Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : 'Huurmoordenaar zat in asielzoekerscentrum'

Pagina's : [1] 2

Kloosjak
25-08-2007, 13:58

'Huurmoordenaar zat in asielzoekerscentrum' zaterdag 25 augustus 2007 13:01 In het onderzoek naar de liquidaties in de Amsterdamse onderwereld heeft justitie de Albanese huurmoordenaar Andrea P. gevonden in een asielzoekerscentrum in Aalten, dankzij een tip van kroongetuige Peter la Serpe. (http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel/asp/artnr/164646/index.html) http://www.elsevier.nl/artimg/200708/AZC-1.jpg De Albanees zat ondergedoken in een asielzoekerscentrum De 37-jarige Albanees zou door crimineel Fred Ros zijn ingehuurd verschillende liquidaties in het Amsterdamse criminele milieu te plegen, schrijft De Telegraaf vandaag. Justitie werd getipt door Peter la Serpe, de kroongetuige in het onderzoek naar de Amsterdamse liquidaties. La Serpe wees ook de voorvluchtige crimineel Dino Soerel aan als opdrachtgever van verschillende liquidaties, waaronder die op kroegbaas Thomas van der Bijl. Holleeder Justitie vermoedt dat Soerel samen met crimineel Willem Holleeder de opdracht gaf aan Fred Ros de moorden te organiseren. Hij zou verschillende huurmoordenaars hebben geregeld. Volgens de krant kreeg de 37-jarige Albanees van Ros onder meer opdracht van Ros om de Hilversumse crimineel George van Dijk te doden. Hij zou hiervoor een vuurwapen en een vergoeding van 50.000 euro hebben gekregen. Dankzij een tip van La Serpe werd deze liquidatie op het laatste moment voorkomen, schrijft de krant. Nieuwe identiteit La Serpe, zelf betrokken bij de moord op vastgoedhandelaar Kees Houtman, getuigt voor het Openbaar Ministerie (OM) in ruil voor een nieuwe identiteit. Onder meer met zijn getuigenissen hoopt het OM de verantwoordelijken voor de geruchtmakende Amsterdamse liquidaties veroordeeld te krijgen. Door Robbert de Witt

Kloosjak
25-08-2007, 14:26
Kan alleen in Nederland...

Horus
25-08-2007, 15:44
Nee niet alleen in Nederland en ook niet nieuw, men heeft al sinds de multi culti geroepen dat je met deze mensen ook een deel van de cultuur krijgt hoe agressief die ook is, we zien dat veel bij moslims. Mensen slagen, verwonden en vermoorden lijkt de normaalste zaak van de wereld. Naast ddat deel van de cultuur haal je ook afgunst, jaloezie, misbruik etc binnen waaronder mensen die door een laag moraal het moorden voor geld als vanzelfsprekend zien. Wat er tegenwoordig alles gaande is, is niet vreemd en is al sinds jaar en dag bekend.

Bada_Bing
25-08-2007, 15:51
Nee niet alleen in Nederland en ook niet nieuw, men heeft al sinds de multi culti geroepen dat je met deze mensen ook een deel van de cultuur krijgt hoe agressief die ook is, we zien dat veel bij moslims. Mensen slagen, verwonden en vermoorden lijkt de normaalste zaak van de wereld. Naast ddat deel van de cultuur haal je ook afgunst, jaloezie, misbruik etc binnen waaronder mensen die door een laag moraal het moorden voor geld als vanzelfsprekend zien. Wat er tegenwoordig alles gaande is, is niet vreemd en is al sinds jaar en dag bekend. Wat een onzin kraam je hier uit zeg, deze moordenaars handelden in opdracht van Holleeder en consorten, bijna allemaal zonder uitzondering autochtonen. Een uitzondering zul je zeggen. Niets van waar, in bijna alle grote steden in NL zijn er autochtone groeperingen die een zeer grote vinger in de criminele pap hebben en absoluut niet terugdeinzen voor moord.

Dikra_m
25-08-2007, 15:54

Nee niet alleen in Nederland en ook niet nieuw, men heeft al sinds de multi culti geroepen dat je met deze mensen ook een deel van de cultuur krijgt hoe agressief die ook is, we zien dat veel bij moslims. Mensen slagen, verwonden en vermoorden lijkt de normaalste zaak van de wereld. Naast ddat deel van de cultuur haal je ook afgunst, jaloezie, misbruik etc binnen waaronder mensen die door een laag moraal het moorden voor geld als vanzelfsprekend zien. Wat er tegenwoordig alles gaande is, is niet vreemd en is al sinds jaar en dag bekend. En waar komt jou afgunst en jaloezie tegenover moslims vandaan?:o

Horus
25-08-2007, 15:57
Wat een onzin kraam je hier uit zeg, deze moordenaars handelden in opdracht van Holleeder en consorten, bijna allemaal zonder uitzondering autochtonen. Een uitzondering zul je zeggen. Niets van waar, in bijna alle grote steden in NL zijn er autochtone groeperingen die een zeer grote vinger in de criminele pap hebben en absoluut niet terugdeinzen voor moord. Ik zeg niets anders :) Goedkoop dus, u roept en wij moorden...

