Bekijk volle/desktop versie : Alles Opgegeven Voor Jou!



10-10-2003, 23:14

Citaat door JasmineZina:
4 JAAR LANG HEB IK ALLES OPGEGEVEN VOOR HEM. HIJ WAS IN MAROKKO EN IK WAS HIER. 4 JAAR LANG HEB IK GEEN ANDERE JONGEN IN DE OGEN DURVEN TE KIJKEN OMDAT IK ME ANDERS SCHULDIG VOELDE. HIJ WAS ALLES VOOR MIJ. IK HOEFDE ZIJN STEM ALLEEN AL TE HOREN EN IK VOELDE ME HERBOREN. DAG EN NACHT DACHT IK AAN HEM. DE AFSTAND TUSSEN ONS MAAKTE HET ONS HEEL MOEILIJK MAAR TOCH BLEEF IK VAN HEM HOUDEN. IK TELDE DE DAGEN DIE IK NOG TE GAAN HAD OM MIJN LIEFSTE WEER TE ZIEN. ELKE DAG KEEK IK NAAR ZIJN FOTO EN KUSTE HET VOORDAT IK SLIEP. ER GING GEEN DAG VOORBIJ DAT IK NIET AAN ZIJN MOOIE GROENE OGEN DACHT DIE MIJ VERTELDEN DAT IK ALLES VOOR HEM WAS.

HIJ WOONDE TWEE DEUREN VERDEROP. DE LAATSTE JAREN GING HET SLECHT MET HEM. HIJ BEGON TE ROKEN TE DRINKEN EN HET ERGSTE TE BLOWEN. MIJN OUDERS WEIGERDEN MIJN BROER OM MET HEM OM TE GAAN. EN IK , HUN DOCHTER, HAD GEWOON EEN RELATIE MET HEM! DIT JAAR WAS EEN JAAR DAT IK NOOIT VAN MIJN LEVEN ZAL VERGETEN. MIJN MOEDER KWAM ERACHTER EN BEVEELDE ME OM HET MET HEM UIT TE MAKEN. ZONIET ZOU ZE HET TEGEN MIJN VADER EN BROER ZEGGEN EN DAN ZOU IK DIT ZEKER NIET GETYPT HEBBEN. IK MAAKTE HET UIT EN IK WAS ER ECHT HELEMAAL KAPOT VAN. MIJN LEVEN HAD GEWOON GEEN ZIN MEER. HIJ DURFDE NIET MEER DE STRAAT IN OMDAT HIJ BANG WAS DAT HIJ ME IN DE NESTEN ZOU WERKEN. IK ZAG HEM HEEL WEINIG NOG. DA DAG VOORDAT WE TERUG NAAR NEDERLAND KWAMEN NAM IK NOG AFSCHEID VAN HEM. WE WISTEN DAT HET DAN ECHT DEFINITIEF OVER WAS TUSSEN ONS. WE HEBBEN DIE AVOND SAMEN ZITTEN HUILEN EN HIELDEN ELKAAR HEEL DE TIJD STEVIG VAST. IK KWAM NAAR NEDERLAND EN KWAM ELKE DAG SLAAPTEKORT OMDAT IK GEWOON WAT MISTE. EN DAT WAS HIJ. NOOIT MEER ZOUDEN WE NOG BIJELKAAR KOMEN. IK ZWEERDE DAT IK NOOIT MEER WAT MET EEN ANDERE JONGEN ZOU BEGINNEN.



MIJN VRIENDIN KWAM EEN WEEK NA MIJ EN VERTELDE MIJ DAT ZE HEM ZAG MET HEEL VEEL MEISJES. EEN KEER ZAG ZE HEM ZELF ZOENEN MET EEN ANDERE MEISJE EN HIJ ZEI TEGEN HAAR DAT HIJ HEEL ERG VAN HAAR HIELD. TOEN ZE OOK TERUG NAAR NEDERLAND KWAM VERTELDE ZE ME DAT. IK GELOOFDE HAAR NIET. IK DACHT DAT ZE JALOERS WAS EN DAT ZE DAT MAAR UIT HAAR NEK LULDE. OOK KREEG IK EEN TELEFOONTJE VAN ZIJN VRIEND. HIJ ZIJ ME WAT MOEST VERTELLEN EN DAT HET HEEL ERG. HIJ ZEI TEGEN MIJ IK WEET DAT JE HEEL ERG VAN HEM HOUDT EN IK BEN EEN GOEIE VRIEND VAN HEM, MAAR NU HET TOCH UIT IS WIL IK HET JE GRAAG PERSOONLIJK VERTELLEN. MIJN VRIEND HEEFT JE 4 JAAR LANG BEDROGEN MET ANDERE MEISJES EN MET EEN VAN HUN WIL HIJ ZELFS EEN TOEKOMST OPBOUWEN. SORRY DAT IK JE DIT NOOIT NOOIT EERDER HEB KUNNEN VERTELLEN. JIJ BENT EEN MOOI LIEF MEISJE MET EEN WITTE HART EN DIT HEB JIJ GEWOON NIET VERDIENT. IK LIET DE TELEFOON UIT MIJN HAND VALLEN EN KWAM NIET MEER BIJ VAN HET HUILEN.

