Bekijk volle/desktop versie : wat een herrie



Pagina's : [1] 2

25-08-2007, 14:24
ik heb vandaag de ckatronic keukenmachine binnen gehad, maar wat maakt dat ding een herrie zeg. doen alle keukenmachines dat??

ik twijfel enorm of ik hem zal houden of niet. ik heb er net broodjes in gekneed. en het deeg is echt goed gekeden, heel soepel.

ik stoor me alleen enorm aan dat geluid. dames die hem ook binnen hebben , meld je even

25-08-2007, 14:28




je went eraan! klopt, maakt een teringherrie maar als je eraan went wat een voordeel je ermee hebt dan neem je dat geluid voor lief.

heb je aleens beghrir gemaakt in dat ding? heeeeeer-lijk!

het overgrote deel van de dames hier is nog wachtende op dat ding.

25-08-2007, 14:37

Citaat door noona:


je went eraan! klopt, maakt een teringherrie maar als je eraan went wat een voordeel je ermee hebt dan neem je dat geluid voor lief.

heb je aleens beghrir gemaakt in dat ding? heeeeeer-lijk!

het overgrote deel van de dames hier is nog wachtende op dat ding.



oh ok

toen ik em aan deed d8 ik echt van wow wat een geluid. maar het resultaat daar in tegen was verbluffend. normaal kneed ik de broodjes zeker een kwartier met de hand voor een goed resultaat. ik heb net met de machine volgens mij maar iest van 5 a 7 min gekneden en het deeg was echt soepel

dus ik moet aan het geluid wennen? ok

met welke kneedding moet ik beghrir kneden dan? die voor roerdeeg? en hoelang ongeveer.


25-08-2007, 14:43
ik heb al 3 jaar een kneedmachine..en nog vind ik het een pokkelawaai..

Maar goed, het resultaat mag er zijn.

Maar toch vind ik het kneden met de hand nog altijd de beste manier.

Ik gebruik hem meestal alleen voor cakebeslag.

25-08-2007, 14:44


Ik heb er een en gebruik hem nooit.Vind met me handen toch veel fijner!Kan niet aan dat ding wennen!

25-08-2007, 14:46

Citaat door ceuta:
Ik heb er een en gebruik hem nooit.Vind met me handen toch veel fijner!Kan niet aan dat ding wennen!

Verkoop je 'em aan mij dan?? Vind ze duur voor die paar malen dat ik deegwaren wil kneden !

25-08-2007, 14:52

Citaat door amira_djellie:
oh ok

toen ik em aan deed d8 ik echt van wow wat een geluid. maar het resultaat daar in tegen was verbluffend. normaal kneed ik de broodjes zeker een kwartier met de hand voor een goed resultaat. ik heb net met de machine volgens mij maar iest van 5 a 7 min gekneden en het deeg was echt soepel

dus ik moet aan het geluid wennen? ok

met welke kneedding moet ik beghrir kneden dan? die voor roerdeeg? en hoelang ongeveer.



dat ding met een rare s-krul erin dat is voor deeg of beghrir, 10 minuutjes geloof ik. dat moet meer dan genoeg zijn.

ik zet hem meestal aan en loop de keuken uit en doe de deur dicht anders

25-08-2007, 14:53

Citaat door mmu2:
ik heb al 3 jaar een kneedmachine..en nog vind ik het een pokkelawaai..

Maar goed, het resultaat mag er zijn.

Maar toch vind ik het kneden met de hand nog altijd de beste manier.

Ik gebruik hem meestal alleen voor cakebeslag.


mijn tante zegt dat ook! mijn moeder heeft dus zo een ding meegenomen naar marokko maar mijn tante weigert hem aan te zetten.

'nee, met mijn handen is het veeel beter'

ik kneedde steeds minder deeg vanwege een knobbel in mijn pols dus dat ding is echt een uitkomst voor me

25-08-2007, 14:57
dus hij is toch niet zi ideaal als dat ie lijkt???!!

ik denk toch maar dat ik hem terug stuur.......

25-08-2007, 15:01
probeer hem gewoon ene paar keer uit en neem dan een beslissing zou ik zeggen

25-08-2007, 15:02
nou ik zou hem gewoon houden, je moet maar zo denken , dat het lekker makkelijk is je hoeft gewoon zelf niet meer te kneden, dus ik zou de geluid gewoon op de koop meenemen( of hoe je dat ook zegt

25-08-2007, 15:52

Citaat door noona:
probeer hem gewoon ene paar keer uit en neem dan een beslissing zou ik zeggen



ok ik ga er morgen lemsemmem mee kneden, kijken hoe dat bevalt. bij mij zit er trouwens een vleesmolen bij, dan kan ik zelg gehakt en worstjes maken, en ook iets voor koekjes zag ik

die van 108 euro stond er niet meer tussen namelijk, dus is ie vlgns mij uit verkocht.

heb jij er weleens lemsemmem mee gemaakt?

25-08-2007, 16:19


Als ie goed kan kneden dan moet je gewoon dit gebruiken.



25-08-2007, 17:36

Citaat door noona:
probeer hem gewoon ene paar keer uit en neem dan een beslissing zou ik zeggen


Citaat door amira_djellie:
ok ik ga er morgen lemsemmem mee kneden, kijken hoe dat bevalt. bij mij zit er trouwens een vleesmolen bij, dan kan ik zelg gehakt en worstjes maken, en ook iets voor koekjes zag ik

die van 108 euro stond er niet meer tussen namelijk, dus is ie vlgns mij uit verkocht.

heb jij er weleens lemsemmem mee gemaakt?


He Noona volgens mij is dat het probleem. die van 108 euro duurt zo lang omdat teveel mensen em hebben besteld.

misschien moet ik die met de vleesmolen toch maar nemen

26-08-2007, 00:47

Citaat door jamy:
He Noona volgens mij is dat het probleem. die van 108 euro duurt zo lang omdat teveel mensen em hebben besteld.

misschien moet ik die met de vleesmolen toch maar nemen



ja maar die met een vleesmolen kost weer 179 euro

Pagina's : [1] 2