met die zooi. Ze hadden het beter helemaal niet kunnen doen. Ik heb eerlijk gezegd geen medelijden als dit soort mensen gepakt wordt.

Globi
25-08-2007, 17:23
als ze niet waren opgepakt waren ze heeeel erg rijk geworden......aangezien marokko toch corrupt is hadden ze een paar agenten kunnen omkopen en jah dan hadden ze euro tjes binnen gehaalt...iwa jah Ik zou voor 6 ton de man het risico toch echt niet nemen. Maar......we hebben het gewoon over softdrug. Laten we nu niet gaan gillen om de ergste straffen. Het gebruik is gewoon legaal in nederland. Maar men heeft een risico genomen....en verloren.

sperzieboon
25-08-2007, 17:27
Ik zou voor 6 ton de man het risico toch echt niet nemen. Maar......we hebben het gewoon over softdrug. Laten we nu niet gaan gillen om de ergste straffen. Het gebruik is gewoon legaal in nederland. Maar men heeft een risico genomen....en verloren. hahah verloren zeker zal geen bijlmer bajas zijn..Ze zullen zich zelf gaan vervloeken.....iwa jah het is erop of eronder....you do the crime you do the time(zoiets was het)

Maroc_4_ever
25-08-2007, 18:09

Je hebt geluk nodig... Ze controlere niet meer zoveel als vroeger...De laatste 2 jaar zijn wij helemaal niet gecontroleerd... jaar daarvoor moeste we een eed aflegge.. Ze komen alleen met honde langs nu... en als ze iets verdacht zien ben je de ...

Bada_Bing
25-08-2007, 18:11
Ze hadden het beter helemaal niet kunnen doen. Ik heb eerlijk gezegd geen medelijden als dit soort mensen gepakt wordt. Dat spreekt voor zich, maar dat soort mensen doen het toch wel...

Droll
25-08-2007, 18:14
jammer dat je hasj niet kan oproken zodat je het hier in nederland weer kan uitschijten :jammer:

Pagina's : [1] 2 3