IK HAD MIJN LESJE GELEERD. SINDSDIEN HEB IK GEEN ENE JONGEN MEER IN MIJN VERTROUWEN GENOMEN. IK BEN NADERHANDS TOCH BLIJ DAT MIJN MOEDER MIJ VOOR DEZE BESLISSING HEEFT GEZET ANDERS HAD IK NOOIT DE WAARHEID GEWETEN. SINDSDIEN HEB IK NOOIT MEER WAT VAN HEM GEHOORD.

DIT IS MIJ ECHT OVERKOMEN, EN IK HOOP DAT ANDERE MEISJES HIER OOK WAT VAN OPSTEKEN. JE DENKT DAT JE IEMAND ZO GOED KENT MAAR GELOOF ME, JE KAN NIEMAND TE GOED KENNEN.
.

10-10-2003, 23:41


hey meid,
ik vind het echt heel erg dat dit je overkomen is,dit heb je zeker niet verdiend!maar je moet niet vergeten dat niet elke jongen hetzelfde is.Er zijn zoveel jongens met een witte hart net als jouw en die zal je wel een keertje tegen komen inshaallah!
nogmaals ik vind het erg voor je dat je zoiets hebt moeten meemaken!
groetjes pilliboy

11-10-2003, 00:28
Kadieja

lullig dat je zo reageert!!!

Niet te lang om een reactie te geven!!!

Ik vind het heel jammer dat er meisjes tussen zitten die heel kinderachtig bezig zijn.

romaisa

11-10-2003, 19:50
JASMIENA ZINA,

Deze jongeheer hier boven vraagt je een normale vraag.
Gelijk heeft hij als je nu 16 bent wanneer heb je hem leren kennen.
Is het wel een echte serieuse relatie geweest?
En ik moet eerlijk zeggen toen ik je topic las dacht ik ook een jonge vrouw ouder dan 16 jr in iedere geval.
J emoet het dan maar zo zien je hebt je les vroeg geleerd.
Hebt zo zijn voordelen

groet,

Romaisa

11-10-2003, 20:30



Citaat:
Origineel gepost door JasmineZina


JE DENKT DAT JE IEMAND ZO GOED KENT MAAR GELOOF ME, JE KAN NIEMAND TE GOED KENNEN.

11-10-2003, 23:53
vooral niet die jongens uit marokko ik heb het ook meegemaakt hoor toen was ik ook 16 ik was helemaal gek op heb bla bla gaat allemaal wel over kus moi

12-10-2003, 01:36
en toen leefden ze lang en gelukkig

12-10-2003, 02:03
Hebben sommige meiden nu echt niks beters te doen.?...doe wat met je leven en laat liefde voor wat het is!....als je geloofd in jouw lot zoals je die van Allah zult moeten doormaken, geloofd dan zul je in vrede leven.....dit is echt verspilde energie, een vrouw die haar eigen niet respecteert zal ook geen respect krijgen....dus geen vriendjes voor het huwelijk, wacht af op die man die naar je zal komen.....of hij nu in Marokko, Nederland of Amerika woont, kijk of hij een sterke mate aan geloof en godsvrees heeft.....iemand die weet en praktiseert in dat gene waar hij in gelooft ''zoals de beste mannen zijn diegene die hun vrouwen goed behandelen''.....willlen deze mooie woorden uit de Koran(woord van Allah) niet tot jullie doordringen?.....laat je Marokkaanse cultuur nou eens een beetje temperen om plaats te maken voor echte realiteit zoals die jou en mij en de gehele mensheid ten goede komt....

