Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Noodrem in menselijk brein ontdekt

aplat
25-08-2007, 12:52

Noodrem in menselijk brein ontdekt Uitgegeven: 23 augustus 2007 12:42 BRUSSEL - Wanneer we op het punt staan een beslissing te nemen waar we later spijt van kunnen krijgen, wordt een noodsignaal in onze hersenen geluid. Neurologen hebben deze noodrem in de buitenlaag van onze hersenen onlangs ontdekt, meldde de Belgische krant Le Soir donderdag. Of mensen hun beslissing doorzetten na het noodsignaal, hangt af van de rationele afweging die ook in de hersenen plaatsvindt. De onderzoekers die deze ontdekking deden zijn afkomstig uit België, Duitsland en Engeland. Zij zullen hun conclusies publiceren in het wetenschappelijke tijdschrift Journal of Neuroscience. http://www.nu.nl/news.jsp?n=1205355&c=83&rss

aplat
25-08-2007, 12:54
Dit geldt natuurlijk alleen voor mensen die hersenen hebben. :hihi: En met name uitsluitend INDIEN er ook nog gedachten in die hersenen zitten.:nerd:

Globi
25-08-2007, 13:01
Was dát dat vreemde gevoel toen ik al mijn geld in struisvogeleieren ging beleggen?

a_tropos
25-08-2007, 13:10
Was dát dat vreemde gevoel toen ik al mijn geld in struisvogeleieren ging beleggen? :hihi:

aplat
25-08-2007, 13:14

Was dát dat vreemde gevoel toen ik al mijn geld in struisvogeleieren ging beleggen? Een Dexia spijtoptant? :hihi:

Globi
25-08-2007, 13:17
Een Dexia spijtoptant? :hihi: Dexia? Ik heb het geld rechtstreeks overgemaakt naar die struisvogelboer.....dat was zeker ook niet zo slim?

a_tropos
25-08-2007, 13:19
Dexia? Ik heb het geld rechtstreeks overgemaakt naar die struisvogelboer.....dat was zeker ook niet zo slim? je hebt toch wel een betalingsbewijs? niks aan de hand dus. :rolleyes:

Globi
25-08-2007, 13:20
je hebt toch wel een betalingsbewijs? niks aan de hand dus. :rolleyes: Dat is zo. Het kan altijd nog goedkomen.