Bada_Bing
25-08-2007, 16:01
Ik zeg niets anders :) Goedkoop dus, u roept en wij moorden... Pfff...Je had het over moraal, degene die opdracht geeft heeft een net zo lage moraal als degene die de daad pleegt.. Oh ja, Fred R. die hier al genoemd wordt heeft vele moorden op zijn geweten, is maar 1 voorbeeld. Ik kan me vergissen hoor maar Fred klinkt toch niet echt exotisch..

Horus
25-08-2007, 16:01
En waar komt jou afgunst en jaloezie tegenover moslims vandaan?:o Lieve schat, als ik even voor mezelf mag spreken... Ik kan me in geen enkel opzicht voorstellen wat iemand aan een moslim zou zien waarop hij jaloers moest worden. Op een moslima nog minder, er is werkelijk niets wat ik me kan bedenken waarom ik een moslim zou moeten worden. Moslims komen nog steeds massaal naar het westen vluchten en niet naar hun broeders of zusters en zoals ze willen en kunnen leven. Dat zegt in principe al voldoende natuurlijk. Ik zie wel de jaloezie van moslims onder elkaar, ze verraden elkaar en doen elkaar van alles aan en gebruiken de naam van Allah om het rte rechtvaardigen. Als ik in de georganiseerde criminaliteit wil stappen dan zou ik moslim moeten worden, want daar zit alles onder de overkoepelende orgaan in en uit naam van :)

Horus
25-08-2007, 16:03
Pfff...Je had het over moraal, degene die opdracht geeft heeft en net zo lage moraal als degene die de daad pleegt.. Oh ja, Fred R. die hier al genoemd wordt heeft vele moorden op zijn geweten, is maar 1 voorbeeld. Ik kan me vergissen hoor maar Fred klinkt toch niet echt exotisch.. Niet direct wijzen Bada ;) Wanneer leren moslim(a)'s nu eens dat als een ander het doet het er niet minder erg om zal zijn.

Bada_Bing
25-08-2007, 16:06
Niet direct wijzen Bada ;) Wanneer leren moslim(a)'s nu eens dat als een ander het doet het er niet minder erg om zal zijn. Waar heb jij het over met je wijzen? Jij spreekt over een lage moraal bij allochtone moordenaars, de autochtone opdrachtgevers blijven bij jou buiten schot. Ik wijs jou alleen op jouw hypocrisie.

lemster
25-08-2007, 16:07
Niet direct wijzen Bada ;) Wanneer leren moslim(a)'s nu eens dat als een ander het doet het er niet minder erg om zal zijn. Get of your high Horus!:moe: Je neemt trouwens tot in het trieste toe elke gelegenheid waar om het over Moslims te hebben. Deze topic gaat over een Albanees en jij weet in je tekst het voor elkaar te krijgen om het over Moslims te hebben. Albaniƫ is overwegend Atheistisch.

Dikra_m
25-08-2007, 16:11
Lieve schat, als ik even voor mezelf mag spreken... Ik kan me in geen enkel opzicht voorstellen wat iemand aan een moslim zou zien waarop hij jaloers moest worden. Op een moslima nog minder, er is werkelijk niets wat ik me kan bedenken waarom ik een moslim zou moeten worden. Moslims komen nog steeds massaal naar het westen vluchten en niet naar hun broeders of zusters en zoals ze willen en kunnen leven. Dat zegt in principe al voldoende natuurlijk. Ik zie wel de jaloezie van moslims onder elkaar, ze verraden elkaar en doen elkaar van alles aan en gebruiken de naam van Allah om het rte rechtvaardigen. Als ik in de georganiseerde criminaliteit wil stappen dan zou ik moslim moeten worden, want daar zit alles onder de overkoepelende orgaan in en uit naam van :) Dit is echt pure onzin en ik weet dat je dat diep vanbinnen ook wel weet maar goed:D

Bada_Bing
25-08-2007, 16:13

Get of your high Horus!:moe: Je neemt trouwens tot in het trieste toe elke gelegenheid waar om het over Moslims te hebben. Deze topic gaat over een Albanees en jij weet in je tekst het voor elkaar te krijgen om het over Moslims te hebben. Albanië is overwegend Atheistisch. Het grappige is nog wel dat hij beweert dat door de toestroom van allochtonen de moraal zodanig is gedaald dat men moordt voor geld. Horus moet eens wat beter geïnformeerd zijn voordat hij weer wat blaat vanuit zijn onderbuik. Horus, google eens op "Bende van Venlo", moordenaars uit de stad van je vriend Geert...

Dikra_m
25-08-2007, 16:13
Dus is het haat en geen jaloezie:o

Bada_Bing
25-08-2007, 16:15
Dit is echt pure onzin en ik weet dat je dat diep vanbinnen ook wel weet maar goed:D Ik ben bang dat hij het nog daadwerkelijk gelooft ook..

Pagina's : [1] 2