Ik zeg niet dat jij een slechte meid bent of wat dan ook maar de jongen die jij trof was kwaadbedoelend en jij had misschien een oprechte wens....wat mij rest om je te zeggen is, verdiep je aub in de Islam en praktiseer het.....ik ben ook een hele gore klootzak geweest die meiden flashte en ik heb daar soms nog moeite mee om te accepteren.....nu ik weet hoe het echt reilt en zeilt.....ISLAM.

12-10-2003, 07:46

Citaat:
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Hebben sommige meiden nu echt niks beters te doen.?...doe wat met je leven en laat liefde voor wat het is!....als je geloofd in jouw lot zoals je die van Allah zult moeten doormaken, geloofd dan zul je in vrede leven.....dit is echt verspilde energie, een vrouw die haar eigen niet respecteert zal ook geen respect krijgen....dus geen vriendjes voor het huwelijk, wacht af op die man die naar je zal komen.....of hij nu in Marokko, Nederland of Amerika woont, kijk of hij een sterke mate aan geloof en godsvrees heeft.....iemand die weet en praktiseert in dat gene waar hij in gelooft ''zoals de beste mannen zijn diegene die hun vrouwen goed behandelen''.....willlen deze mooie woorden uit de Koran(woord van Allah) niet tot jullie doordringen?.....laat je Marokkaanse cultuur nou eens een beetje temperen om plaats te maken voor echte realiteit zoals die jou en mij en de gehele mensheid ten goede komt....

Ik zeg niet dat jij een slechte meid bent of wat dan ook maar de jongen die jij trof was kwaadbedoelend en jij had misschien een oprechte wens....wat mij rest om je te zeggen is, verdiep je aub in de Islam en praktiseer het.....ik ben ook een hele gore klootzak geweest die meiden flashte en ik heb daar soms nog moeite mee om te accepteren.....nu ik weet hoe het echt reilt en zeilt.....ISLAM.
Jongen..Jongen toch...
Wat kan ik hierop zeggen dan...>>> !

12-10-2003, 14:44
SOooooowww Sommige mensen zijn echt irritand hierso !!!
JasminaZIna lucht haar hart en zegt dat wij moeten oppassen voor zulke mensen !!! en daar ben ik trouwens ook achter gekomen maar dat is een heel ander verhaal en jullie komen met jullie opmerkingen over leeftijd ensow !!!! Damnnz doe normaal man , sommige mensen IK NOEM GEEN NAMEN !! leveren alleen maar kritiek !!

JasminaZina ik begrijp je wel hoor ik heb ongever hetzelfde meegemaakt en ik was er echt kapot van !!! Je moet je er niks van aantrekken wat andere mensen zeggen hoor !!
Maar komt goed hoor meid ooit zullen zij die goeie jongen tegen komen met ook een witte hart inshallah net zoals pilliboy zei !!
Komt goed !!!!! Alles komt goed Inshallah !!

Boessa Steel LayD

12-10-2003, 16:11

Citaat:
Origineel gepost door SteeLoLayD
SOooooowww Sommige mensen zijn echt irritand hierso !!!
JasminaZIna lucht haar hart en zegt dat wij moeten oppassen voor zulke mensen !!! en daar ben ik trouwens ook achter gekomen maar dat is een heel ander verhaal en jullie komen met jullie opmerkingen over leeftijd ensow !!!! Damnnz doe normaal man , sommige mensen IK NOEM GEEN NAMEN !! leveren alleen maar kritiek !!

JasminaZina ik begrijp je wel hoor ik heb ongever hetzelfde meegemaakt en ik was er echt kapot van !!! Je moet je er niks van aantrekken wat andere mensen zeggen hoor !!
Maar komt goed hoor meid ooit zullen zij die goeie jongen tegen komen met ook een witte hart inshallah net zoals pilliboy zei !!
Komt goed !!!!! Alles komt goed Inshallah !!

Boessa Steel LayD
Moet je er niet aan beginnen op die leeftijd, word je daar ook niet kapot van. op die leeftijd moet je met je poppen spellen en niet met jongens.

13-10-2003, 01:01
Hahaha liefde meid het is maar hoe je er mee omgaat, en hoeveel vrienden je hebt gehad ,dan ben je er zo overheen, maar hij was zeker je 1ste vriend he vandaar al die commotie